יונדאי וניו
יונדאי וניו.
יונדאי וניו
יונדאי וניו.

יומיים לפני החשיפה הרשמית, יונדאי מציגה את הוניו על שלטי חוצות בניו יורק.

 

יונדאי מתקשה להתאפקת ורגע לפני שהיא חושפת את יונדאי וניו בתערוכת ניו יורק בהמשך השבוע (17.04), היא מציגה את הדגם על שלטי חוצות בטיימס סקוור בניו יורק. 

 

יונדאי וניו (Venue) הוא קרוסאובר עירוני קטן וזול יותר מהקונה, דגם המיועד אמנם בעיקר לשווקים מתפתחים אך ישווק גם במדינות מערביות ובהחלט שניתן לצפות כי במהלך השנה הזו או הבאה נפגוש את הדגם כאן בישראל.

 

יונדאי וניו
יונדאי וניו.

העיצוב החיצוני של הוניו נשען של שפת העיצוב של הקונה, אך לדגם זוויות ישרות יותר וזאת בכדי ליצור תא נוסעים מרווח עד כמה שניתן ביחס למידותיו הצנועות של הדגם. בשווקים מסוימים הדגם יצויד במנוע 1.4 ליטר בנזין או דיזל, בשווקים אחרים הדגם ישווק בלעדית עם מנוע 1.0 שלושה צילינדרים טורבו T-GDI עם 100 כ״ס בשידוך לתיבת 6 הילוכים או 7 הילוכים כפולת מצמדים DCT - כמו ביונדאי i20 המחודשת.

 

יונדאי וניו
תא הנוסעים של יונדאי וניו.

בשווקים מסוימים, יונדאי תצייד את הדגם במערכת Blue Link המאפשרת תפעול קולי של מערכות הרכב, שירותים מבוססי מיקום (איתור הרכב, דיווחי תנועה ועוד), מידע על מצב הרכב כגון מצב תיבת ההילוכים, נתוני נהיגה של נהגים שונים ועוד, שליטה מרחוק על הרכב כגון פתיחה מרחוק או הפעלה של בקרת האקלים ועוד.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 2

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.