מרצדס חושפת לראשונה את הקונספט GLA, קרוסאובר קומפקטי על בסיס ה-A קלאס אשר יוצג בעוד מספר ימים בתערוכת שנגחאי.

מרצדס GLA קונספט - קרוסאובר קומפקטי לתערוכת שנגחאי

מרצדס חושפת היום (רביעי) לראשונה בעמוד הפייסבוק הרשמי שלה, סקיצה רשמית של הקונספט למרצדס GLA, ארבעה ימים לפני חשיפת הקונספט בתערוכת שנגחאי (21.04).

 

מרצדס GLA, הוא קרוסאובר קומפקטי/עירוני המבוסס על מרצדס A קלאס ואשר יתחרה ברכבים כגון ב.מ.וו X1 ואודי Q3. בעתיד הקרוב, תצטרף לתחרות גם לקסוס עם קרוסאובר קומפקטי חדש וראשון לחברה אשר יוצג בסוף השנה בתערוכת טוקיו.

 

עדכון: הדגם המבוסס על ה-A קלאס, מציג מידות של 4.38 מטר אורך, 1.97 מטר רוחב, 1.57 מטר גובה ובסיס גלגלים של 2.69 מטר. דגם הקונספט מצויד במנוע 2.0 טורבו של A250 עם 211 כ"ס, אך דגם הייצור יוצע עם אותו מבחר מנועי טורבו וטורבו דיזל של ה-A קלאס, יחד עם אופציה להנעה כפולה 4MATIC ותיבת הילוכים כפולת מצמדים 7G-DCT. כמו בכל דגמי מרצדס החדשים, גם ה-GLA יוצע בגרסת AMG בדגם GLA45 AMG עם הספק מעל ל-300 כ"ס.

 

 

מרצדס מעניקה לשוק הסיני את מלוא החשיבות ותשומת הלב בשנים האחרונות, כיאה לשוק הרכב הגדול בעולם שעדיין נמצא בחיתוליו, כאשר היא שוב בוחרת בבמה של תערוכת שנגחאי בכדי לחשוף דגם קונספט חדש, כפי שעשתה זאת בעבר עם הקונספט למרצדס A קלאס ולמרצדס CLA. את דגם הייצור של ה-GLA, שלא יהיה שונה מהותית מדגם הקונספט, מרצדס תציג בתערוכת פרנקפורט בספטמבר.

 

תגיות: מרצדס
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 2

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.