2019 מרצדס GLS החדש
מרצדס GLS החדש.
2019 מרצדס GLS החדש
מרצדס GLS החדש.

תמונות ראשונות של מרצדס GLS הענק דלפו לרשת. החשיפה הרשמית השבוע בתערוכת ניו יורק.

 

רגע לפני שהוא נחשף בתערוכת ניו יורק 2019 (בסוף השבוע הקרוב), תמונות של מרצדס GLS החדש דלפו לרשת, דור שלישי לקרוסאובר 7 מושבים הענק של מרצדס המתחרה מול ב.מ.וו X7, קאדילק אסקלייד ועוד.

 

העיצוב לא יפתיע אף אחד, אבולוציה מודרנית לדור הראשון והשני היוצא של הדגם על בסיס שפת העיצוב העדכנית של רכב הפנאי של מרצדס אשר הוצגה לאחרונה עם ה-GLE החדש. כמו ב-GLE, גם ה-GLS מחליף את העיצוב עם הזוויות החדות בעיצוב נקי ועגלגל יותר, המעניק לדגם גם מראה יוקרתי ומכובד יותר.

 

2019 מרצדס GLS החדש
עיצוב עגלגל ויוקרתי יותר.

מרצדס כבר חשפה בעבר כי בסיס הגלגלים של הדגם ארוך יותר ב-60 מ״מ מזה של הדגם היוצא, כלומר מפסק סרנים של 3,137 מ״מ, ארוך אף מזה של המתחרה הישיר ב.מ.וו X7 החדש עם 3,103 מ״מ (ב.מ.וו X7 ישווק בקרוב בישראל).

עיצוב תא הנוסעים זהה לחלוטין למה שפגשנו ב-GLE. עבור הדגם זה אומר שדרוג משמעותי בכל הקשור לאיכות חומרים וטכנולוגיה. כמו ב-GLE את העיניים לוכדים שני המסכים הגדולים (״12.3) בצד הנהג, הימיני עבור מערכת MUBX המתקדמת והשני עבור לוח המחוונים. את רשימת האבזור הבלתי נגמרת יקבע עומק הכיס שלכם. אם מה שאתם רואים לא מספק אתכם, דעו כי מרצדס מתכננת להציג גרסת מייבאך אולטרה יוקרתית לדגם.

 

2019 מרצדס GLS החדש תא הנוסעים
תא הנוסעים נלקח ישירות מה-GLE החדש.

היצע המנועים בדגם יכלול מנועי בנזין ודיזל שישה צילינדרים עם מערכת מיקרו-היברידית EQ Boost, בהמשך אנחנו נפגוש גם דגם היברידי פלאג-אין ודגמי AMG עם מנוע 4.0 ליטר V8 טווין-טורבו. המנועים משודכים לתיבת 9 הילוכים אוטו׳ 9G-TRONIC ולמערכת הנעה כפולה 4MATIC שבדגמים הבכירים יותר מסוגלת להעביר עד 100% מהמומנט לציר הקדמי או האחורי.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.