ניסאן מספקת לנו הצצה ראשונה למקסימה החדשה שהופיעה בפרסומת של ניסאן לסופרבול.

ניסאן מקסימה 2016 החדשה

הסופרבול, משחק ההכרעה של אליפות ליגת הפוטבול האמריקנית, הוא אירוע הספורט הנצפה ביותר בארה"ב עם למעלה מ-100 מיליון צופים המרותקים למסך. ניסאן ניצלה את הבמה הזו בכי להציג פרסומת מושקעת, כמו כל הפרסומות בסופרבול, בכדי לספק לנו הצצה ראשונה, לכמה שניות ספורות בלבד, אל ניסאן מקסימה 2016 החדשה.

 

ניסאן מקסימה, מכונית הסאלון של ניסאן המשווקת אצלנו מזה מספר חודשים, זוכה בדור החדש לעיצוב מהפכני, בדיוק כפי שניסאן הבטיחה לנו כאשר הציגה את הקונספט "ניסאן ספורט סדאן" כקדימון לדגם בתערוכת דטרויט האחרונה בינואר 2014. את שפת העיצוב החדשה והאוונגרדית הזו של ניסאן, כבר ראינו מיושמת על המוראנו החדש שהוצג בתערוכת ניו יורק האחרונה ובאותה תערוכה (אפריל 2015) ניסאן תציג את המקסימה החדשה.

 

ניסאן כמובן לא חושפת פרטים טכניים על הדגם בזמן הפרסומת, אך כמו בדגם הקונספט, גם בדגם הייצור אנחנו צפויים למצוא מנוע 3.5 ליטר V6 בהספק של 300 כ"ס שישודך לתיבת הילוכים CVT רציפה. גם המידות של המקסימה החדשה צפויות להיות דומות לאלו של הקונספט עם אורך של 4.87 מטר, רוחב של 1.91 מטר ובסיס גלגלים של 2.82 מטר. רק מידות הגובה צפויה להיות שונה מה-1.38 מטר של הקונספט.

 

אולי פחות חשובה מסחרית אך לא פחות מעניינת ולמעשה הכוכבת הראשית של סרטון הפרסומת, זו ניסאן GT-R LM NISMO, מכונית המרוץ החדשה של ניסאן שתתחרה השנה בקטגורית P1 הבכירה במרוץ ה-24 השעות של לה מאן וכן ב-WEC. ה-LMP1 של ניסאן שונה מכל המתחרות שלה בקטגוריה בכך שיש לה מנוע קדמי והנעה קדמית!. לפי ניסאן, זה מאפשר ניצול טוב יותר של האנרגיה הקינטית לטובת מערכת ההנעה ההיברידית של הדגם המבוססת על מנוע V6 טווין-טורבו בנפח 3.0 ליטר שיחד עם המערכת החשמלית יוצר הספק כולל של כ-1250 כ"ס. העברת המשקל לקדמת הרכב יצרה עוד דבר הפוך מכל המתחרים, הגלגלים הקדמיים הם הרחבים יותר – 14 אינץ' מלפנים לעומת 9 אינץ' מאחור.

 

 

 

 

תגיות: ניסאן
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.