2020 קיה אופטימה איור
אופטימה החדשה.
2020 קיה אופטימה איור
אופטימה החדשה.

קיה חושפת איורים של האופטימה החדשה, עם עיצוב פאסטבק ספורטיבי ותא נוסעים חדש ומודרני.

 

קיה חושפת מספר איורים המספקים לנו הצצה ראשונה אל הדור הבא של קיה אופטימה, אותה קיה תחשוף במהלך חודש דצמבר הקרוב.

 

כפי שניתן לראות באיורים, גם בקיה מבינים כי סגמנט המשפחתיות הגדולות נדרש למאמץ גדול יותר ולהופעה מיוחדת בכדי להישאר רלוונטי בשוק המעדיף רכבים על עקבים, לכן את מרכב הסדאן הקלאסי קיה מחליפה בעיצוב פאסטבק דמוי קופה, מהלך זהה למה שפיג'ו עשתה עם ה-508 החדשה.

 

קיה אופטימה 2020 איור
עיצוב פאסטבק ספורטיבי.

יחידות תאורה בעיצוב מודרני יעניקו לדגם חתימה ייחודי ואפשר להבחין באלמנטים עיצוביים שנלקחו ישירות מהסטינגר, מכונית הספורט הסאלונית של קיה, אלמנטים המעניקים לדגם מראה ספורטיבי יותר. בחזית ניתן לראות את גריל "אף הנמר" החדש של קיה, גריל שלפי קיה מציג את שפת העיצוב העתידית של המותג אותה נפגוש בדגמים נוספים של החברה.

 

קיה אופטימה 2020 תא הנוסעים איור
מודרני ונקי.

תא הנוסעים החדש של האופטימה מציג את מה שאנחנו פוגשים כמעט בכל רכב חדש כיום (בהשראת מרצדס S קלאס), צמד מסכים גדולים וצמודים עבור לוח המחוונים ומערכת המולטימדיה. העיצוב נקי, עוטף את הנהג וכמו בסונטה החדשה, גם האופטימה עוברת לשליטה אלקטרונית עבור תיבת ההילוכים.

בשלב זה קיה לא חושפת את מפרט ההנעה של הדגם, אך סביר להניח כי היצע יחידות ההנעה בדגם יהיה זהה למה שפגשנו (ועוד נפגוש) בסונטה החדשה: 2.0 ליטר עם 160 כ"ס, 1.6 טורבו עם 180 כ"ס, 2.5 ליטר עם 190 כ"ס. כל המנועים הם מסדרת מנועי Smartstream החדשה של יונדאי/קיה. בדגם נמצא גם מערכת הנעה היברידית חדשה המבוססת על מנוע 2.0 ליטר חדש (Smartstream G2.0 GDi HEV) בהספק של 152 כ"ס ומנוע חשמלי בהספק של 51 כ"ס. ההספק הכולל של המערכת עומד על 195 כ"ס. מערכת ההנעה ההיברידית משודכת לתיבת 6 הילוכים אוטומטית חדשה המציעה העברות מהירות וחלקות יותר.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.