ג'יפ חושפת מספר תמונות של הקומפאס 2017 החדש.

2017 ג'יפ קומפאס החדש
ג'יפ חושפת תמונות ראשונות של הקומפאס החדש.

ג'יפ חושפת תמונות רשמיות ראשונות של הקומפאס 2017 החדש, זאת בכדי לציין את תחילת הייצור של הדגם במפעלי החברה בברזיל. הקומפאס החדש מחליף במקביל את הקומפאס היוצא וכן את הפטריוט, שהתבסס על הקומפאס.

 

הקומפאס 2017 ממוצב בג'יפ בין הרנגייד הקטן יותר לבין הצ'ירוקי הגדול והיקר יותר. הוא מבוסס על פלטפורמה מוארכת של הרנגייד אך דומה יותר בגודלו לצ'ירוקי. לעומת זה האחרון הנושא עיצוב של אוהבים או שונאים, הקומפאס זכה לעיצוב שמרני יותר הנשען על עיצוב הגרנד צ'ירוקי הבכיר.

 

את תא הנוסעים הפלסטיקי והזול של הקומפאס היוצא, מחליף כאן תא נוסעים איכותי באופן משמעותי הדומה עד כדי זהה במקומות מסוימים לתא הנוסעים של הצ'ירוקי הבכיר יותר.

 

לקומפאס החדש מידות דומות למדי לאלו של הדגם היוצא: 4,410 מ"מ אורך, 1,820 מ"מ רוחב, 1,640 מ"מ גובה ובסיס גלגלים של 2,630 מ"מ. מידות המציבות את הדגם ישירות מול מאזדה CX-5, יונדאי טוסון ועוד.

 

כמו בדגמים אחרים של ג'יפ, גם הקומפאס יוצע בגרסת Trailhawk המיועדת לשטח. גרסה זו כוללת הגבהת מרכב של 20 מ"מ לעומת הדגמים הרגילים, חישוקי גלגלים בעיצוב ייחודי לדגם עם צמיגי 50/50 וכן מגני גחון אינטגרליים.

 

פרטים נוספים על הדגם ג'יפ תחשוף עם הופעת הבכורה הציבורית של הדגם בחודש נובמבר הקרוב בתערוכת הרכב של לוס אנג'לס.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 2

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.