2019 אודי A1 החדשה
אודי A1 החדשה.
2019 אודי A1 החדשה
אודי A1 החדשה.

תמונות של אודי A1 החדשה דלפו לרשת, מספקות לנו הצצה ראשונה אל הדור השני של הסופרמיני של אודי.

 

אודי סיפקה לנו בשבועות האחרונים לא מעט טיזרים ל-A1 החדשה, אך כעת כבר לא צריך להסתפק במקטעים מהדגם שכן בזכות האתר הבלגי autotijd, אנחנו זוכים לחשיפה מלאה לסופרמיני החדשה של אודי, דור שני ל-A1.

 

מהתמונות עולה כי ה-A1 החדשה תוצע ככל הנראה במרכב 5 דלתות בלבד ויש לציין ששני הדגמים בתמונות, דגם 35TFSI ודגם 40TFSI, כוללים את חבילת S-Line המעניקה לדגם מראה ספורטיבי יותר באמצעות עיצוב שונה לפגושים, לחישוקי הגלגלים ותוספת של חצאיות צד.

 

2019 אודי A1 החדשה את הנוסעים
תא הנוסעים זכה להשראה מה-A8.

העיצוב החיצוני מזכיר במידה רבה את העיצוב של ה-Q2, אך עיצוב החזית הפעם, עם חבילת S-Line, מרגיש עמוד יתר על המידה/מצועצע. אחת מנקודות החולשה של הדגם הנוכחי היא איכות תא הנוסעים ונדמה כי בתחום זה אודי השקיע הפעם לא מעט, עם תא נוסעים המשלב בחלקו התחתון את המוכר לנו מה-A3 וה-Q2 ובחלקו העליון זוכה להשראה רבה מצד הדגמים הבכירים של אודי, כגון ה-A8 החדשה, כולל שימוש במערכת המולטימדיה העדכנית של אודי. 

 

אודי A1 החדשה חולקת את הפלטפורמה שלה, MQB A0, עם האיביזה החדשה אך לא רק, שכן הפעם ה-A1 תחלוק עם האיביזה גם את פס הייצור בברצלונה, לשם היא עברה מפס הייצור הקודם בבלגיה.

היצע המנועים בדגם צפוי להתבסס על שלושה מנועים: 1.0TFSI עם 116 כ"ס, 1.5TFSI עם 150 כ"ס ו-2.0TFSI עם 200 כ"ס. אנחנו בהחלט מצפים לפגוש בהמשך הדרך גם גרסת ביצועים S1 עם הספק הצפוי לעמוד על כ-250 כ"ס.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 5

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.