ב.מ.וו סדרה 2 גראן קופה
ב.מ.וו סדרה 2 גראן קופה - חשיפה מלאה בחודש נובמבר.
ב.מ.וו סדרה 2 גראן קופה
ב.מ.וו סדרה 2 גראן קופה - חשיפה מלאה בחודש נובמבר.

סדרה 2 גראן קופה היא גרסת 4 דלתות קופה ראשונה לסדרה 2 (הבאה) ומתחרה עתידית לאודי A3 סדאן ומרצדס CLA.

 

ב.מ.וו מספקת לנו הצצה ראשונה אל סדרה 2 גראן קופה החדשה, תצורת מרכב חדשה לסדרה 2 - 4 דלתות קופה - המבוססת לא על סדרה 2 הנוכחית אלא על סדרה 1 החדשה, כלומר על פלטפורמת הנעה קדמית - FAAR. סדרה 2 גראן קופה תוצג בהמשך השנה בתערוכת לוס אנג'לס (נובמבר 2019) והשיווק בעולם יחל ברבעון השני של 2020.

 

ב.מ.וו הציגה אשתקד גרסת סדאן לסדרה 1, אך בשלב זה גרסה זו מיועדת לשוק הסיני בלבד כך שסדרה 2 גראן קופה היא זו שתיקח לעת עתה את תפקיד המתחרה העיקרית של ב.מ.וו למרצדס A קלאס סדאן או CLA ולאודי A3 סדאן.

 

סדרה 2 גראן קופה
ב.מ.וו סדרה 2 גראן קופה - על בסיס סדרה 1 החדשה.

כמו בסדרה 1 החדשה, גם סדרה 2 גראן קופה תשווק עם מנועי שלושה או ארבעה צילינדרים בלבד בהספקים של 140-306 כ"ס. דגם הקצה M235i גראן קופה, מצויד כמו דגם M135i החדש במנוע 2.0 ליטר טורבו המייצר 306 כ"ס ו- 45.9 קג"מ, בדיפרנציאל מוגבל החלקה (מסוג טורסן) ומערכת הנעה כפולה xDrive המעבירה עד 50% מהכוח לציר האחורי, מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של פחות מ-5 שניות. כמו בכל דגמי סדרה 1, גם דגמי סדרה 2 גראן קופה מצוידים במערכת בקרת המשיכה ARB הבולמת כל גלגל בנפרד, משפרת את הניהוג ומפחיתה תת היגוי.

 

סדרה 2 גראן קופה
ב.מ.וו סדרה 2 גראן קופה.

נכון, חובבי נהיגה רבים המחזיקים באחד מדגמי הביצועים של סדרה 1 או 2 כועסים על המעבר לפלטפורמת הנעה קדמית בדגמי הכניסה של ב.מ.וו, אך צריך להודות שאת רוב הלקוחות הפוטנציאלים סוג ההנעה כלל לא מעניין ועם העובדה ש- 80% מרוכשי סדרה 1 היוצאת בחרו בגרסה עם הספק של פחות מ-150 כ"ס, קשה להתווכח עם תוספת מבורכת של 34 מ"מ למרווח הברכיים (לעומת סדרה 2 קופה הנוכחית) ועם תא מטען בנפח של 450 ליטר כתוצאה מהמעבר לפלטפורמת הנעה קדמית. בכל מקרה, ב.מ.וו מבטיחה שלמרות המעבר להנעה קדמית, היא דאגה לצייד את הדגם בשלדה ומערכות אלקטרוניות המעניקים לדגם יכולות דינמיות גבוהות וניהוג זריז.

ב.מ.וו לא מספקת לנו הצצה לתא הנוסעים של הדגם, אך אנחנו לא מצפים לפגוש משהו אחר או שונה ממה שכבר פגשנו בסדרה 1 החדשה - תא הנוסעים טכנולוגי ואיכותי במיוחד המהווה קפיצת מדרגה משמעותית לעומת סדרה 2 הנוכחית.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.