האוריס מגיעה בדגמי 2015 המחודשים – האצ'בק או סטיישן - עם עיצוב מלטוש יותר, תא נוסעים מוקפד ואיכותי יותר ובגרסה היברידית חסכונית יותר, אך ללא מנוע הטורבו החדש של טויוטה.

2015 טויוטה אוריס החדשה
2015 טויוטה אוריס החדשה - עיצוב מעודכן, תא נוסעים משודרג משמעותית וגרסה היברידית חסכונית יותר.

יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה בישראל, השיקה היום (ד') את טויוטה אוריס 2015 החדשה זאת לאחר מתיחת פנים שבוצעה בדגם הכוללת עיצוב מעודכן בהתאם לשפת העיצוב העדכנית של טויוטה, יחד עם תא נוסעים איכותי יותר ומוקפד יותר, עם תוספת אל אבזור בטיחות מתקדם ומערכת הנעה היברידית משופרת וחסכונית יותר.

 

הדור הנוכחי של האוריס הוא מהדגמים היותר נאים של טויוטה ומתיחת הפנים לדגם המיישרת קו עם שפת העיצוב העדכנית של טויוטה, מעניקה לדגם מראה מלוטש יותר ובעל נוכחות מרשימה יותר. ברשימת השינויים ניתן לממנות חזית חדשה לחלוטין, פנסים שעוצבו מחדש מאחור ופגוש אחורי חדש. העיצוב המחודש נעשה כמובן גם במרכב ההצא'בק 5 דלתות של הדגם וגם במרכב הסטיישן.

 

תא הנוסעים זכה לשדרוג משמעותי יותר – כמעט חדש לחלוטין - ואם האוריס טרום מתיחת הפנים הציגה תא נוסעים לא אחיד באיכותו, זה החדש מלוטש יותר ואחיד יותר באיכות החומרים והגימור המרכיבים אותו ומרגיש "שלם" יותר. מה שלא השתנה עם מתיחת הפנים זה המרווח המצומצם במושב האחורי שנשאר צפוף יחסית כבעבר. את מרכז הקונסולה מהדרת מערכת מולטימדיה "7 חדשה ומתקדמת יותר ולוח המחוונים חודש ומצויד במחשב דרך עם מסך גדול יותר ("4.2) ומתקדם יותר. בנוסף לכך, המושבים הקדמיים תוכננו מחדש, המתלים וההיגוי זכו לכיול מחדש ובידוד הרעשים שופר.

 

יחידת ההנעה ההיברידית של האוריס, המוצעת בשתי תצורות המרכב של הדגם, שודרגה במעט (בכל הקשור בניצול הסוללה) אך ההספק המרבי נשאר על 134 כ"ס ונתון התאוצה 0-100 קמ"ש נשאר ללא שינוי על 10.9 שניות. צריכת הדלק המשולבת בדגם עומדת על 24.4 ק"מ לליטר.

 

 

טויוטה אמנם הציגה עם האוריס המחודשת מנוע 1.2 ליטר טורבו עם 114 כ"ס ו-18.9 קג"מ המספק ביצועים טובים יותר ממנוע ה-1.6 ליטר של הדגם וגם צריכת דלק חסכונית יותר העומדת על 21.7 ק"מ לליטר, אך מנוע זה לא ישווק בישראל (ככל הנראה בשל השמרנות היחסית של לקוחות המותג בישראל) כך שהוריס 2015 ממשיכה לעשות שימוש באותו מנוע 1.6 ליטר 132 כ"ס המשודך לתיבת הילוכים רציפה עם נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 11.1 שניות וצריכת דלק משולבת של 16.4 ק"מ לליטר.

 

רמת האבזור בדגם כוללת כסטנדרט מערכת בקרת אקלים, בקרת שיוט, שילטה מההגה על מערכת השמע, מערכת מולטימדיה "7 עם דיבורית BT, כניסת USB ושליטה מלאה מההגה על השמע והטלפון, כיוון מלא למושבים וגלגל ההגה ועוד. גג פנורמי מלא מוצע בדגם הסטיישן בתוספת של 2,000 שקל. 

 

מפרט טכני מלא - טויוטה אוריס האצ'בק 2015.

מפרט טכני מלא - טויוטה אוריס TS סטיישן 2015.

 

2015 טויוטה אוריס – מחירים:

אוריס GLI האצ'בק 1.6 ליטר :129,900

אוריס האצ'בק היברידית: 135,900

אוריס TS סטיישן היברידית: 137,900 ותוספת 2000 שקל לגג פנורמי מלא - SkyView.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.