טויוטה חושפת תמונת טיזר לאייגו 2014 החדשה – המכונית העירונית של טויוטה שתוצג בתערוכת ז'נבה בחודש הבא.

2014 טויוטה אייגו החדשה טיזר

טויוטה אייגו החדשה לשנת 2014 תוצג בבכורה עולמית בתערוכת ז'נבה הנפתחת בחודש הבא (06.03). עד אז, טויוטה חושפת היום (ד') תמונת טיזר לדגם החדש שפותח במקביל ובמשותף עם פיג'ו 108 החדשה, שנחשפה לפני מספר ימים, וסיטרואן C1 החדשה שתוצג גם היא בתערוכת ז'נבה.

 

אם לבחור בין האייגו הנוכחית לפיג'ו 107 או סיטרואן C1 זה לבחור בין אותו המוצר בדיוק רק עם סמל שונה בחזית, נדמה כי הפעם שלושת החברות יצרו בידול משמעותי יותר בין הדגמים (גם אם רק ויזואלית) עם דבר אחד משותף, איכות תא נוסעים גבוה משמעותית מבעבר.

 

טויוטה אמנם עדיין לא חושפת את תא הנוסעים, אך היא כן פרסמה וידאו קצר כטיזר לדגם ואם לא תמצמצו, בשנייה ה-39 תוכלו להבחין בתא הנוסעים של האייגו 2014 החדשה. מקצת שנחשף, ניתן לראות שהאייגו החדשה, כמובן בהתאם לרמת הגימור, מאובזרת בכל טוב ובאבזור שלא אופייני לסגמנט עם מערכת בקרת שיוט, מסך מגע מרכזי, כפתורי שליטה על גלגל ההגה, מראות צד חשמליות ועוד. בנוסף לכך, ניתן להבחין שטויוטה שיפרה את כל הדברים הקטנים  -אך המעצבנים  - שדרשו תיקון, כך שבדגם החדש נמצא למשל שליטה על כל החלונות החשמליים בצד הנהג, תא כפפות סגור ולא מדף פשוט ועוד.

 

האייגו החדשה צפויה להמשיך לעשות שימוש במנוע ה-1.0 ליטר שלושה צילינדרים של הדגם הנוכחי, בגרסה משופרת שתעמוד בתקן הזיהום אירו 6. נאלץ להמתין ולראות האם הדגם יקבל גם את מנוע ה-1.2 ליטר 82 כ"ס של ה-108.

 

טויוטה תמשיך לייצר את האייגו בצ'כיה, לצידן של ה-108 וה-C1 החדשה.

 

תגיות: טויוטה
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.