טויוטה אוריס החדשה
טויוטה אוריס החדשה.
טויוטה אוריס החדשה
טויוטה אוריס החדשה.

האוריס החדשה גדולה יותר מהדגם היוצא, מבוססת פלטפורמת TNGA ומצוידת ביחידת הנעה היברידית חדשה עם 180 כ"ס.

 

טויוטה חושפת בז'נבה את האוריס 2018 החדשה, דור שלישי למשפחתית האצ'בק האירופאית של החברה המתחרה בדגמים כגון פולקסווגן גולף, סיאט לאון ועוד.

 

מעבר לעיצוב החדש והדינאמי, החידושים המשמעותיים בדגם הם המעבר לפלטפורמת TNGA החדשה של החברה וקבלתן של יחידות הנעה חדשות, כולל יחידת הנעה היברידית חדשה עם 180 כ"ס. עם המעבר לפלטפורמה החדשה, האוריס החדשה זכתה לתוספת של 40 מ"מ לאורך, הכל לטובת בסיס הגלגלים כך שמידות הדגם הן: 437 ס"מ אורך, 179 ס"מ רוחב, 1,43 ס"מ גובה ובסיס גלגלים של 264 ס"מ.

 

בחזיתה של האוריס נפגוש שלוש יחידות הנעה: 1.2 ליטר טורבו 116 כ"ס המשודך לתיבת הילוכים CVT רציפה חדשה (CVT DirectShift), יחידת הנעה היברידית 1.8 ליטר עם 122 כ"ס של הפריוס החדשה ובפסגת ההיצע נפגוש את מערכת ההנעה ההיברידית החדשה של החברה המבוססת על מנוע 2.0 ליטר ועם הספק מרבי של 180 כ"ס. טויוטה מבטיחה כי גרסה זו של הדגם תציע גם אופי ספורטיבי ולא רק חיסכון בצריכת הדלק.

בשלב זה, טויוטה לא חושפת תמונות של תא הנוסעים או פרטים טכניים נוספים על הדגם, את זה היא תעשה רק לקראת סוף השנה כך שניתן לצפות לדגם בישראל רק בסוף 2018/תחילת 2019.

 

 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.