2020 טויוטה היילנדר החדש
טויוטה היילנדר החדש.
2020 טויוטה היילנדר החדש
טויוטה היילנדר החדש.

טויוטה היילנדר החדש מציג עיצוב מודרני, תא נוסעים איכותי ומרווח לעד 8 נוסעים, מולטימדיה ״12.3 ומערכת היברידית חדשה 240 כ״ס.

 

טויוטה חושפת לקראת תערוכת ניו יורק את ה- היילנדר 2020 החדש, הקרוסאובר 7-8 מושבים הגדול של טויטה המתחרה מול דגמים כגון שברולט טראוורס, הונדה פיילוט, קיה סורנטו ועוד. יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה בישראל, בחנה בעבר את האפשרות לשווק את הדגם בישראל אך החליטה לוותר. בכל מקרה לא מדובר בדגם זול ולא היה משווק בישראל מחירו היה צפוי לעמוד בטווח של 250-300 אלף שקל.

 

טויוטה היילנדר החדש הוא דגם חדש לחלוטין המבוסס כעת על פלטפורמת TNGA-K - הגרסה הגדולה ביותר לפלטפורמת TNGA המודולרית של טויוטה. טויוטה הוסיפה למידת האורך 60 מ״מ (4,914 מ״מ), הכל לטובת הגדלת נפח תא המטען - 456 ליטר כאשר כל המושבים בשימוש ועד ל-2,075 ליטר עם קיפול שתי שורות המושבים מאחור.

 

2020 טויוטה היילנדר החדש
עם מערכת הנעה היברידית 2.5 ליטר חדשה.

בתחום ההנעה, טויוטה תמשיך לשווק את הדגם עם מנוע ה-3.5 ליטר V6 של הדגם היוצא עם הספק מרבי של 295 כ״ס המשודך לתיבת 8 הילוכים אוטו׳ (חדשה), אך היא כן החליפה את מערכת ההנעה ההיברידית של הדגם. הדגם היוצא שווק עם מערכת הנעה היברידית על בסיס מנוע V6 עם הספק כולל של 306 כ״ס, המערכת החדשה מבוססת על מנוע 2.5 ליטר ושני מנועים חשמליים. ההספק הכולל של המערכת עומד על 240 כ״ס ולקוחות הדגם יוכלו לבחור בין הנעה קדמית או כפולה.

 

2020 טויוטה היילנדר החדש
תא מטען גדול יותר.

וצריכת הדלק המשולבת של ההיילנדר ההיברידי החדש עומדת של 14.5 ק״מ לליטר, שיפור של 19% לעומת המערכת בדגם היוצא. מדובר באותה מערכת הנעה היברידית המוכרת לנו מהראב4, אך עם מנועים חשמליים חזקים יותר. המערכת ההיברידית שבהיילנדר כוללת מערכת (PED) הלומדת את הרגלי הנהיגה של הנהג ויחד עם נתוני תנועה ונתונים בזמן אמת מבצעת אופטימיזציה לפעולת מערכת ההנעה לטובת צריכת דלק אופטימלית.

 

2020 טויוטה היילנדר החדש תא הנוסעים
שדרוג משמעותי לתא הנוסעים כולל מולטימדיה 12.3 אינץ׳.

אל העיצוב החדש והמודרני למראה מצטרף תא נוסעים המציג עיצוב נקי ואיכות חומרים גבוהה יותר מזו של הדגם היוצא. ברמת האבזור הבכירה נוכל למצוא, בין היתר, מולטימדיה ״12.3 ענקית (״8 בשאר רמות הגימור) עם אפשרות למסך מפוצל, תפעול קולי באמצעות העוזרת האישית של אמזון Alexa והרחבה לאנדרואיד אוטו, אפל קאר-פליי. בנוסף נוכל למצוא בקרת אקלים מפוצלת ל-3 אזורים, ריפודי עור אמיתי, מסך ״7 בלוח המחוונים, משטח טעינה אלחוטי, דלת תא מטען חשמלית עם פתיחה ללא מגע, תצוגה עילית, חימום למושבים בשתי השורות הקדמיות, תאורה ראשית LED אדפטיבית ועוד. בנוסף נוכל למצוא את גלגל ההגה החדש של טויוטה אותו נפגוש בדגמים אחרים של המותג בעתיד.

כל דגמי ה-היילנדר מצוידים כסטנדרט במערכת הבטיחות Toyota Safety Sense 2.0 הכוללת בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל ודו גלגלי, בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת סיוע לשמירה על מרכז נתיב הנסיעה, בקרת סטייה מנתיב, ניטור שטחים מתים כולל תנועה מאחור ובלימה ועוד.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 3

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.