תמונות שדלפו ממשרד הפטנטים האירופאי, חושפות את טויוטה יאריס TS החדשה.

טויוטה יאריס TS החדשה

טויוטה כבר הצהירה בעבר כי היא רוצה להחזיר את FUN לטויוטה. חלק אחד יתרכז בהצגת מכוניות ספורט שכל תחילתן היא הנאה מנהיגה כדוגמת ה- FT-86 שתיחשף בעוד פחות משבוע בתערוכת ז'נבה הקרובה יחד עם פתיחת חטיבת ספורט בשם G. החלק השני מתרכז בהצגת דגמים המבוססים על הדגמים הרגילים עם קצת יותר דם חם בצינורות הדלק.

 

טויוטה יאריס TS (או T בעבר) לא הייתה יריבה לסופרמיני החמות מאירופה, אך הציעה קצת יותר הנאה מנהיגה עבור מי שבכל זאת חיפש את השם טויוטה על הגריל הקדמי. לפני כחודש חשפה טויוטה את היאריס החדשה וכעט אנו יודעים לספר שב-טויוטה עמלים על הצגת גרסת ה-TS ל-יאריס החדשה.

 

אין לנו פרטים טכניים על ה-יאריס TS החדשה, אך אנחנו כן יכולים לראות בתמונות שמבחינה חיצונית, מקבלת ה- TS מראה ספורטיבי הכולל פגוש קדמי חדש ואגרסיבי עם תוספת של תאורת LED ליום, חצאיות צד בולטות וחישוקים ספורטיביים בעיצובם. מאחור, הוחלפו הפנסים, הפגוש האחורי הוחלף גם הוא עם עיצוב חלקו התחתון כדיפיוזר למראה הספורטיבי וכנף אחורית בולטת נפרשת מחלקה העליון של דלת תא המטען.

 

טויוטה יאריס החדש תיוצר בצרפת (עבור השוק האירופאי) ותחליף את היאריס הנוכחית שייצורה יימשך כ-דייהטסו שרייד החדשה באירופה.

תגיות: טויוטה
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.