טויוטה ישראל מציינת 75,000 היברידיות

אנדרו חורש
בתמונה: אנדרו חורש ולילך אלון (צילום: תומר פלוטין).

מאזדה שנת 2004 ועד היום, טויוטה ישראל מכרה 75,000 רכבים היברידיים, מכירות שהביאו לחיסכון של כ- 35 טון CO2 בשנה.

 

יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה בישראל, מציינת אבן דרך משמעותית עם מסירת הרכב ההיברידי ה- 75,000 בישראל. הרכב, מסוג טויוטה C-HR מדגם C-HIC בצבע אפור מתכתי עם גג שחור, נמסר ללילך אלון מכפר יונה, בטקס חגיגי שהתקיים בסוכנות מורשית טויוטה דנאל מוטורס שבכפר סבא. הרכב נמסר לרוכשת על ידי מנכ"ל טויוטה בישראל, אנדרו חורש ובעלי הסוכנות האחים יעקב ואיציק כהן.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

בשנת 1997 הציגה חברת טויוטה העולמית את הפריוס, הרכב ההיברידי הראשון בעולם ששווק באופן מסחרי - אז ביפן בלבד. באפריל 2003, טויוטה הציגה את הרכב שהחל את המהפכה ההיברידית הגלובלית, הדור השני של הפריוס שהפך מיד עם השקתו להצלחה מסחררת בשוק האמריקאי ולסמל של תחבורה ירוקה ונקייה יותר.

 

טויוטה קורולה
קורולה היברידית - מעל ל-12,000 יחידות בפחות משנה.

הטכנולוגיה ההיברידית, שכיום נחשבת לפופולריות במיוחד בישראל, הגיע לישראל בשנת 2004 עם הפריוס דור שני. בניגוד לשוק האמריקאי, כאן בישראל הטכנולוגיה התקבלה בחשדנות יחסית ובאותה שנה נמכרו 10 מכוניות היברידיות בלבד. עם השנים למדו הצרכנים בישראל כי הטכנולוגיה הזו לא רק בשלה ואמינה מאוד, למרות המורכבות של המערכת, היא פשוט באמת חסכונית מאוד במיוחד בתנאים בהם רכבים רגילים הכי בזבזניים, בתנועה עירונית.

 

טויוטה פריוס דור שני
זו שהחלה את המהפכה - פריוס דור שני.

 

ההתחלה הייתה איטית אך הצמיחה במכירות הייתה עקבית ובטוחה: בשנת 2007 כבר מסרו בטויוטה את הרכב ההיברידי ה- 1,000 ובשנת 2012 נעו על הכבישים כבר כ- 10,000 רכבים היברידיים מדגמי פריוס, אוריס ויאריס. בשנת 2013 הצטרפו למשפחת הדגמים ההיברידיים גם הקאמרי והפריוס+ ובשנת 2016 הצטרף הקרוסאובר ההיברידי הראשון - הראב4 בגרסתו ההיברידית.

 

2019 טויוטה ראב4 החדש
גם בראב4 החדש נרשמת העדפה ברורה לגרסה ההיברידית. 

בשלב זה הטכנולוגיה ההיברידית לא רק הייתה מקובלת בישראל אלא מבוקשת למדי וכאשר טויוטה השיקה בישראל את הקרוסאובר הקומפקטי C-HR, זה כבר הפך להצלחה מסחררת מיד עם תחילת השיווק עם קרוב ל-4,000 מסירות בשנת ההשקה ו-300 רכבים שנמכרו אונליין במכירה מוקדמת עוד לפני שהרכב הגיע אל אולמות התצוגה. הצלחתו סללה את הדרך לציון דרך נוסף שנרשם בשנת 2018, אז מחצית מכלל המכירות של יוניון מוטורס היו של דגמים היברידיים. למי שזקוק לתזכורת, טויוטה C-HR שווק בתחילה גם עם מנוע 1.2 טורבו בנזין, אך זה ירד די מהר מהמדפים פשוט כי הלקוחות בחרו באופן מוחלט בגרסה ההיברידית והחסכונית יותר של הדגם.

 

2017 טויוטה C-HR
טויוטה C-HR - דגם הבנזין הרגיל ירד די מהר מההיצע לטובת הגרסה ההיברידית.

השנה, כבר רשמה טויוטה הישג חסר תקדים ומכרה במחצית הראשונה של שנת 2019 יותר רכבים היברידיים מאשר בכל בשנת 2018, בהובלת הקורולה ההיברידית המכונית הפופולרית בישראל עם מכירות של למעלה מ- 12 אלף מכוניות מאז השקתה בפברואר. בשנת 2019 צפוי היקף מכירות הדגמים ההיברידיים לעמוד על כ- 80% מכלל המכירות של טויוטה בישראל בהובלת הרכב הנמכר בארץ – הקורולה ההיברידית.

 

2019 טויוטה פריוס החדשה
פריוס דור 4.

גם באירופה רשמה טויוטה שיא מכירות - במחצית הראשונה של השנה נמכרו 275,300 רכבים היברידיים, עלייה של 18% בהשוואה לשנה שעברה. יוניון מוטורס מציעה בישראל את מבחר הדגמים ההיברידיים הגדול ביותר. הדגמים הפופולריים הם כאמור הקורולה וכן 4RAV (כ- 3,680 רכבים מסירות בינואר-אוגוסט) ו- Toyota C-HR (כ- 3,470 רכבים).

חישוב מיוחד שערכה יוניון מוטורס לרגל האירוע החגיגי, העלה כי ההיברידיות שמכרה טויוטה החל משנת 2007 הביאו לחסכון כולל בזיהום בישראל של כ390- אלף טון CO2 לאורך השנים, לעומת מצב בו המכוניות שהיו נמכרות היו בעלות הנעת בנזין רגילה. במונחים של היקף חסכון הפליטה המושג כעת הנ"ל שווה ערך להיקף פחמן דו חמצני אשר נדרשים 1.66 מיליוני עצים בכל שנה על מנת לטהרו.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (7)

קבל התראות על תגובות חדשות:
  • אני

    מתי הלנד קרוזר יגיע היברידי?

    כתובת URL מקוצרת:
  • אבי

    כידוע רכבים הברידיים בדורות הראשונים ידועות כבעלות קרינה מסוכנת השאילה האם בדורות החדשים חל שינוי בעניין ???

    כתובת URL מקוצרת:
  • שי

    אבי

    ניתן לבדוק זאת בעזרת מודד קרינה בתא הנוסעים .

    כתובת URL מקוצרת:
  • טל

    גם למילה הראשונה בכתבה לא עשיתם הגהה? "מאזדה"... נו באמת.

    כתובת URL מקוצרת:
  • מוטי עונה לשי מתגובה 1

    אם הייתה אמינות גבוהה לרכבים אירופים? מה הגרמניות , הצרפתיות, לאאמינות?
    רק טויוטה שמיוצרת בטורקיה!!!
    נכון שרכביםי היפנים שמיוצרים במדינות אירופה אמינים בדרך כלל טבל המכוניות האירואיות שמיוצרות באירופה לא פחות אמינות

    כתובת URL מקוצרת:
  • שי

    מוטי עונה לשי מתגובה 1

    אתה בוודאי מודע לתקלות הרבות בקונצ**** VAG
    ולבלאי הגבוה ועמידות החומרים בצרפתיות איטלקיות
    יש עדיין פערים ותוסיף לזה סטיגמה שלילית רבת שנים ונוצרה טבלת מכירות מאד ברורה לטובת היפני קוראני,
    אני אישית מעדיף ארופאי אבל בשביל השקט הנפשי רכשתי ספארק חדשה .

    כתובת URL מקוצרת:
  • שי

    רכבי טויוטה בדר''כ כלל אמינים וסחירים אבל משעממים וחסרי בידוד רעשים
    אם הייתה אמינות גבוהה ברכבים הארופים טויוטה לא הייתה רלוונטית מוטורית.

    כתובת URL מקוצרת: