טויוטה מציגה בוידאו את ההקפדה על איכות החלקים המסופקים ע"י ספקי המשנה בייצור היאריס החדשה.

טויוטה יאריס החדשה - טויוטה מבטיחה איכות ייצור גבוהה

אין חברה שחסינה מפני טעויות וגם החברה בעלת תדמית האמינות מהגבוהות ביותר כמו טויוטה, יכולה לסבול מכשל בפאזל החלקים המרכיבים מכונית מודרנית. חברות הרכב מיפן לא סתם נחשבות לאמינות, אחת הסיבות העיקריות לכך, זו העבודה שהייתה להם שליטה כמעט מלאה על בקרת האיכות של ספקי המשנה לחלקים השונים ברכב.

 

עם הפיכת העולם לשוק גלובאלי אחד, והעברת קווי הייצור למדינות שונות בעולם, אותה שליטה על בקרת איכות ירדה וסיפור הדוושה הדביקה של טויוטה בדיוק מתארת את המצב החדש.

 

לכן, עם השקת ה-יאריס החדשה באירופה (בקרוב בישראל) והמיוצרת בצרפת, טויוטה מפיקה סרטון תדמית המתאר את השיפור הניכר בשיתוף הפעולה בין טויוטה לספקי החלקים השונים של הרכב והעלאת רמת בקרת האיכות של החלקים השונים ביאריס החדשה. במסגרת שיפור רמת האיכות של החלקים ברכב, שאלו לרוב גם החלקים הסובלים מכשל ותקלות, מהנדסי הרכש ממפעל טויוטה בצרפת נסעו ליפן למשך 18 חודשים בכי לאתר מקומות אפשריים לכשל בחלקים השונים, בתהליך שהחל כ-3 שנים לפני תחילת הייצור.

 

העבודה המשותפת של טויוטה עם ספקי המשנה על שיפור איכות החלקים, כ-700 חלקים שונים המרכיבים את היאריס החדשה (וישמשו גם דגמים נוספים של טויוטה) עברו כ-900 שינויים סך הכל בכדי להבטיח רמת איכות ואמינות גבוהה ללא תקלות בדיוק כפי שלקוחות טויוטה מצפים ממנה, כבר החל ממיכל המים עבור המגבים של היאריס.

{iframe width="576" hight="350"}http://www.youtube.com/embed/1uTKNE13AKw?rel=0{/iframe}

תגיות: טויוטה
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.