טויוטה פריוס החדשה 2019 בישראל - מחיר החל מ-139,900 שקל

2019 טויוטה פריוס החדשה
פריוס החדשה - עיצוב בוגר ופחות קיצוני.

הפריוס 2019 המחודשת מציגה עיצוב חיצוני חדש ובוגר יותר, מצוידת במערכות בטיחות חדשות ומציעה צריכת דלק משולבת של 27-30 ק״מ לליטר.

 

יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה בישראל, מודיעה על תחילת השיווק של דגמי 2019 המחודשים של הפריוס ההיברידית, מתיחת פנים לדגם הכוללת עדכון משמעותי לעיצוב החיצוני ותוספת של מערכות בטיחות מתקדמות חדשות. המחיר נותר ללא שינוי לעומת הדגם היוצא (ולאחר עדכון המס הירוק באפריל), החל מ-139,900 שקל.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 



את העדכון המשמעותי ביותר בדגמי 2019 המחודשים של הפריוס נמצא בעיצוב החיצוני, טויוטה העניקה לדגם חזית חדשה במראה בוגר ופחות קיצוני ״קל יותר לעיכול״. החזית כולל עיצוב חדש לפגוש ולפנסים וגם מאחור נמצא שינוי קיצוני עם עיצוב חדש לחלוטין לפנסים ולפגוש מאחור. חישוקי ״17 חדשים משלימים את העדכון החיצוני המשמעותי.

 

2019 טויוטה פריוס החדשה
עיצוב חדש גם מאחור.



בתא הנוסעים נמצא עדכון קל לגימור יחד עם תוספת של משטח טעינה אלחוטי. במקום הגלגל החלופי יצוידו הרכבים בערכת תיקון תקן.



שדרוג משמעותי נוסף בדגם הוא בתחום מערכות הבטיחות המתקדמות. גרסת הקומפורט מציעה מעתה גם מערכת זיהוי רכבים בשטח מת ומערכת זיהוי רכבים חוצים מאחור. בכל רמות הגימור נמצא בלימה אוטונומית, בקרת סטייה מנתיב ובקרת שיוט אדפטיבית.

 

2019 טויוטה פריוס תא הנוסעים
משטח טעינה אלחוטי ומערכות בטיחות חדשות.



הפריוס ממשיכה עם מערכת ההנעה המוכרת המשלבת בין מנוע 1.8 ליטר למנוע חשמלי היוצרים יחידת הנעה היברידית בהספק כולל של 122 כ״ס המספיקה לנתון תאוצה 0-100 קמ״ש של 10.8 שניות ולצריכת דלק משולבת של 30.3 ק״מ לליטר בדגם Active הבסיסי ו-27 ק״מ לליטר בדגם Comfort המאובזר יותר. 2019 טויוטה פריוס החדשה - מפרט טכני מלא להורדה.

2019 טויוטה פריוס החדשה - מחירון:

פריוס אקטיב - 139,900 שקל

פריוס קומפורט - 146,900 שקל

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (11)

קבל התראות על תגובות חדשות:
  • ערן

    תוצרת טורקיה לא קונים ממדינה שעושה עלינו - חרם רק תוצרת ״ יפן - או אנגלי !!!!

    כתובת URL מקוצרת:
  • אישימוטו

    בטח שיש עדיפות...הפריוס מיוצרת ביפן...הקורולה בטורקיה של ארדואן...ותחשבו על זה.

    כתובת URL מקוצרת:
  • שלמה

    אין כמו פריוס אחלה של רכב ויפה ביותר כל הכבוד לטויוטה

    כתובת URL מקוצרת:
  • שי

    כבר לא אטרקציה.
    יש חלופות טובות ונאות.

    כתובת URL מקוצרת:
  • יוסי

    לא רואה שום סיבה לקנות תרכב הזה,,,הקורולה עדיפה פי 100,והצורה שלו זוועה!!!

    כתובת URL מקוצרת:
  • איש

    יוסי

    איך בדיוק הקורולה שווה פי 1000?
    אותה מערכת היברידית ברכב יותר קטן עם עיצוב משעמם ועולה כמעט אותו מחיר.

    כתובת URL מקוצרת:
  • שי

    אחד הרכבים המכוערים ביותר שנוצרו אי פעם.

    כתובת URL מקוצרת:
  • רוכש פוטנציאלי

    אם היה מנוע היברדי 2000 החדש, הייתי שוקל לקנות, אבל...
    1. מנוע 1.8 כמו של קורולה,
    2. פרקטיות פחותה משל קורולה סטיישן (וגם פחות יפה מקורולה סטיישן)
    3. אבזור די דומה לקורולה

    באמת לא רואה שום טעם (לצערי) לקנות פריוס ועוד במחיר יותר יקר.

    תביאו מנוע 2000 (8 שניות למאה) ויש על מה לדבר.

    כתובת URL מקוצרת:
  • שם טוב

    הקורולה ארוכה ורחבה יותר , תא המטען גדול יותר , זולה יותר , מה היתרון של הפריוס ?

    כתובת URL מקוצרת:
  • שמואל

    למה לקנות פריוס אם אפשר עכשיו לקנות מטויוטה את הקורולה היברידית?

    כתובת URL מקוצרת:
  • בני

    שמואל

    קורולה מתאימה לאנשים בגובה מקסימלי של 178 אחרת אתה מלטף את התיקרה ןלכן הפתרון בשבילי הוא הפריוס גבוהה מקדימה .נכון יותר יקרה אבל מיוחדת יותר מורכבת ביפן וניהול תפעול המנועים שונה לדעתי מהקורולה ולמרות שהיא פחות אוירדנמית ממנה היא חסכונית יותר וזה בדוק

    כתובת URL מקוצרת: