טויוטה קורולה החדשה 2019 בישראל - מחיר החל מ-132,900 שקל

2019 טויוטה קורולה החדשה
2019 טויוטה קורולה החדשה.

הקורולה סדאן החדשה מושקת בישראל עם מנוע 1.6 ליטר 132 כ״ס ולראשונה גם בגרסה היברידית 1.8 ליטר עם צריכת דלק של 29.4 ק״מ לליטר. כל רמות הגימור מצוידות במערכות בטיחות מתקדמות, כולל בקרת שיוט אדפטיבית ומערכת שמירה על מרכז נתיב הנסיעה.

 

יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה בישראל, החלה בשיווקה של טויוטה קורולה סדאן החדשה 2019 בישראל, דור 12 למשפחתית של טויוטה. הקורולה סדאן החדשה תשווק בישראל עם מנוע 1.6 ליטר 132 כ״ס ולראשונה עם הנעה היברידית 1.8 ליטר 122 כ״ס, עם מערכות בטיחות מתקדמות כסטנדרט, בשלוש רמות גימור ובמחיר התחלתי של 132,900 שקל. בהמשך השנה יושקו בישראל גרסאות ההאצ׳בק והסטיישן של הקורולה עם מנוע 1.8 ליטר היברידי. עוד לפני שהדגם נחת בישראל, כבר נרשמו לדגם 6000 הזמנות - 85% לדגם ההיברידי.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

הקורולה 2019 היא מכונית חדשה לחלוטין המבוססת על פלטפורמת TNGA המודולרית של טויוטה (בגרסת GA-C), פלטפורמה הקשיחה לפיתול ב-60% משמעותיים מזו של הדגם היוצא. לדגם אורך של 4,630 מ״מ, רוחב של 1,780 מ״מ, גובה של 1,435 מ״מ ובסיס גלגלים של 2,700 מ״מ. לעומת הדגם היוצא מדובר בתוספת זניחה של 10 מ״מ לאורך ו-5 מ״מ לרוחב, הגובה קוצץ ב-30 מ״מ ובכדי לפצות על כך בסיס השמשה הקדמית נמוך ב-40 מ״מ לעומת הדגם היוצא והנהג יושב 25 מ״מ נמוך יותר.

 

2019 קורולה סדאן החדשה
קפיצת מדרגה משמעותית מהדגם היוצא.

לטובת שיפור שדה הראיה קורת A הקדמית צרה יותר מבעבר ומראות הצד הועברו לדלתות בכדי לפנות מקום לחלון רבע קדמי. נפח תא המטען בדגם עומד כעת על 471 ליטר, תוספת קטנה של 19 ליטר, וניתן לקפל את המושב האחורי (40/60) לטובת הטענה של חפצים ארוכים. הקורולה החדשה נשענת על מתלה אחורי מתקדם בתצורת רב חיבורי לעומת מוט פיתול פשוט בדגם היוצא. בטויוטה מבטיחים שיפור בתחום נוחות הנסיעה, התנהגות הכביש והאחיזה וכן נסיעה שקטה ומעודנת יותר בזכות בידוד רעשים משופר והפחתה של רעידות העוברות לתא הנוסעים.

 

2019 טויוטה קורולה סדאן החדשה
עיצוב מודרני ומוצלח מזה של הדגם היוצא.

קורולה סדאן 2019 - מנועים, ביצועים וצריכת דלק:

כאמור, הקורולה סדאן החדשה תשווק בישראל עם שתי יחידות הנעה: גרסה משופרת קלות של מנוע ה-1.6 ליטר 132 כ״ס האטמוספרי של הדגם היוצא ולראשונה אי פעם בדגם, גם מערכת הנעה היבירידית 1.8 ליטר 122 כ״ס המוכרת לנו מהפריוס.

 

קורולה 1.6 ליטר: הספק מרבי של 132 כ״ס ב-6,400 סל״ד ומומנט מרבי של 16.2 קג״מ ב-4,200 סל״ד. מנוע זה משודך לתיבת הילוכים CVT רציפה ומספק בדגם נתון תאוצה 0-100 קמ״ש של 10.2 שניות, מהירות מרבית של 190 קמ״ש (10.0 ש׳ ו-200 קמ״ש בדגם היוצא). עם מנוע זה לדגם צריכת דלק משולבת של 18.2 ק״מ לליטר (בתקן NEDC) שיפור קל לעומת 17.9 ק״מ לליטר בדגם היוצא.

 

קורולה 1.8 ליטר היברידי: שילוב של מנוע 1.8 ליטר 98 כ״ס ו-14.5 קג״מ ומנוע חשמלי עם 71 כ״ס ו-16.6 קג״מ. הספק כולל של 122 כ״ס ב-5,200 סל״ד. עם יחידת הנעה זו לדגם נתון תאוצה 0-100 קמ״ש של 11.0 שניות, מהירות מרבית של 180 קמ״ש וצריכת דלק משולבת של 29.4 ק״מ לליטר בתקן NEDC או 23.2 ק״מ לליטר בתקן WLTP החדש.

 

2019 טויוטה קורולה סדאן החדשה תא הנוסעים
שדרוג משמעותי לאיכות החומרים בתא הנוסעים.

אבזור ובטיחות:

אל העיצוב החיצוני המודרני והאלגנטי, המוצלח מזה של הדגם היוצא, טויוטה הצמידה תא הנוסעים המציג קפיצת מדרגה משמעותית לעומת הדגם היוצא, בין אם אלו המושבים החדשים והנוחים יותר עם ריפוד בד איכותי ונעים לעין, שימוש נרחב יותר בחומרים רכים ואחידים במראה בדשברוד ובדלתות או גלגל ההגה החדש ומערך השליטה החדש על בקרת האקלים.

 

כל רמות הגימור של הדגם מצוידות כסטנדרט בדור השני של מערכת הבטיחות של טויוטה - 0.2 SENSE SAFETY T. זו כוללת, בין היתר: בקרת סטייה מנתיב אקטיבית, מערכת סיוע לשמירה על מרכז נתיב הנסיעה (LTA), אור גבוה אוטומטי, בקרת שיוט אדפטיבית עם תמיכה בנהיגה בפקקי תנועה בשילוב עם מערכת LTA, מערכת זיהוי תמרורים ומערכת בלימה אוטונומית (10-180 קמ״ש) עם זיהוי הולכי רגל (יום ולילה 10-80 קמ״ש) ורוכבי אופניים (יום 10-80 קמ״ש). בנוסף נמצא 7 כריות אוויר והתרעה על עייפות נהג.

 

מסך 7 אינץ׳ בלוח המחוונים
מסך 7 אינץ׳ בלוח המחוונים.

הקורולה החדשה תשווק בשתי רמות גימור, SUN הבסיסית ו-SENSE הבכירה יותר המוצעת רק בדגם ההיברידי. רמת הגימור SUN כוללת, בין היתר: תאורת יום LED, מראות צד עם קיפול חשמלי, חישוקי סגסוגת ״16, מולטימדיה ״9 בהתקנה מקומית עם ניווט WAZE, מצלמה אחורית, דיבורית BT, שתי כניסות USB, בקרת אקלים מפוצלת עם יציאות למושב האחורי, בלם יד חשמלי עם פונקציית החזק, בקרת שיוט כפתור כפתור Call-E לחירום ועוד. בדגם ההיברידי רמת הגימור SUN כוללת בנוסף מפתח חכם לכניסה והתנעה.

 

רמת הגימור הבכירה SENSE מוסיפה לוח מחוונים עם מסך ״7 במרכזו (במקום ״4.2), פנסי ערפל LED, חלונות אחוריים כהים, משטח טעינה אלחוטי לנייד וריפוד בד מהודר בשני גוונים של חום-בז׳ (במקום בשחור מלא) לאלו שיבחרו בצבע חיצוני לבן פנינה מטאלי ושחור נואר מטאלי. 2019 טויוטה קורולה סדאן החדשה - מפרט טכני מלא להורדה.

 

ביחד עם רמות הגימור הרגילות תשווק בישראל גם רמת גימור LIMITED, גרסת פרימיום לדגם הכוללת חלון גג חשמלי, חישוקי סגסוגת ״17 ותוספת של שתי מערכות בטיחות: זיהוי רכבים בשטח מת וזיהוי תנועה חוצה מאחור - ציון בטיחות 8 הגבוה ביותר.

2019 טויוטה קורולה סדאן החדשה - מחירון:

1.6 ליטר SUN אוטו׳ - 132,900 ₪

1.8 ליטר היברידי SUN אוטו׳ - 132,900 ₪

1.8 ליטר היברידי SENSE אוטו׳ - 134,900 ₪

1.8 ליטר היברידי LIMITED אוטו׳ - 139,900 ₪

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (7)

קבל התראות על תגובות חדשות:
  • רמי

    אין למכונית זו אין מערכת טיפטרניק ולכן לא מתאימה לנסיעה בירידות ממושכות.

    כתובת URL מקוצרת:
  • נפתלי

    מה עם ההצ'בק , לדעתי הדגם המוצלח יותר , צעיר לא מרובע ושמרני כמו ה 4 דלתות המשעמם.

    כתובת URL מקוצרת:
  • יוני

    נפתלי

    באפריל ובמפרט דומה לקורולה סדאן.

    כתובת URL מקוצרת:
  • אריק

    מערכת מולטימדיה סינית בהתקנה מקומית עם גרפיקה של אטארי משנות השמונים. ראיתי אותה בראב4 החדשה פשוט בזיון!

    כתובת URL מקוצרת:
  • אין על טויוטה

    ולא יהיה

    כתובת URL מקוצרת:
  • דורון

    על מובילאי הירושלמית ישראלית לצרף את טויוטה קורולה בגודל של 4 דלתות לפרוייקט מיזם הרכב האוטונומי שיתוף מובילאיי ואינטל וב.מ.וו שתוצג בשנת 2021

    כתובת URL מקוצרת:
  • דורון

    להתקין בטויוטה קורולה בגודל 4 דלתות מערכת מובילאיי הירושלמית כמו שמותקנים בדגמי סובארו וסוזוקי, מיצובישי ויונדאי

    כתובת URL מקוצרת: