2020 ראב4 פלאג-אין
ראב4 פלאג-אין.
2020 ראב4 פלאג-אין
ראב4 פלאג-אין.

לאחר שחשפה את הדגם בתמונות בחודש אוקטובר האחרון, טויוטה חושפת בתערוכת לוס אנג'לס את גרסת הפלאג-אין לראב4 ההיברידי, גרסה עם שני מנועים חשמליים והספק כולל של 306 כ"ס, 0-100 קמ"ש בזמן של 6.2 שניות וטווח נסיעה חשמלי של מעל 65 ק"מ.

 

הראב4 פלאג-אין עושה שימוש ביחידת הנעה המתבססת על מנוע 2.5 ליטר, כמו בראב4 ההיברידי הרגיל, וביחד עם שני מנועים חשמליים, קדמי ואחורי המעניקים לדגם הנעה כפולה AWD-i, ההספק הכולל עומד על 306 כ"ס. טויוטה לא מציינת עדיין את קיבולת סוללות הליתיום המותקנת בדגם, אך זו מספיקה כאמור לטווח נסיעה של "מעל ל- 65 ק"מ" ונסיעה על בסיס הסוללה בלבד אפשרית עד למהירות של 135 קמ"ש. טויוטה תכננה את טווח הנסיעה החשמלי בהתאם לממוצע הנסיעה היומי באירופה העומד על כ-50 ק"מ.

 

ראב4 פלאג-אין
טווח נסיעה חשמלי של 65 קילומטר.

למעט עיצוב שונה במעט לגריל הקדמי ולחלקו התחתון של הפגוש הקדמי, אין הבדלים ויזואליים משמעותיים לעומת הגרסה ההיברידית הרגילה של הדגם, למעט כמובן התוספת המתבקשת של פתח טעינה בצד הנגדי של פתח מילוי מיכל הדלק. בשוק האמריקאי לפחות, הדגם ישווק כראב4 פריים - כמו גרסת הפלאג-אין של הפריוס הנקראת שם פריוס פריים.

 

טויוטה ראב4 היברידי פלאג אין
התאמה של לוח המחוונים ואופציה לתצוגה עילית.

בלוח המחוונים של הראב4 פריים נוכל למצוא התאמה של המחוונים לתצורת ההנעה של הדגם יחד עם עדכון לתצוגה במסך ה-"7 בלוח. לראשונה בדגם, טויוטה מציעה לרוכשים אופציה לתצוגה עילית צבעונית. מערכת המולטימדיה בדגם היא מהדור העדכני של טויוטה הכוללת הרחבה לאנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי.

טויוטה תחל לשווק את הראב4 פלאג-אין לקראת אמצע שנת 2020, לישראל הדגם צפוי להגיע במהלך המחצית השנייה של השנה הבאה כמתחרה למיצובישי אאוטלנדר PHEV.

 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 5

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.