טויוטה C-HR יוצא לדרך באירופה, בקרוב בישראל, יוצע עם מנוע 1.2 טורבו או 1.8 היברידי עם צריכת דלק של 27.0 ק"מ לליטר.

2016 טויוטה C-HR
תא נוסעים מוקפד, איכותי ומאובזר למדי.

לאחר שחשפה בבכורה עולמית את ה- C-HR בתערוכת ז'נבה בחודש מרץ האחרון, טויוטה חושפת כעת את כל הפרטים הטכניים של הדגם ולראשונה, גם תמונות ראשונות הנוסעים של הדגם. טויוטה C-HR הוא הקרוסאובר העירוני החדש של טויוטה שיגיע אלינו מטורקיה ויתחרה בניסאן ג'וק, מאזדה CX-3, פיאט 500X, אופל מוקה ועוד.

 

לפני שניגש אל המפרט הטכני, זו הפעם הראשונה בה טויוטה חושפת את תא הנוסעים של הדגם ויש לציין כי מדובר בהפתעה נעימה. עיצוב הדשבורד מוקפד, מנימליסטי מורכב מחומרים איכותיים וללא ספק בעל עיצוב שהוא הרבה יותר אירופאי קלאסי ופחות טויוטה קלאסי, שלרוב מציגה תא נוסעים מרובי זוויות, משטחים ושימוש מוגזם במספר חומרים שונים. בולט במיוחד הוא מיקום מערכת המולטימדיה “8 "הצפה" גבוה מעל הדשברוד (גבוה מידי?) והקונסולה המרכזית המינימליסטית במיוחד המופנית אל הנהג והכוללת את מערך השליטה על בקרת האקלים בלבד.

 

תא הנוסעים יוצע בשלושה שילובי צבעים לבחירה, אפור כהה, שחור-כחול ושחור-חום, ובחלק מרמות הגימור נוכל למצוא מושבים מחוממים, מפתח חכם (סטנדרט בדגם ההיברידי), חלונות כהים, מושבי עור משולבי בד, מערכת חניה אוטו', חישוקי "18 ומערכת שמע של JBL עם שמונה ערצוים עם 9 רמקולים בהספק של 576W.

 

טויוטה C-HR מבוסס על פלטפורמת TNGA המודולרית החדשה של טויוטה, שהוצגה לראשונה עם הפריוס ותשרת בעתיד דגמים רבים בחברה כולל את הדור הבא של האוריס והקורולה. עם אורך של 4,360 מ"מ, רוחב של 1,795 מ"מ, גובה של 1,555 מ"מ ובסיס גלגלים של 2,640 מ"מ, ל- C-HR מידות המציבות אותו ברף העליון של סגמנט הקרוסאוברים העירוניים וצמוד מאוד לסגמנט הקרוסאוברים הקומפקטיים כדוגמת הקשקאי של ניסאן. נפח תא המטען לעומת זאת קומפקטי ועומד על 370 ליטר בלבד.

 

טויוטה C-HR
טויוטה C-HR.

שתי יחידות הנעה יוצעו עם ה- C-HR באירופה: 1.2 ליטר טורבו בהספק מרבי של 114 כ"ס ומומנט מרבי של 18.85 קג"מ או יחידת הנעה היברידית שנלקחה מהפריוס עם מנוע 1.8 ליטר בנזין והספק כולל של 122 כ"ס. מנוע הבנזין משודך לתיבת 6 הילוכים ידנית או CVT רציפה והוא כאשר זו האחרונה תוצע כאופציה גם עם הנעה כפולה 4X4. צריכת הדלק המשולבת עומדת על 17.5 ק"מ לליטר עם מנוע הבנזין ו-27.0 ק"מ לליטר עם הנעה היברידית. בשווקים מסוימים, כגון השוק האוקראיני, טויוטה תשווק את הדגם גם עם מנוע 2.0 ליטר 150 כ"ס.

 

בתחום הבטיחות, טויוטה תשווק את ה- C-HR עם מערכת הבטיחות המתקדמת Toyota Safety Sense הכוללת בלימה אוטונומית כולל זיהוי הולכי רגל, בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת סיוע לשמירה על נתיב הנסיעה, מערכת קדם התנגשות, מערכת זיהוי תמרורים ומעבר אוטו' בין אור גבוהה לנמוך.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.