למעט הצגתה של טויוטה FT-86, מכונית הספורט קופה החדשה עם הנעה אחורית, טויוטה מאוד קמצנית במידע.

טויוטה FT-86 II קונספט

ציפינו לחשיפה הזו כבר לא מעט זמן, אך טויוטה (וכנראה שגם סובארו שתחשוף את הגרסה שלה יותר מאוחר בתערוכה), למעט הצגת גרסת קונספט נוספת, שכעט הרבה יותר קרובה למראה הסופי שלה, לא מספקת ולו נתון טכני אחד למעט הממדים החיצוניים שהם: 4,235 מ"מ אורך, 1,795 מ"מ רוחב ו-1,270 מ"מ גובה ובסיס גלגלים ארוך יחסית של 2,570 מ"מ.

 

עיקר ההבדלים הויזואליים בין הקונספט שהוצגה ב-2009 בתערוכת טוקיו (FT-86), לגרסת הקונספט הנוכחית המוצגת עכשיו בתערוכת ז'נבה (FT-86 II), ניתן לראות בפגוש הקדמי ובעיקר במכסה המנוע שהוא פחות נמוך ושטוח וזאת בשל תקנות הבטיחות של האיחוד האירופאי בכל הקשור בהגנה על הולכי רגל (אותן תקנות שבעטיין הופסק שיווקה של סיטרואן C1 בישראל). הפגוש הקדמי חדש גם כן ומקבל תוספת של תאורת LED ליום. חלקה האחורי שונה והוא קצר וקמור יותר לעומת הקונספט שהוצג ב-טוקיו 2009 ונוספה כנף קבוע בזנבה.

נכון לעכשיו, אנחנו יודעים לספר שהגרסה של סובארו למכונית זו הנקראת "Boxer Sports Car Architecture” עושה שימוש במנוע 2.0 ליטר אטמוספרי בתצורת בוקסר כמובן. גרסתה של סובארו, קצרה יותר ב-35 מ"מ, רחבה פחות ב-25 מ"מ, הגובה ובסיס הגלגלים, זהים.

 

למרות שבהודעה לעיתונות, פורסת טויוטה את כל ההיסטוריה המוטורית הספורטיבית שלה ב-50 השנים האחרונות ומזכירה לא מעט דגמים מיתולוגיים, הניחוש שלנו הוא שטויטה תוותר על מנוע סובארו ותצייד את ה-FT-86 ביחידת הנעה היברידית בגרסתה הסופית.

 

{iframe width="576" hight="350"}http://www.youtube.com/embed/kTXBl1Xu3vY?rel=0{/iframe}

{iframe width="576" hight="350"}http://www.youtube.com/embed/pL0IMTojYHw?rel=0{/iframe}

תגיות: טויוטה
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.