2019 יגואר XE החדשה
יגואר XE המחודשת.
2019 יגואר XE החדשה
יגואר XE המחודשת.

דגמי 2019 המחודשים של יגואר XE נחתו בישראל, עם שדרוג טכנולוגי משמעותי לתא הנוסעים, עיצוב ספורטיבי יותר ומנוע 2.0 ליטר טורבו 250 כ"ס.

 

חברת המזרח, יבואנית יגואר בישראל, מודיעה על תחילת השיווק של דגמי 2019 המחודשים של יגואר XE, המתחרה של יגואר למרצדס C קלאס, אודי A4 ו-ב.מ.וו סדרה 3. דגמי 2019 של יגואר XE, המגיעים 4 שנים לאחר שהושק הדגם, זכו למתיחת פנים מקיפה למדי, כולל עיצוב חדש וספורטיבי יותר, תא נוסעים משודרג וטכנולוגי בהשראת ה-I PACE לצד שדרוגים בתחום הבטיחות.

חיצונית, יגואר XE זכתה לעיצוב מודרני וספורטיבי יותר עם פנסי חזית LED חדשים וצרים יותר, עיצוב חדש לפנסים מאחור ועיצוב ספורטיבי ואגרסיבי יותר לגריל ולפגוש הקדמי המעניקים לדגם מראה רחב יותר.

 

2019 יגואר XE החדשה
עיצוב ספורטיבי ומודרני יותר.

שדרוג משמעותי הרבה יותר נמצא בתא הנוסעים של הדגם, שם יגואר הטמיעה את ממשק השליטה העדכני שלה Touch Pro Duo, שנלקח מה-I PACE החשמלי, הכולל מסך ראשי ״10 עם אפל קאר-פליי ומסך משני ״5.5 תחתון הכולל שתי חוגות עם תצוגה משתנה לשליטה על המושבים ובקרת האקלים. בנוסף נמצא לוח מחוונים דיגיטלי עם תצוגה משתנה, מראה מרכזית חכמה Clear sight המבוססת על מצלמה אחורית, וכן חומרי גימור משודרגים ועיצוב חדש לקונסולה המרכזית, כולל תוספת של תא אחסון.

 

יגואר XE המחודשת תשווק עם מנוע אחד בלבד בשלב זה: 2.0 ליטר טורבו בהספק מרבי של 250 כ"ס ומומנט מרבי של 37 קג"מ המשודך לתיבת 8 הילוכים המניעה את הגלגלים האחוריים. ביצועים: 0-100 קמ"ש בזמן של 6.5 שניות ומהירות מרבית של 250 קמ"ש.

 

2019 יגואר XE תא הנוסעים
שדרוג טכנולוגי משמעותי לתא הנוסעים.

בתחום הבטיחות, כל הדגמים מצוידים כסטנדרט בבקרת שיוט אדפטיבית עם עצור/סע, בלימה אוטונומית 10-160 קמ"ש, בקרת סטייה מנתיב אקטיבית, ניטור שטח מת, בקרת ערנות נהג, מצלמת נהיגה לאחור וחיישני חניה קדמיים ואחוריים ועוד. 2019 יגואר XE - מפרט טכני להורדה.

 

2019 יגואר XE
יגואר XE.

יגואר XE המחודשת תשווק בשתי רמות גימור. רמת הגימור הבסיסית S כוללת, בין היתר: חלון גג חשמלי, בקרת אקלים מפוצלת עם יציאות לאחור, קיפול חשמלי למראות הצד, תאורת LED מלאה, תאורת גישה, כיוון חשמלי למושבים הקדמיים, ריפודי עור ועוד. רמת הגימור הבכירה S PLUS מוסיפה לרשימה כניסה ללא מפתח, מערכת בלימה משודרגת עם קליפרים באדום, מערכת שמע משודרגת מבית Meridian עם 10 רמקולים ועוד.

2019 יגואר XE - מחירון:

יגואר XE S החל מ-359,000 ₪

יגואר XE S PLUS - החל מ-375,000 ₪

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.