יונדאי איוניק החדשה 2019 בישראל - מחיר החל מ-137,900 שקל

2019 יונדאי איוניק החדשה
יונדאי איוניק המחודשת.

האיוניק המחודשת מציגה עיצוב מעודכן, תא נוסעים משודרג וטכנולוגי יותר וממשיכה עם אותה מערכת הנעה היברידית 141 כ"ס החזקה והחסכונית.

 

כלמוביל, יבואנית יונדאי בישראל, החלה בשיווק דגמי 2019 החדשים של יונדאי איוניק, המשפחתית ההיברידית המצליחה של יונדאי אשר זכתה למתיחת פנים מקיפה הכוללת עיצוב חיצוני מעודכן, תא נוסעים משודרג עם דשבורד חדש ושדרוג טכנולוגי. מערכת ההנעה ההיברידית נותרה ללא שינוי והאיוניק המחודשת תשווק כמו בדגם היוצא בשתי רמות גימור ובמחיר החל מ-137,900 שקל (התייקרות של 2,000 שקל). 

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

יונדאי העניקה לדגמי 2019 של האיוניק חזית חדשה ומוחצנת הכוללת עיצוב חדש ובולט יותר לגריל הקדמי, עיצב חדש לפנסים הראשיים (LED ברמת הגימור הגבוהה) ועיצוב חדש לתאורת היום מסוג LED. מאחור נמצא שינוי דומה עם עיצוב חדש ליחידות התאורה (LED ברמת הגימור הגבוהה) ולפגוש האחורי.

 

2019 יונדאי איוניק החדשה
עדכון גם ליחידות התאורה מאחור.

בתא הנוסעים של האיוניק המחודשת נמצא שינויים משמעותיים עוד יותר. יונדאי עיצבה מחדש את חלקו העליון של הדשבורד והתקינה קונסולה מרכזית חדשה המאכלסת מערך שליטה חדש, מבוסס משטחי מגע, על מערכת בקרת האקלים ומעליו "צף" לו מסך מולטימדיה חדש בגודל של "8 (בעולם יש גם "10.25) עם הרחבה לאנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי. לאורך הדשבורד נוספה תאורת אווירה, לוח המחוונים עודכן (עם מסך "4.2 או עם מסך "7 ברמת הגימור סופרים)) והחומרים בתא הנוסעים שודרגו לעומת הדגם היוצא.

 

2019 יונדאי איוניק החדשה תא הנוסעים
מולטימדיה 8 אינץ' חדשה ומערך מגע לשליטה על בקרת האקלים.

כאמור, מערכת ההנעה ההיברידית של האיוניק נותרה ללא שינוי, שילוש של מנוע 1.6 ליטר GDI עם 105 כ"ס ו-14.8 קג"מ ומנוע חשמלי, המשולב בתיבת 6 הילוכים DCT, בהספק של 43.5 כ"ס ו-17.3 קג"מ. השילוב הזה יוצר יחידת הנעה בהספק כולל של 141 כ"ס ומומנט מרבי של 27 קג"מ. נתוני הביצועים עומדים על 11.1 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 185 קמ"ש. צריכת הדלק המשולבת בדגם, בתקן WLTP החדש, עומד על 22.2 ק"מ לליטר. החידוש היחיד בתחום ההנעה הוא האפשרות של הנהג לקבוע כעת את עוצמת מערכת הרגנרציה.

 

2019 יונדאי איוניק החדשה
מערכת ההנעה ההיברידית כוללת כעת שליטה על הרגנרציה של מערכת הבלימה.

האיוניק המחודשת תשווק בשתי רמות גימור. רמת הגימור הבסיסית פרימיום (Premium) כוללת, בין היתר: מולטימדיה מקורית "8, דיבורית BT, בקרת אקלים מפוצלת, מצלמה אחורית, מראות צד חשמליות, אורת יום LED, מפתח חכם לכניסה והתנעה, בלם יד חשמלי עם Auto Hold, חישוקי סגסוגת "17, חיישן אורות ועוד. רמת הגימור סופרים (Supreme) מוסיפה לרשימה מסך "7 בלוח המחוונים, חיישני חניה קדמיים ואחוריים מקוריים, תאורת LED מלאה, מושב נהג חשמלי, כיוון גובה למושב הנוסע, קיפול חשמלי למראות הצד ועוד.

בכל רמות הגימור נמצא מערכת בלימה אוטונומית (80 קמ"ש) עם זיהוי הולכי רגל (70 קמ"ש), בקרת סטייה מנתיב אקטיבית, בקרת שיוט אדפטיבית, 7 כריות אוויר ועוד. רמת הגימור סופרים מוסיפה לרשימה ניטור שטח מת והתראה על רכב חוצה מאחור. 2019 יונדאי איוניק החדשה - מפרט טכני מלא להורדה.

 

2019 יונדאי איוניק - מחירון:

איוניק פרימיום - 137,900 ₪ (התייקרות של 2,000 ₪)

איוניק סופרים - 140,900 ₪ (התייקרות של 1,000 ₪)

אגרת רישוי: 1,809 ₪.

לאיוניק מוצמדת אחריות מלאה ל-5 שנים עד 100,000 ק"מ ואחריות של 7 שנים על המערכת ההיברידית עד 150,000 ק"מ.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (3)

קבל התראות על תגובות חדשות:
  • גיל

    כמה שיותר רכבים היברדיים על הכביש ככה יותר טוב, למרות שלדעתי האישית הנירו קצת יותר משתלמת ונוחה למשפחות לפחות אבל עדיין ההתפתחות הזאת באה בזמן הנכון והיא מבורכת על כבישי המדינה

    כתובת URL מקוצרת:
  • סמי

    120000 דרך ם קמ. לא רע גם לא מציאה. מבחינתי עדיפה איביזה בפחות מי 100000. מעט באמת מעט פחות מרווח וחסכון אבל הרבה יותר בריא וחזק. 11.1 שניות ל 100 עם 140 סוסים- פלא הנדסאי של יונדאי

    כתובת URL מקוצרת:
  • אורן

    אחלה אוטו, אין מה לומר, הלוואי ונראה על כבישי ארצנו עוד רכבים היברידיים כאלה ובכלל מחושמלים למיניהם (למחצה ומלאים). הקוריאנים עשו התקדמות אדירה בעשור האחרון, מסיר בפניהם את הכובע.

    כתובת URL מקוצרת: