יונדאי אלנטרה החדשה
יונדאי אלנטרה 2019.
 יונדאי אלנטרה החדשה
יונדאי אלנטרה 2019.

האלנטרה 2019 המחודשת, מתיחת פנים, נוחתת בישראל עם מנוע 1.6 ליטר, עיצוב זוויתי ומוחצן, תא נוסעים משודרג ועם תוספת חשובה של מערכות בטיחות מתקדמות כסטנדרט.

 

כלמוביל, יבואנית יונדאי בישראל, החלה בשיווק דגמי 2019 החדשים של האלנטרה, מתיחת פנים למשפחתית סדאן של החברה. האלנטרה 2019 המחודשת זכתה לעדכון מקיף לעיצוב, שדרוג תא הנוסעים, תוספת של מערכות בטיחות מתקדמות כסטנדרט ורשימת אבזור ארוכה יותר. המחיר נותר ללא שינוי על 135,500 שקל לרמת הגימור Inspire SR - רמת הגימור היחידה בשלב זה.

 

חיצונית, דגמי 2019 של האלנטרה זו לעיצוב חדש לחזית הדגם ולחלקו האחורי, זוויתי ומודרני יותר עם עיצובים חדשים לפנסים מלפנים ומאחור, לפגושים ולגריל הקדמי. העיצוב החדש הוסיף לדגם 5 ס״מ למידת האורך - 4,620 מ"מ לעומת 4,570 מ"מ בדור הקודם. 

 

2019 יונדאי אלנטרה
עיצוב חיצוני חדש.

גם בתא הנוסעים נוכל למצוא לא מעט שינויים, כולל גלגל הגה חדש, עיצוב חדש לפתחי המיזוג, לוח מחוונים מעודכן ומערך שליטה חדש על בקרת האקלים המפוצלת. בנוסף נמצא גם שדרוג לחומרי הגימור בתא הנוסעים.

 

2019 יונדאי אלנטרה תא הנוסעים
גלגל הגה חדש וגימור משודרג.

עם מתיחת הפנים האלנטרה זוכה להצטייד במערכות בטיחות מתקדמות (במקום מובילאיי): בלימה אוטונומית, בקרת סטייה מנתיב אקטיבית עם תיקוני היגוי ובקרת שיוט אדפטיבית. רמת הגימור Inspire SR הבכירה שודרגה וכוללת, בין היתר: מערכת המולטימדיה Connected Car שכוללת צג מגע 8 אינץ' דיגיטלי הכוללת את מערכת הניווט של Waze, דיבורית בלוטות' (BT), מצלמת נסיעה לאחור, שליטה מההגה על מערכת השמע, גג שמש נפתח, הגה מצופה עור, בורר מצבי נהיגה Drive Mode עם בחירה בין שלושה מצבים לאופני נהיגה משתנים, פנסי ערפל קדמיים, אימובילייזר מקורי, מזגן עם פתחי מיזוג למושבים האחוריים, מראות חשמל מתקפלות אוטומטי, פנסי איתות במראות, נעילה מרכזית, חיישני תאורה, מפתח שלט מתקפל, תאורת יום DRL וחישוקי סגסוגת קלה 16 אינץ'.

מפרט ההנעה בדגם נותר ללא שינוי: מנוע 1.6 ליטר בהספק מרבי של 127 כ״ס ומומנט מרבי של 15.8 קג״מ המשודך לתיבת 6 הילוכים אוטו׳. הביצועים נותרו על 11.6 שניות 0-100 קמ״ש ומהירות מרבית של 195 קמ״ש. צריכת הדלק עודכנה לתקן החדש כך שהדגם קצת פחות חסכוני על הנייר: צריכה משולבת של 14.7 ק״מ לליטר (15.6 ק״מ לליטר בדגם היוצא). 2019 יונדאי אלנטרה - מפרט טכני מלא להורדה.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 10

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.