יונדאי וניו 2019 החדש נחשף - קרוסאובר עירוני חדש ליונדאי

2019 יונדאי וניו
יונדאי וניו - קרוסאובר חדש וזול ליונדאי.

יונדאי וניו (Venue) החדש הוא הקרוסאובר הקטן והזול ביותר של יונדאי. הדגם מצויד במנוע 1.6 ליטר, תיבת הילוכים רציפה ובמערכות בטיחות מתקדמות כסטנדרט.

 

יונדאי חושפת בתערוכת ניו יורק את ה- וניו (Venue), הקרוסאובר העירוני החדש של יונדאי, קטן וזול יותר מהקונה, אותו יונדאי מייעדת לצעירים שכמו כולם, כבר לא חושקים בסופרמיני או סדאן קומפקטית כרכב החדש שלהם אלא מעדיפים קרוסאובר אפנתי ושימושי. את הוניו אנחנו צפויים לפגוש לפגוש בישראל במהלך 2020.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

עם אורך של 4,036 מ״מ, רוחב של 1,770 מ״מ, גובה של 1,564 מ״מ ובסיס גלגלים של 2,520 מ״מ, יונדאי וניו קצר מהקונה ב-130 מ״מ, צר ממנו ב-30 מ״מ ובעל בסיס גלגלים קצר יותר ב-81 מ״מ. הוניו גם קטן יותר מדגמים כגון סיאט ארונה. נפח תא המטען גדול יחסית ועומד על כ-350 ליטר ובאופן כללי, יונדאי מציינת כי הדגם מציע מרווח מספק לארבעה נוסעים בוגרים.

 

2019 יונדאי וניו החדש
עיצוב חביב למראה.

יונדאי העניקה ל-וניו עיצוב ייחודי משלו ושונה למדי מהקונה עם עיצוב הקופה המוחצן שלו. הוניו שואל מהקונה אלמנטים עיצוביים כגון העיצוב הזוויתי לקורת C האחורית ובמיוחד את פס תאורת ה-LED הצר בחלקו העליון של הפגוש הקדמי, מעל לפנסים הראשיים שזכו למסגרת LED המעניקה לדגם חתימת תאורה משלו. הוניו מצויד בחישוקי ״15 כסטנדרט, כאופציה ניתן לשדרג לחישוקי ״17. רוכשי הדגם יוכלו לבחור מבין 8 צבעים שונים ובצבע קונטרסטי לגג.

 

יונדאי וניו תא הנוסעים
אבזור מודרני ומערכות בטיחות מתקדמות.

אל העיצוב החיצוני החביב יונדאי הצמידה תא הנוסעים הפונה למכנה המשותף הרחב ביותר או בקיצור, לא לצעירים בלבד. את תא הנוסעים ניתן לקבל בשני גוונים וברשימת האבזור נוכל למצוא ריפודי בד משולבים בעור סנטטי, ציפוי עור לגלגל ההגה, בקרת אקלים, מולטימדיה ״8 עם הרחבה לאנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי, שליטה מההגה, דיבורית BT, חימום למושבים הקדמיים, שתי כניסות USB קדמיות כולל אחת לטעינה מהירה.

 

יונדאי וניו venue
מנוע 1.6 ליטר ותיבת הילוכים רציפה.

שלא כמו הקונה, הוניו לא מצויד במערכת הנעה כפולה, גם לא כאופציה, אך הוא כן מצויד בבורר מצבי אחיזה לשיפור האחיזה בשבילים או בשלג. בחזית הדגם יונדאי התקינה את מנוע ה-1.6 ליטר החדש שלה ממשפחת מנועי SmartStream העדכנית של יונדאי/קיה. המנוע משודך לתיבת 6 הילוכים ידנית או לתיבת ההילוכים הרציפה החדשה של יונדאי IVT האמורה להספק תחושה דומה לתיבת הילוכים רגילה לצד היתרונות של תיבה זו בצריכת הדלק. יונדאי לא מציינת את נתוני המנוע, אך בקיה פורטה החדשה מנוע זה מייצר הספק מרבי 123 כ"ס ב-6,300 סל"ד ומומנט מרבי של 15.7 קג"מ ב-4,500 סל"ד.

למרות שמדובר בדגם בסיסי יחסית, יונדאי לא דילגה על מערכות בטיחות מתקדמות וציידה את הוניו בבלימה אוטונומית, בקרת סטייה מנתיב אקטיבית, ניטור שטח מת כולל תנועה חוצה מאחור ובקרת ערנות נהג.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (3)

קבל התראות על תגובות חדשות:
  • אלכס

    פלח שוק מאוד צפוף עבור הרכב הזה, רק עניין של מחיר. בשוק קיימים מתחרים כמו - ניסן, סיאט, סוזוקי, מזדה, פגו ואפילו מתחרים מהבית כמו קיה סטוניק

    כתובת URL מקוצרת:
  • loham

    למה לעזאזל אין מנוע טורבו ???????????

    כתובת URL מקוצרת:
  • משה

    במחיר הנכון יכול לשבור את השוק ,כקניה לנהגים צעירים .

    כתובת URL מקוצרת: