יונדאי חושפת את האיוניק EV החשמלית החדשה 2020

2020 יונדאי איוניק ev החשמלית החדשה
יונדאי איוניק EV זוכה למתיחת פנים מקיפה.

האיוניק EV החשמלית זוכה למתיחת פנים עם עיצוב חיצוני מעודכן, תא נוסעים מחודש ומשודרג, למנוע חזק יותר ולסוללה גדולה יותר המספקת טווח נסיעה של 380 ק״מ, לעומת 280 ק״מ בלבד בדגם היוצא.

 

כארבעה חודשים לאחר שהציגה את דגמי 2019 החדשים של האיוניק ההיברידית (מתיחת פנים) וזמן זהה לאחר שכלמוביל השיקה בישראל את האיוניק החשמלית, יונדאי מציגה את האיוניק EV החשמלית החדשה לשנת 2020 - מתיחת פנים לדגם. את האיוניק EV המחודשת נפגוש בישראל לקראת חודש אוקטובר 2019.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

עם מתיחת הפנים לדגם, יונדאי הגדילה את קיבולת סוללות הליתיום-יון פולימר המותקנת בדגם במעל ל-36% כך שהקיבולת עומדת כעת על 38.3kWh לעומת 28kWh בלבד בדגם הנוכחי. כתוצאה מכך, יונדאי מדווחת על שיפור של 35.5% בטווח הנסיעה החשמלי של הדגם, 271 ק״מ לפי התקן הקוריאני המחמיר או 380 ק״מ ביחס לנתון של הדגם הנוכחי (280 ק״מ) בתקן NEDC האירופי. עדכון: טווח הנסיעה בתקן WLTP העדכני והמחמיר יותר עומד על 300 ק״מ.

 

2020 יונדאי איוניק החשמלית
שדרוג משמעותי לטווח הנסיעה של הדגם.

טעינה של הסוללה באמצעות המטען הפנימי (7.2kW לעומת 6.6kW בדגם היוצא) דורשת המתנה של כ-6 שעות. טעינה אפשרית גם במטען מהיר בהספק של עד 100kW המקצר את זמן הטעינה ל-54 דקות (או 80% ב-30 דקות). אמנם מדובר בשדרוג משמעותי לטווח הנסיעה, אך זה לא מרשים כמו הגרסה הבכירה של הקונה החשמלי, המצוידת בסוללה בקיבולת של 64kWh וטווח חשמלי של 470 ק״מ בתקן WLTP. את הקונה החשמלי כלמוביל, יבואנית יונדאי בישראל, צפויה להשיק בזמן הקרוב. 

 

בחזיתה של האיוניק EV המחודשת יונדאי התקינה מנוע חשמלי חזק יותר עם הספק של 136 כ״ס ומומנט מרבי של 30.1 קג״מ, זאת לעומת 120 כ״ס במנוע הנוכחי. סביר להניח כי המנוע החדש נועד להתמודד עם תוספת המשקל של הסוללה החדשה.

 

2020 יונדאי איוניק החשמלי
עיצוב חדש גם מאחור.

העיצוב החיצוני של הדגם זכה לאותם השדרוגים של הגרסאות ההיברידיות, כולל פנסי חזית חדשים בטכנולוגיית LED, תאורת יום בעיצוב חדש בצידי הפגוש הקדמי, עיצוב חדש לפגוש האחורי , לפנסים מאחור ולחישוקי הגלגלים ״16. כמו בדגם הנוכחי, הדגם החשמלי מבדיל עצמו בגריל קדמי אטום שכן כבר אין צורך במצנן גדול ממדים בחזית לקירור מנוע בעירה פנימית.

 

כמו בדגם ההיברידי, שינוי משמעותי יותר באיוניק החשמלית אנחנו פוגשים בתא הנוסעים שם יונדאי עיצבה מחדש את כל חלקו העליון של הדשברוד והקונסולה המרכזית, בכדי שזו תוכל לאכלס את מערכת המולטימדיה החדשה של יונדאי/קיה עם מסך מגע בגודל ״10.25 (או ״8 בדגמי הבסיס) ואת ממשק בקרת האקלים החדש - לשלילה נציין כי כמעט כל הכפתורים הפיזיים בקונסולה המרכזית הוחלפו בכפתורי מגע.

 

2020 יונדאי  איוניק החשמלית החדשה תא הנוסעים
עיצוב מחדש לחלקו העליון של הדשבורד וממשק מבוסס מגע.

בנוסף לשדרוג זה נוכל למצוא חומרי גימור משודרגים לאורך הדשבורד ובקונסולה בין המושבים - המכילה את בורר ההילוכים החשמלי ואת משטח הטעינה האלחוטי, וכן תוספת של תאורת אווירה ועדכון הגרפיקה בלוח המחוונים ,המכיל כמו בדגם הנוכחי מסך ״7. נפח תא המטען בדגם החשמלי קטן מזה שבדגם ההיברידי, 350 ליטר לעומת 456 ליטר בהתאמה.

כמו בדגם הנוכחי, גם בדגם המחודש נמצא שפע של מערכות בטיחות מתקדמות, כולל בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל, בקרת שיוט אדפטיבית עם מצב זחילה בפקקים, בקרת סטייה מנתיב אקטיבית, התראה על עירנות הנהג ועוד.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (4)

קבל התראות על תגובות חדשות:
  • לוי

    אך חברה אחת מקוריאה מצליחה לעשות בית ספר לטויוטה ולהונדה ביחד.???

    כתובת URL מקוצרת:
  • סוף הדרך

    לוי

    כל היצרניות האחרות דואגות למחזור חלפים יקא והרבה יותר גבוה מיונדאי. בעיקרון זה רכב בסיסי שהקוריאנים- אלופי הטכנולוגיה העדכנית שידרגו אותו לרכב טכנולוגי גאוני. אגב, אחד היתרונות הבולטים ביותר של יונדאי ביחס לטויוטה זה נוחות. באופן חד משמעי יונדאי נוחה יותר. וכאגב, כל רכב מתקלקל..אז עדיף נגישות חלפים גבוה וחלפים זולים מאשר רכבים מסורבלים כמו טויוטה גיר רציף אאודי פולקסווגן מרצדס וכיוב...בקיצור..גאונים!

    כתובת URL מקוצרת:
  • אסף

    יחצ מסתירים בכוונב נתון WLTP של סוללת האיוניק החדשה והוא פחות 100קמ מNEDC שיצא משימוש במדידות

    כתובת URL מקוצרת:
  • moshe

    מתי בארץ?

    כתובת URL מקוצרת: