יונדאי אנלטרה ספורט היא גרסה בעיצוב וביול ספורטיבי לאלנטרה המשפחתית המצוידת במנוע 1.6 טורבו 204 כ"ס.

2016 יונדאי אלנטרה ספורט
יונדאי אלנטרה ספורט - גרסה ספורטיבית לאלנטרה.

יונדאי חשפה בשוק הבית הקוריאני את הגרסה הספורטיבית של האלנטרה החדשה – אלנטרה ספורט, המצוידת במנוע 1.6 ליטר טורבו 204 כ"ס ובעיצוב וכיול ספורטיביים. האלנטרה ספורט היא סנונית ראשונה למגוון רחב של דגמים ספורטיביים אותם יונדאי תציג בעתיד אשר בראשם יעמדו דגמי הביצועים של חטיבת N החדשה של יונדאי – בראשה עומד בכיר לשעבר בחטיבת M של ב.מ.וו.

 

האלנטרה ספורט תוצע גם עם המנועים הרגילים של הדגם, סוג של רמת אבזור למעשה, אך בחזיתה של הגרסה הבכירה מותקן מנוע ה-1.6 ליטר T-GDI המוכר של יונדאי בהספק מרבי של 204 כ"ס ומומנט מרבי של 27 קג"מ. המנוע משודך לתיבת 6 הילוכים ידנית או 7 הילוכים DCT כפולת מצמדים ונתון התאוצה 0-100 קמ"ש עומד על 8.0 שניות – לא מרשים במיוחד ביחס להספק.

 

בעוד האלנטרה הרגילה מצוידת במתלה אחורי פשוט מסוג קורת פיתול, גרסת הספורט של האלנטרה מצוידת במתלה אחורי מתקדם יותר מסוג רב חיבורי. בנוסף לכך, גרסת הספורט זכתה לכיול ספורטיבי יותר למתלים ולהיגוי וכן למערכת בלימה משופרת. כאופציה, יונדאי מאפשרת לרוכשים להתקין חבילת "אקסטרים" הכוללת בולמים וקפיצים משופרים ומוטות מייצרים עבים יותר, ספוילר אחורי, כיסוי ייחודי למנוע, לוח מחוונים בעיצוב ספורטיבי יותר וחישוקי "18 בעיצוב ייחודי לחבילה.

 

2016 יונדאי אלנטרה ספורט
תא נוסעים בגימור ספורטיבי.

 

וויזואלית, האלנטרה ספורט זוכה בפגוש קדמי חדש עם בעיצוב ספורטיבי הכולל גריל הקסגון בולט יותר עם מסגרת בשחור מבריק, הפנסים הראשיים מסוג בי-קנון עודכנו בחתימה בפס אדום ייחודי לדגם ואלו האחוריים זכו לגרפיקה שונה לתאורת ה-LED, הפגוש אחורי עוצב מחדש עם תחתית דמוית דיפיוזר ונוספו לו צמד יציאות מפלט בולטות בגימור כרום. חישוקי סגסוגת בקוטר "17 או "18 במגוון רחב של עיצובים יחד עם חצאיות צד משלימים את העדכון הספורטיבי לעיצוב החיצוני.

 

בתא הנוסעים, נוכל למצוא גלגל הגה עם תחתית שטוחה, מושבים ספורטיביים בריפוד עור, תפירה בחוט אדום על גלגל ההגה וידית ההילוכים, גימור בדמוי קרבון לאורך הדשבורד ודוושות אלומיניום.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.