2019 יונדאי סונטה החדשה
יונדאי סונטה החדשה.
2019 יונדאי סונטה החדשה
יונדאי סונטה החדשה.

הסונטה החדשה זוכה לחשיפה רשמית ראשונה, מציגה עיצוב מרשים, מידות סאלוניות ותא נוסעים טכנולוגי ואיכותי.

 

יונדאי חושפת בשוק הבית הקוריאני את דגמי 2019 החדשים של הסונטה, דור שמיני למשפחתית הגדולה של יונדאי. הסונטה החדשה מציגה קפיצת מדרגה משמעותית לעומת הדגם הנוכחי, בין אם בעיצוב חדש ומתוחכם או תא נוסעים איכותי ומודרני באופן משמעותי. את הופעת הבכורה העולמית לקהל הרחב הדגם יעשה בתערוכת ניו יורק הקורבה באפריל. הדגם צפוי להגיע לישראל רק לקראת סוף 2020.

 

יונדאי העניקה לסונטה החדשה עיצוב חדש לחלוטין העושה שימוש בשפת העיצוב החדשה של החברה (Sensuous Sportiness) המעניקה לדגם שילוב מוצלח בין מראה יוקרתי לדינאמי. ביונדאי מציינים כי הסונטה החדשה נמוכה יותר ב-30 מ״מ מהדגם הנוכחי, אך רחבה ממנו ה-25 מ״מ (1,890 מ״מ), ארוכה ממנו ב-45 מ״מ (4,900 מ״מ) ולבסיס הגלגלים נוספו 35 מ״מ (2,840 מ״מ). הסונטה החדשה נשענת על פלטפורמה חדשה המבטיחה שיפורים בתחום הבטיחות, הדינמיות ובידוד הרעשים והפחתת הרעידות.

 

2019 יונדאי סונטה החדשה
תא נוסעים מרשים וטכנולוגי.

את תא הנוסעים השבלוני של הדגם הנוכחי מחליף תא נוסעים, מרווח, מודרני ואיכותי יותר. בתא הנוסעים נוכל למצוא לוח מחוונים דיגיטלי ״12.3, מערכת מולטימדיה חדשה עם מסך גדול, גלגל הגה חדש, מערך שליטה חדש על בקרת האקלים ושליטה אלקטרונית על תיבת ההילוכים. את הדלתות של הדגם יוכלו הרוכשים לפתוח באמצעות הטלפון הסלולרי - באמצעות חיישן NFC. בנוסף נמצא מצלמת דרך אינטגרלית, מצלמה אחורית המשדרת למראה המרכזית, מערכת חניה אוטומטית, תצוגה עילית ועוד שפע של מערכות בטיחות מתקדמות.

 

2019 יונדאי סונטה החדשה
מרשימה גם מאחור.

בשלב זה, יונדאי חושפת את מנועי הבנזין של הדגם, בהמשך היא תחשוף את יחידת ההנעה ההיברידית החדשה של הדגם המשמעותית יותר לשוק הישראלי. יונדאי ציידה את הסונטה החדשה במנוע 2.0 ליטר החדש של החברה ממשפחת מנועי SmartStream. למנוע הספק מרבי של 160 כ״ס, מומנט מרבי של 20 קג״מ והוא משודך לתיבת 6 הילוכים אוטומטית חדשה. בתערכות ניו יורק יונדאי תחשוף עם הדגם גם מנוע 1.6 ליטר טורבו וכמובן את מערכת ההנעה ההיברידית החדשה של החדשה.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 5

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.