יונדאי חושפת איורים ראשונים של הג'נסיס סדאן החדשה שהוצגה בפני עיתונאים בשוק הבית בקוריאה.

2014 יונדאי ג'נסיס סדאן החדשה

לפני מספר ימים, נחשפנו לתמונות ריגול של יונדאי ג'נסיס סדאן החדשה ללא כל הסווואה. אתמול (יום ד') יונדאי הציגה בקוריאה בפני מספר עיתונאים את הג'נסיס סדאן החדשה לקראת תחילת שיווקו של הדגם בשוק הבית הקוריאני - בשאר העולם בתחילת 2014 - ובמקביל היא משחררת שני איורים רשמיים של הדגם החדש.

 

הדור השני של הג'נסיס סדאן, מכונית הסאלון של יונדאי המתחרה בסדרה 5 של ב.מ.וו, חושף בפנינו את שפת העיצוב החדשה של יונדאי המבוססת על שפת העיצוב הנוכחית של יונדאי וזו החדשה פשוט מכונה Fluidic Sculpture 2.0.

 

שפת העיצוב החדשה מתאפיינת בקווים פשוטים והרמוניים הזורמים לאורך המכונית ומסתיימים בגריל משושה שיאפיין את כל דגמי היוקרה הבאים של יונדאי. את הקדימון לשפת העיצוב החדשה של יונדאי, ראינו לראשונה בקונספט HCD-14 שהוצג בתחילת השנה.

 

לראשונה, יונדאי תציע את הג'נסיס החדשה עם מערכת הנעה כפולה הנקראת ביונדאי HTRAC. יונדאי לא חושפת פרטים נוספים על הדגם הצפוי להיות מוצג בתערוכת לוס אנג'לס הקרובה בחודש הבא או לכל המאוחר בתערוכת דטרויט בינואר 2014. אמנם הדגם הקודם של הג'נסיס סדאן לא שווק בישראל, אך בכלמוביל, יבואנית יונדאי לישראל, שוקלים את שיווקו של הדגם החדש בארץ.

 

 

 

 

תגיות: יונדאי
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 2

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.