יונדאי ישראל 2016: איוניק היברידית ו- i20 קרוס

יונדאי ישראל תשיק השנה שני דגמים חדשים: יונדאי איוניק ההיברידית שתתחרה בפריוס ויונדאי i20 קרוס, גרסת פנאי ל-i20.

יונדאי i20 קרוס 2016
יונדאי I20 קרוס תשווק בקרוב בישראל.

כלמוביל, יבואנית מכוניות יונדאי לישראל, השיקה הבוקר את הדגם החשוב ביותר שלה השנה לשוק הישראלי – יונדאי אלנטרה החדשה, מחלפית ה-i35. בהמשך השנה תשיק כלמוביל עוד שני דגמים חדשים לחלוטין עבור השוק הישראל, i20 קרוס וכן את יונדאי איוניק ההיברידית שתתחרה בפריוס של טויוטה.

 

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

יונדאי i20 קרוס

יונדאי i20 קרוס
יונדאי i20 קרוס - תשובה חלקית לקרוסאוברים העירוניים.

יונדאי I20 קרוס (CROSS), הושקה בסוף השנה שעברה בשוק האירופאי – שם היא משווקת כיונדאי i20 אקטיב. ה-i20 קרוס היא גרסת פנאי של הסופרמיני i20 עם הגבהת מרכב של 20 מ"מ ותוספת של פלסטיקה היקפית המעניקה לדגם מראה של קרוסאובר. מעבר לכך, זו אותה i20 מוכרת.

 

בשוק האירופאי ה-i20 קרוס משווקת עם מנוע 1.0 טורבו 100-120 כ"ס או מבחר של מנועי דיזל אך אלו משודכים לתיבת הילוכים ידנית בלבד. בכדי להתאים את הדגם לשוק הישראלי חובב תיבות ההילוכים האוטומטיות, כלמוביל תפרה לדגם "גרסה ישראלית" כך שאצלנו היא תשווק, כבר בקרוב, עם מנוע ה-1.4 ליטר 100 כ"ס ותיבת הילוכים אוטו', כמו ב-i20 הרגילה.

 


יונדאי איוניק

יונדאי איוניק היברידית
יונדאי איוניק - התשובה ההיברידית של יונדאי לפריוס של טויוטה.

בשלב מאחור יותר השנה, כלמוביל תחל בשיווקה של האיוניק, המכונית ההיברידית הייעודית והחדשה של יונדאי המתחרה באופן ישיר בפריוס של טויוטה והמוצעת בנוסף גם בגרסה חשמלית מלאה או היברידית פלאג-אין נטענת.

 

האיוניק, המבוססת על פלטפורמה ייעודית לדגם, מציעה מידות של מכונית שפחתית מרווחת עם בסיס גלגלים של 2,700 מ”מ, אורך של 4,470 מ"מ, רוחב של 1,820 מ"מ וגובה של 1,450 מ"מ. לעומת הפריוס, לשני הדגמים בסיס גלגלים זהה, האיוניק קצרה יותר ב-70 מ"מ, רחבה יותר ב-60 מ"מ ונמוכה יותר ב-20 מ"מ.

 

מערכת הנעה היברידית המשלבת בין מנוע 1.6 ליטר GDI ומנוע חשמלי מייצרת בדגם הספק כולל של 141 כ"ס ומומנט מרבי של 27.0 קג"מ. בניגוד לרוב הרכבים ההיברידיים המצוידים בתיבת הילוכים רציפה, כאן יחידת ההנעה משודכת לתיבת 6 הילוכים רובוטית כפולת מצמדים שפותחה במיוחד עבור הדגם. צריכת הדלק המשולבת עומדת על 22.4 ק"מ לליטר, לפי התקן הקוריאני שהוא מחמיר יותר מזה האירופאי המוכר לנו.

 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות

קבל התראות על תגובות חדשות:
  • לא נמצאו תגובות