יונדאי מציגה: i10 N Line עם מנוע 1.0 טורבו

2020 יונדאי i10 N ליין
יונדאי i10 N ליין - מראה ספורטיבי ומנוע 1.0 טורבו

לאלו המחפשים רכב עירוני עם עיצוב ספורטיבי ומנוע חזק יותר, יונדאי מציעה את ה-i10 N ליין החדשה המצוידת במנוע 1.0 טורבו עם 100 כ"ס.

 

בתחילת החודש יונדאי חשפה את ה-i10 החדשה לשנת 2020 עם מפרט מנועים לא משכנע במיוחד שנותר ללא ללא שינוי מהדגם היוצא. עבור אלו שאהבו את הדגם אך פחות את המנועים, יונדאי מציגה כעת את ה- i10 N Line, גרסה במראה ספורטיבי בהשראת ה-i30N המצוידת במנוע 1.0 ליטר טורבו.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

חבילת N ליין מעניקה ל-i10 מראה ספורטיבי חביב, בדומה לחבילת GT ליין של הפיקנטו, עם גריל קדמי בעיצוב ספורטיבי, עיצוב שונה לתאורת היום בגריל, חישוקי סגסוגת "16, חצאיות צד, דיפיוזר אחורי הדגשה באדום במקומות שונים ועוד. בתא הנוסעים נמצא תפירה באדום על גלגל ההגה ומוט ההילוכים, מסגרת אדומה לפתחי המיזוג הקיצוניים לוח מחוונים במראה ספורטיבי יותר בהשראת דגמי N וציפוי מתכתי לדוושת.

 

יונדאי i10 N ליין תא הנוסעים
אווירה ספורטיבית גם בתא הנוסעים.

בחזיתו של הדגם נמצא את מנוע ה-1.0 ליטר שלושה צילינדרים טורבו T-GDi של יונדאי, כאן בהספק מרבי של 100 כ"ס ומומנט מרבי של 17.5 קג"מ. מנוע זה משודך לתיבת 5 הילוכים ידנית בלבד. יונדאי לא מפרסמת את נתוני הביצועים של גרסה זו, אך אלו לא אמור להיות שונים במיוחד מהנתונים של הפיקנטו GT-LINE S המצוידת במנוע זהה, כלומר 0-100 קמ"ש באזור ה-9.8 שניות ומהירות מרבית של 180 קמ"ש.  

 

לקוחות שירצו את המראה הספורטיבי אך במחיר זול יותר או עם תיבה אוטומטית, יוכלו לבחור במנוע ה-1.25 ליטר עם 84 כ"ס ו-12 קג"מ המשודך לתיבת 5 הילוכים ידנית או 5 הילוכים רובוטית. עם מנוע זה לדגם נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 12.6 שניות או 15.8 שניות וצריכת דלק משולבת של 18.6 ק"מ לליטר או 18.2 ק"מ לליטר בהתאמה.

I10 N ליין תהיה זמינה לרכישה באירופה החל מקיץ 2020.

 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (8)

קבל התראות על תגובות חדשות:
  • דן

    חחחח.תיבת הילוכים רובוטית ב 2020.כולם יעברו לפיקנטו

    כתובת URL מקוצרת:
  • ראובן

    אין להם מוסך מרכזי אז לי יש בעיה עם R נכנס לא טוב כל המוסכים אף אחד לא לוקח אחריות בושה

    כתובת URL מקוצרת:
  • אחד

    רק לי היא מזכירה חיקוי זול של האופל אדם?

    כתובת URL מקוצרת:
  • שי

    אחד

    העיצוב לא רלוונטי כשמייבאים לארץ את המנועים המיושנים והנחותים בביצועים וחיסכון.

    כתובת URL מקוצרת:
  • חיים

    לכול החולמים
    תמשיכו לחלום
    כולמוביל לא יביאו דגם ידני מהסיבה שאין ביקוש.. הם חייבים לספור מזומנים ולא להעסיק עובדי ניקיון ...

    כתובת URL מקוצרת:
  • דן חסכן

    מקווה שיביאו גם לכאן את הדגם הזה עם מנוע 1.0 טורבו ידני. נשמע אחלה

    כתובת URL מקוצרת:
  • ג'וני

    צר לי על אותם אנשים שרוכשים את הרכב הזה אבל אחרי נסיעה בכמה רכבים בצי רכב בחברה מאותו סוג אין לי מילה טובה עליו.
    נתחיל בזה שאחרי מספר קטן של קילומטרים כששמים מצב 'דריב' (D) לוקח לו המון זמן להיכנס וכשהוא נכנס בקיק עצבני.
    דבר שני הרכב שותה דלק ולא היה מבייש רכב מתחילת שנות האלפיים שלא נדבר על תיבת 4 הילוכים מיושנת שלא נותנת ביצועים כלל.

    בקיצור ולעניין אנשים קונים רכב שלא מספק את הסחורה כלל.

    כתובת URL מקוצרת:
  • שי

    מנוע זה צריך להיות מותקן בi10 ובפיקנטו כמנוע בסיס
    שיחליף את המנועים הנוכחים המיושנים עם אופציה לאוטומט ,
    אגב בספארק יש מנוע 1.4 ,98כ''ס אוטומט ,13.1 קג''מ (כמעט גרסת N)

    כתובת URL מקוצרת: