יונדאי מציגה: i10 N Line עם מנוע 1.0 טורבו יונדאי i10 N ליין - מראה ספורטיבי ומנוע 1.0 טורבו לאלו המחפשים רכב עירוני עם עיצוב ספורטיבי ומנוע חזק יותר, יונדאי מציעה את ה-i10 N ליין החדשה המצוידת במנוע 1.0 טורבו עם 100 כ"ס. בתחילת החודש יונדאי חשפה את ה-i10 החדשה לשנת 2020 עם מפרט מנועים לא משכנע במיוחד שנותר ללא ללא שינוי מהדגם היוצא. עבור אלו שאהבו את הדגם אך פחות את המנועים, יונדאי מציגה כעת את ה- i10 N Line, גרסה במראה ספורטיבי בהשראת ה-i30N המצוידת במנוע 1.0 ליטר טורבו. לפני רכישת רכב, חדש או משומש? לחצו לייעוץ חינם לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם. לחצו לשיחה עם נציג או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם בלחיצה על כפתור שלח אני מסכים לקבל מיילים ו-SMS מ cartube.co.il שלח! חבילת N ליין מעניקה ל-i10 מראה ספורטיבי חביב, בדומה לחבילת GT ליין של הפיקנטו, עם גריל קדמי בעיצוב ספורטיבי, עיצוב שונה לתאורת היום בגריל, חישוקי סגסוגת "16, חצאיות צד, דיפיוזר אחורי הדגשה באדום במקומות שונים ועוד. בתא הנוסעים נמצא תפירה באדום על גלגל ההגה ומוט ההילוכים, מסגרת אדומה לפתחי המיזוג הקיצוניים לוח מחוונים במראה ספורטיבי יותר בהשראת דגמי N וציפוי מתכתי לדוושת. אווירה ספורטיבית גם בתא הנוסעים. בחזיתו של הדגם נמצא את מנוע ה-1.0 ליטר שלושה צילינדרים טורבו T-GDi של יונדאי, כאן בהספק מרבי של 100 כ"ס ומומנט מרבי של 17.5 קג"מ. מנוע זה משודך לתיבת 5 הילוכים ידנית בלבד. יונדאי לא מפרסמת את נתוני הביצועים של גרסה זו, אך אלו לא אמור להיות שונים במיוחד מהנתונים של הפיקנטו GT-LINE S המצוידת במנוע זהה, כלומר 0-100 קמ"ש באזור ה-9.8 שניות ומהירות מרבית של 180 קמ"ש. לקוחות שירצו את המראה הספורטיבי אך במחיר זול יותר או עם תיבה אוטומטית, יוכלו לבחור במנוע ה-1.25 ליטר עם 84 כ"ס ו-12 קג"מ המשודך לתיבת 5 הילוכים ידנית או 5 הילוכים רובוטית. עם מנוע זה לדגם נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 12.6 שניות או 15.8 שניות וצריכת דלק משולבת של 18.6 ק"מ לליטר או 18.2 ק"מ לליטר בהתאמה. I10 N ליין תהיה זמינה לרכישה באירופה החל מקיץ 2020. שתףצייץ1+ ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל הרשמה הוספת תגובה פרסם תגובה שם (נדרש): דואר אלקטרוני: מצורפים 0 / 600 Character restriction Your text should be in between 5-600 characters ביטול שליחת תגובה תגובות תגובות (8) קבל התראות על תגובות חדשות: דואר אלקטרוני דן לפני 2 דקות חחחח.תיבת הילוכים רובוטית ב 2020.כולם יעברו לפיקנטו 0 אוהב השב שיתוף כתובת URL מקוצרת: ראובן לפני 2 דקות אין להם מוסך מרכזי אז לי יש בעיה עם R נכנס לא טוב כל המוסכים אף אחד לא לוקח אחריות בושה 0 אוהב השב שיתוף כתובת URL מקוצרת: אחד לפני 2 דקות רק לי היא מזכירה חיקוי זול של האופל אדם? 2 אוהב השב שיתוף כתובת URL מקוצרת: שי אחד לפני 2 דקות העיצוב לא רלוונטי כשמייבאים לארץ את המנועים המיושנים והנחותים בביצועים וחיסכון. 0 אוהב השב שיתוף כתובת URL מקוצרת: חיים לפני 2 דקות לכול החולמים תמשיכו לחלום כולמוביל לא יביאו דגם ידני מהסיבה שאין ביקוש.. הם חייבים לספור מזומנים ולא להעסיק עובדי ניקיון ... 3 אוהב השב שיתוף כתובת URL מקוצרת: דן חסכן לפני 2 דקות מקווה שיביאו גם לכאן את הדגם הזה עם מנוע 1.0 טורבו ידני. נשמע אחלה 0 אוהב השב שיתוף כתובת URL מקוצרת: ג'וני לפני 2 דקות צר לי על אותם אנשים שרוכשים את הרכב הזה אבל אחרי נסיעה בכמה רכבים בצי רכב בחברה מאותו סוג אין לי מילה טובה עליו. נתחיל בזה שאחרי מספר קטן של קילומטרים כששמים מצב 'דריב' (D) לוקח לו המון זמן להיכנס וכשהוא נכנס בקיק עצבני. דבר שני הרכב שותה דלק ולא היה מבייש רכב מתחילת שנות האלפיים שלא נדבר על תיבת 4 הילוכים מיושנת שלא נותנת ביצועים כלל. בקיצור ולעניין אנשים קונים רכב שלא מספק את הסחורה כלל. 4 אוהב השב שיתוף כתובת URL מקוצרת: שי לפני 2 דקות מנוע זה צריך להיות מותקן בi10 ובפיקנטו כמנוע בסיס שיחליף את המנועים הנוכחים המיושנים עם אופציה לאוטומט , אגב בספארק יש מנוע 1.4 ,98כ''ס אוטומט ,13.1 קג''מ (כמעט גרסת N) 5 אוהב השב שיתוף כתובת URL מקוצרת: דביקות אהובות הצצה לסדרה 4 הבאה: ב.מ.וו קונספט 4 < קודם 2020 אודי RS7 החדשה נחשפת הבא > עמוד הבית -> חדשות רכב -> יונדאי מציגה: i10 N Line עם מנוע 1.0 טורבו גולשים אחרים אהבו סקודה אוקטביה החדשה 2020 נחשפת רשמית חשיפה ראשונה לתא הנוסעים של האוקטביה 2020 סוזוקי ויטרה 1.0 טורבו במבצע: הטבה בשווי 12,000 שקל מבצע "חבר" בסקודה: נובמבר-דצמבר 2019 מבצע סוף שנה 2019 בסקודה: עד 6,000 שקל הנחה מאזדה CX-30 מגיע לישראל טויוטה פריוס פלאג-אין החדשה 2020 בישראל - מחיר החל מ-164,900 שקל כל הפרטים על טויוטה C-HR החדש 2020