2018 יונדאי סונטה היברידית החדשה
חסכונית יותר באופן משמעותי - סונטה המחודשת.
2018 יונדאי סונטה היברידית החדשה
חסכונית יותר באופן משמעותי - סונטה המחודשת.

הסונטה הייבריד החדשה מצוידת במערכת הנעה היברידית משופרת עם צריכת דלק משולבת של 22.7 ק"מ לליטר, ובאבזור עשיר כבר מרמת הגימור הבסיסית.

 

במקביל להשקת ה-i30 החדשה, כלמוביל משיקה בישראל את הסונטה הייבריד 2018 החדשה, זאת לאחר שהדגם זכה למתיחת פנים מקיפה הכוללת עיצוב חיצוני מעודכן, מערכת היברידית משודרגת וחסכונית יותר ושדרוג של האבזור בדגם.

 

חיצונית, הסונטה ההיברידית 2018 זכתה לעיצוב חדש לחזית הדגם עם הגריל העדכני של יונדאי יחד עם פגוש מעודכן ומאחור נמצע עיצוב חדש לפנסים עם תאורת LED ובמראה מודרני יותר מזה של הדגם היוצא. תא הנוסעים יראה לכם מוכר, אך נוכל למצוא גלגל הגה חדש ולוח מחוונים מעודכן, סידור שונה של הקונסולה בין המושבים וכן גימור מעודכן ומשודרג.

 

השינוי המשמעותי יותר בדגם נמצא ביחידת ההנעה ההיברידית של הדגם (דור 4 העדכני) באמצעות מעבר לסוללות ליתיום-יון פולימר משופרת, מחשב ניהול חדש למערכת ההיברידית, מערכת רגנרציה משופרת ועוד מספר שדרוגים. כל אלו שפרו את צריכת הדלק בדגם באופן משמעותי לעומת הדגם היוצא, כך שכעת צריכת הדלק העירונית עומדת על על 20 ק"מ לליטר בנסיעה עירונית, 23.2 ק"מ לליטר בנסיעה בינעירונית ו- 22.7 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת - לעומת 17.5 ק"מ לליטר בדגם היוצא. בכלמוביל מציינים כי מערכת הרגנרציה בדגם מפחיתה בכ-88% את שחיקת ריפדות הבלמים.

 

נתוני המערכת לא השתנו: שילוב של מנוע 2.0 ליטר עם 156 כ"ס ו-19.6 קג"מ למנוע חשמל בהספק של 51 כ"ס ו-20.9 קג"מ, שילוב היוצא יחידת הנעה בהספק כולל של 193 כ"ס ב-6,000 סל"ד ומומנט מרבי של 37.4 קג"מ ב-1,770 סל"ד - שיפור לעומת 34 קג"מ בדגם היוצא בזכות מערכת הניהול החדשה. סונטה ההיברידית מאיצה מ- 0 ל- 100 קמ"ש ב- 9.3 שניות ומגיעה למהירות מקסימלית של 192 קמ"ש.

 

יונדאי סונטה תא נוסעים
תא הנוסעים המחודש.

הסונטה ההיברידית החדשה, כמו בדגם היוצא, תשווק בשתי רמות גימור. רמת הגימור פרימיום הבסיסית כוללת בקרת סטייה מנתיב, בלימה אוטונומית, ניטור שטח מת כולל תנועה חוצה מאחור, סייען לשמירת ערנות הנהג, בקרת אקלים מפוצלת עם יציאות לאחור, מפתח חכם, ריפודי עור, מושב נהג חשמלי, מערכת Connected car עם ניווט WAZEף תאורה ראשית LED, חישוקי סגסוגת "17, חיישני תאורה וגשם ועוד.

 

רמת הגימור Limited מוסיפה תאורה עוקבת פנייה, ריפודי עור, מושבים קדמיים חשמליים עם חימום ואוורור, משטח טעינה אלחוטי לנייד, חימום למושב האחורי ולהגה וחלון גג נפתח. 2018 יונדאי סונטה החדשה - מפרט טכני מלא להורדה.

כמו בדגם היוצא, לסונטה ההיברידית אחריות מלאה ל-5 שנים (עד 100,000 ק"מ) ואחריות ל-7 שנים (עד 150,000 ק"מ) למערכת ההיברידית.

 

דוידי פיאמנטה, מנכ"ל קבוצת הרכב הפרטי בכלמוביל מציין "שוב הסונטה ההיברידית קובעת סטנדרט בטיחותי ואבזורי שטרם נראו קודם בישראל. הפכנו סיגמנט שדעך בעבר לקטגוריה תוססת ומבוקשת והבאנו את הסונטה להוביל את הקטגוריה בישראל עם למעלה מ - 4160 מסירות בתקופת מכירתה. כעת אנו מביאים סונטה חדשה בתקינה אירופאית חסכונית עוד יותר, מאובזרת עוד יותר ובטוחה עוד יותר על מנת להמשיך להוביל את הקטגוריה ולקבוע את אמת המידה בה".

 

2018 יונדאי סונטה היבירידת - מחירון:

סונטה פרימיום - 164,900 שקל

סונטה לימיטד - 179,900 שקל

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.