יונדאי גרנדיור החדשה
יונדאי גרנדיור החדשה מציגה את הגריל החדש של יונדאי.
יונדאי גרנדיור החדשה
יונדאי גרנדיור החדשה מציגה את הגריל החדש של יונדאי.

יונדאי מספקת לנו הצצה אל מתיחת הפנים שהיא ביצעה בספינת הדגל שלה, הגרנדיור.

 

יונדאי חושפת תמונות טיזר ראשונות של הגרנדיור 2020 המחודשת, אותה היא תחשוף בחודש הבא בתערוכת לוס אנג'לס. יונדאי גרנדיור, או בשמה האמריקאי יונדאי אזרה (Azera), היא מכונית הסדאן הבכירה של יונדאי - גדולה ויקרה יותר מהסונטה. הדגם לא מוכר במחוזותינו אך מדובר באחד הדגמים היותר ותיקים של יונדאי כאשר הדגם הנוכחי שהוצג ב-2016 הוא כבר הדור השישי לדגם.

 

הגרנדיור החדשה אמנם כלל לא רלוונטית עבור השוק שלנו, אך היא מציגה משהו חדש שאתם כן צריכים לשים לב אליו וזהו העיצוב המעניין של הגריל הקדמי עם מוטיב המעויינים החוזר, עיצוב אותו נפגוש בקרוב גם בטוסון 2020 החדש ובהמשך, גם בדגמים נוספים של המותג. גם יחידת התאורה האחורית לכל רוחבה של המכונית הוא עוד סימן היכר חדש של שפת העיצוב של יונדאי, כפי שפגשנו כבר בסונטה החדשה, וגם את אלמנט העיצוב הזה נפגוש בדור הבא של הטוסון.

 

יונדאי גרנדיור תא הנוסעים
שדרוג משמעותי לתא הנוסעים.

למרות שמדובר רק במתיחת פנים, אפשר לומר שיונדאי יצרה כאן דגם כמעט חדש לחלוטין שכן יונדאי עיצבה מחדש לגמרי את חלקו הקדמי והאחורי של הדגם והיא לא הסתפקה רק בזה שכן גם תא הנוסעים זכה לעיצוב חדש לגמרי, שילוב על העיצוב הקודם עם השראה מתא הנוסעים של הסונטה החדשה. יונדאי שואפת להיות מותג פרימיום עממי, כדוגמת פולקסווגן, ואין ספק שהיא עושה לא מעט מאמצים בשנים האחרונות בכדי להשיג את היעד הזה.

תגיות: יונדאי
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 2

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.