הקונספט RN30 אשר יוצג בפריז, הוא קדימון ליונדאי i30N – גרסת הביצועים של ה -i30 החדשה.

2016 יונדאי RN30 קןנספט
יונדאי RN30 קונספט - קדימון ליונדאי i30N.

יונדאי תציג בשבוע הבא לקהל הרחב בתערוכת פריז את יונדאי i30 החדשה ויונדאי i10 המחודשת, שני דגמים משמעותיים לשוק הרכב הישראלי, אך יחד עם שני דגמים חשובים אלו יונדאי תציג דגם קונספט חשוב לא פחות ואולי אף יותר, יונדאי RN30 שהוא קדימון לגרסת הביצועים ל-i30N אשר תוצג בשנה הבאה ותתחרה בגולף GTI, פוקוס ST מגאן RS ועוד.

 

מעבר לכמה אלמנטים עיצוביים שיטמעו בגרסת הייצור של הקונספט, אנחנו מצפים מיונדאי לחשוף בפנינו גם כמה פרטים טכניים שיספו הצצה מעמיקה יותר אל ה-i30N העתידית.

 

ה-i30N לא צפויה אמנם להימכר במספרים משמעותיים, אך היא זו שאמורה להוות את נושאת הלפיד של חטיבת הביצועים N של יונדאי וזו שאמורה להראות לנו שיונדאי לא הולכת רק על הבטוח כמו בדגמים הרגילים שלה אלא גם יודעת לייצר מכוניות עם אופי ולשחק במגרש של הגדולים. זו גם הסיבה שיונדאי הציבה בראש חטיבת N מהנדס בכיר לשעבר בחטיבת M המהוללת של ב.מ.וו.

 

הניסיונות הקודמים של יונדאי בתחום זה לא ממש הרשימו, כגון הולוסטר טורבו, נקווה שהפעם ליונדאי יש אס בשרוול בסגמנט שאולי הופך לחזק ומהיר יותר עם זמני מסלול שעד לפני שנים לא רבות נחשבו לבלתי מושגים, אך גם בטוח ומשעמם יותר.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.