יונדאי i10 החדשה 2020 נחשפת

2020 יונדאי i10 החדשה
יונדאי i10 החדשה.

יונדאי i10 החדשה מציגה עיצוב צעיר ומוצלח, תא נוסעים חדש - מרווח ושימושי יותר, מערכות בטיחות מתקדמות אך ממשיכה עם המנועים המוכרים ותיבת 5 הילוכים רובוטית.

 

כשבוע לפני פתיחת תערוכת פרנקפורט, יונדאי מסירה את הלוט מעל ה- i10 החדשה לשנת 2020, דור שלישי למכונית העירונית המצליחה של החברה. את יונדאי i10 החדשה אנחנו צפויים לפגוש בישראל לקראת סוף השנה ולאור ההצלחה של הדגם הנוכחי, אנחנו בהחלט מצפים מהדגם החדש לשמור ואף להאפיל על ההצלחה של הדגם הנוכחי.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

אחת הסיבות העיקריות להצלחתה של ה-i10 (ואחותה לבית קיה - הפיקנטו) היא שהיא תמיד סיפקה תחושה של רכב גדול ואיכותי יותר מהדגמים בהם היא מתחרה בסגמנט, ה- i10 החדשה ממשיכה במסורת הזו ואף מחזקת אותה בלא מעט תחומים. עם אורך של 3,670 מ"מ, רוחב של 1,680 מ"מ, גובה של 1,480 מ"מ ובסיס גלגלים של 2,425 מ"מ, ה-i10 החדשה אמנם ארוכה רק ב-5 מ"מ סמליים מהדגם הנוכחי, אך היא רחבה ממנו ב-20 מ"מ משמעותיים יותר, נמוכה ממנו ב-20 מ"מ לטובת מקדם גרר נמוך יותר (0.31 לעומת 0.32) ולבסיס הגלגלים נוספו 40 מ"מ משמעותיים במיוחד לטובת מרווח הרגליים של יושבי השורה השנייה. נפח תא המטען נותר ללא שינוי על 252 ליטר.

 

2020 יונדאי i10 החדשה תא הנוסעים
מודרני, שימושי ומרווח יותר.

אם ה-i10 הנוכחית התאפיינה בעיצוב "בוגר", ה-i10 החדשה מציגה עיצוב צעיר, אופנתי, קצת ספורטיבי ושובב יותר, עיצוב מוצלח במיוחד שללא ספק יהווה נקודת משיכה משמעותית להגיע אולם התצוגה של יונדאי ולצאת עם i10 חדשה. אם העיצוב החיצוני מתכתב במידה מסוימת עם העיצוב של הדגם הנוכחי, בקווי העיצוב הכלליים לפחות, תא הנוסעים של ה-i10 החדשה כבר מציג משהו חדש ושונה לחלוטין שמעבר להיותו מודרני יותר, הוא תוכנן גם לספק מרווח משופר לנוסעים לצד רמה גבוהה יותר של שימושיות. יונדאי מוסיפה כי העיצוב החדש שיפר את שדה הראייה של הנהג, גם לפנים וגם לאחור.

 

2020 יונדאי i10 החדשה
עיצוב צעיר ומודרני.

ברשימת האבזור של הדגם נוכל למצוא, בין היתר: שתי כניסות USB קדמיות - אחת לטעינה מהירה, משטח טעינה אלחוטי, בקרת אקלים, שליטה מלאה מההגה, מערכת מולטימדיה "8 חדשה עם הרחבה לאנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי, מצלמה אחורית וחיישני חניה עם פסי הכוונה במסך המולטימדיה, חימום להגה ולמושבים הקדמיים, דיבורית BT ועוד.

 

2020 יונדאי i10 החדשה
משטח טעינה אלחוטי ומערכת מולטימדיה חדשה.

לא ממש רלוונטי לישראל, אך הדגם מצויד בקישוריות Bluelink המאפשרת, לדוגמה, לחפש יעד במכשיר הסלולרי בבית ולשלוח את היעד מראש למערכת הניווט, לפתוח ולנעול את הרכב מרחוק, לקבל מידע על מצב הרכב ותקלות, לאתר את מקום החניה של הרכב ועוד. לקוחות הדגם באירופה שיבחרו במערכת ניווט יקבלו מנוי לשירות Hyundai LIVE המספק מידע בזמן אמת על מצב התנועה ומזג האוויר וכן מידע על מיקומי מצלמות מהירות (במדינות בהן זה חוקי).

 

2020 יונדאי i10 החדשה
ממשיכה עם המנועים המוכרים ומצטיידת בתיבת 5 הילוכים רובוטית.

בתחום ההנעה אין חדשות של ממש שכן ה-i10 החדשה ממשיכה עם אותם מנועים מוכרים (בגרסאות מעודכנות): 1.0 ליטר שלושה צילינדרים עם 67 כ"ס ו-9.9 קג"מ או 1.25 ליטר עם 84 כ"ס ו-12.0 קג"מ. מנועים אלו משודכים לתיבת 5 הילוכים ידנית או 5 הילוכים רובוטית - במקום תיבת 4 הילוכים אוטו' שבדגם הנוכחי. עם מנוע ה-1.25 ליטר, לדגם נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 12.6 שניות או 15.8 שניות וצריכת דלק משולבת של 18.9 ק"מ לליטר או 18.2 ק"מ לליטר בהתאמה (בתקן WLTP המחמיר יותר). עם מנוע ה-1.0 ליטר לדגם נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 14.6 שניות עם תיבה ידנית או 17.3 שניות עם תיבה אוטומטית וצריכת דלק משולבת, בתקן WLTP של 19.6 ק"מ לליטר או 18.9 ק"מ לליטר בהתאמה.

 

תיבת הילוכים רובוטית, במיוחד לרכב קטן, מאפשרת צריכת דלק חסכוני יותר אך לאור חוסר החיבה של הצרכן הישראלי לתיבת מסוג זה, סביר להניח שעבור השוק המקומי שלנו תיבת ההילוכים הרובוטית תוחלף בתיבת 4 הילוכים אוטו' פלנטרית רגילה - כמו בדגם הנוכחי. עדכון: יונדאי חושפת את ה-i10 N Line עם מראה ספורטיבי ומנוע 1.0 ליטר טורבו 100 כ"ס.  

 

2020 יונדאי i10 החדשה
מערכות בטיחות מתקדמות כסטנדרט.

יונדאי תשווק את ה-i10 החדשה באירופה עם אופציה לחבילת ECO Pack לטובת צריכת דלק חסכונית יותר. החבילה כוללת תיבת הילוכים עם יחסי העברה ארוכים יותר, 4 מושבים במקום 5 וחישוקי "14 בעיצוב ייחודי להפחתת הגרר.

תחום נוסף בו יונדאי i10 החדשה מציגה קפיצת מדרגה הוא תחום הבטיחות. יונדאי ציידה את הדגם במערכת הבטיחות SmartSense הכוללת בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל, אור גבוה אוטומטי, בקרת סטייה מנתיב עם היגוי אקטיבי, בקרת ערנות נהג ובקרת מהירות חכמה העושה שימוש במידע מהמצלמה הקדמית (זיהוי תמרורים) ומערכת הניווט בכדי להציג לנהג את המהירות המרבית המותרת למקטע הנסיעה ולהתריע כמובן במידה והוא נוהג מעל המהירות המותרת.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (6)

קבל התראות על תגובות חדשות:
  • Amanda

    You should use the smartphone as a hotspot for 6 wireless devices for example tablets, laptops, and other mobile items. fircottages.co.uk/?unapproved=17035&moderation-hash=83e9341d21e8c748bd0351447fdc0ca8

    כתובת URL מקוצרת:
  • Itzhak

    השאירו את המנוע הגרוע...והגיר הרובוטי חד מצמדי גרוע מהגיר 4 הילוכים המזעזע בדגם הקודם... הסוכריה היא בדמות מערכות בטיחות מקיפות אך סביר להניח שהיבואן יזרוק אותן לפח כדי להרוויח כמה לירות יותר....מעניין אם חישוקי המגנזיום היפהפיים ייעלמו גם בדרך לארצנו

    כתובת URL מקוצרת:
  • שי

    אני לא מבין איך עגלה כזאת היא להיט מכירות.

    כתובת URL מקוצרת:
  • Even_Balance

    היה יותר טוב עם היו משדרגים את המנוע והגיר ומשאירים את השאר אותו דבר.

    אלו הנקודות החלשות ביותר אצלה ואצל הפיקאנטו.

    חבל.

    כתובת URL מקוצרת:
  • איילת

    מכונית ששותה טונות של דלק!!!!
    מנוע חלש מאוד מאוד

    כתובת URL מקוצרת:
  • שי

    אותו מנוע ואותו גיר???
    אכזבה של ממש ,חבל שלארץ מייבאים את המנועים הנחותים ,
    גיר מיושן שמסרס את המנוע הלא חסכוני...
    אני כבר רכשתי ספארק חדשה שעדיפה בהרבה.

    כתובת URL מקוצרת: