יונדאי i30 החדשה 2012 מציעה עיצוב מודרני, מנוע 1.6 ליטר 135 כ"ס ואבזור רב כולל היגוי בעל 3 מצבי תגבור שונים ובלם יד חשמלי.

יונדאי i30 החדשה - קופצת כיתה באיכות עיצוב ואבזור

יונדאי i30 החדשה נחשפת רשמית בתערוכת פרנקפורט ומציגה את השלב הבא באבולוציה של שפת העיצוב "fluidic sculpture”. יונדאי i30 זו המכונית הנמכרת ביותר של יונדאי באירופה ולכן היא זוכה לתשומת לב מיוחדת לא רק בעיצוב אלא ברמת האבזור, שימושיות ומנועים חסכוניים.

 

יונדאי i30 החדשה, חולקת את אותה הפלטפורמה עם ה-i30 המוחלפת עם שינוי מינורי במידות החיצוניות: אורך של 4,300 מ"מ ( 55מ"מ+), 1,780 מ"מ רוחב (5 מ"מ+), גובה של 1,470 מ"מ ( 10מ"מ-) ובסיס הגלגלים נותר זהה על 2,650 מ"מ. למרות הממדים הדומים, תא המטען זוכה לתוספת של 38 ליטר לעומת ה-i30 הנוכחית. מערך המתלים עבר כיול מחדש והוא נותר זהה עם מקפרסון מלפנים ורב חיבורי מאחור.

יונדאי i30 החדשה - כל הכתבות

יונדאי i30 החדשה - נתוני צריכת הדלק

יונדאי תשווק את ה-i30 החדשה עם מבחר של שישה מנועים, שלושה מנועי בנזין ושלושה מנועי דיזל. בתחום מנועי הבנזין תוצע ה-i30 החדשה עם מנוע 1.4 ליטר 100 כ"ס, 1.6 ליטר MPI, שדרוג למנוע הנוכחי לטובת צריכת הדלק עם 120 כ"ס ב-6,300 סל"ד ו-15.9 קג"מ ב-4,850 סל"ד. המנוע הבכיר הוא מנוע 1.6 ליטר GDI עם 135 כ"ס ב-6,300 סל"ד ו-16.7 קג"מ ב-4,850 סל"ד. המנועים ישודכו לתיבת שישה הילוכים ידנית או שישה הילוכים אוטומטית (ככל הנראה DCT בדגם ה-GDI). כמו כן יוצעו גם גרסאות Blue חסכוניות יותר עם מערכת עצור/סע אינטגרלית.

 

{iframe width="576" hight="350"}http://www.youtube.com/embed/omb6EyLWyzo?rel=0{/iframe}

 

מנועי הדיזל הם: 1.4 ליטר 90 כ"ס ו-22.4 קג"מ, 1.6 ליטר 110 כ"ס ו-26.5 קג"מ ומנוע חדש לחלוטין הוא מנוע 1.6 ליטר טורבו דיזל עם מגדש בגאומטריה משתנה VGT בהספק של 128 כ"ס ב-4,000 סל"ד ו-26.5 קג"מ בין 1,900-2,750 סל"ד. מנוע זה מציע ביצועים של 10.9 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 196 קמ"ש. את נתוני צריכת הדלק, הביצועים ופרטים נוספים, נעדכן עם החשיפה הרשמית בעוד מספר שעות.

 

יונדאי i30 החדשה מציע תא נוסעים משודרג לעומת ה-i30 הנוכחית, עם איכות חומרים ורמת גימור גבוהה יחד עם רשימת אבזור מכובדת לפי הסיסמה של יונדאי "פרימיום נגיש". ה-i30 החדשה זוכה בהגה בתגבור חשמלי  Flex Steer המוצע גם ב-i40 החדשה המאפשר לנהג לבחור בין 3 מצבי תגבור ומשוב: Comfort, Normal, Sport. מסך TFT מרכזי וגדול באיכות גבוהה יאפשר שליטה על מערכת השמע וכאופציה ניתן לבחור במסך מגע 7 אינצ' עם מערכת ניווט כפי שפגשנו בולוסטר החדשה.

 

ה-i30 החדשה תוצע עם מערכת בקרת אקלים דו אזורית, גג נפתח, בלם יד חשמלי, מערכת בקרת שיוט, קישורית BT עם תפעול קולי, קיפול מראות אוטומטי עם נעילת הרכב, תאורת LED ליום ועוד. בתחום הבטיחות, תוצע ה-I30 עם שש כריות אוויר כסטנדרט וכרית שביעית לברכי הנהג כאופציה.

 

במהלך 2012, יונדאי תחשוף גם גרסת סטיישן וככל הנראה גם גרסת 3 דלתות.

2012-hyundai-i30-1
2012-hyundai-i30-1
2012-hyundai-i30-2
2012-hyundai-i30-2
2012-hyundai-i30-3
2012-hyundai-i30-3
2012-hyundai-i30-4
2012-hyundai-i30-4
2012-hyundai-i30-5
2012-hyundai-i30-5
2012-hyundai-i30-6
2012-hyundai-i30-6
2012-hyundai-i30a-1
2012-hyundai-i30a-1
2012-hyundai-i30a-3
2012-hyundai-i30a-3
2012-hyundai-i30a-7
2012-hyundai-i30a-7
484159l
484159l
564072l
564072l
663936l
663936l

יונדאי i30 החדשה 2012 - הגלריה המלאה

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 2

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.