יונדאי i30N בישראל - האצ׳בק ופאסטבק במחיר החל מ-239,900 שקל

2019 יונדאי i30N פאסטבק
יונדאי i30N - פאסטבק.

יונדאי i30N תשווק בשתי גרסאת מרכב, האצ׳בק ופאסטבק, ובגרסתPerformance הבכירה עם 275 כ״ס ודיפרנציאל מוגבל החלקה.

 

כלמוביל, יבואנית יונדאי בישראל, משיקה את דגמי הביצועים i30N החדשים של יונדאי בשתי גרסאות מרכב, i30N האצ׳בק ו-i30N פאסטבק - הפתעה. שתי גרסאות המרכב של הדגם ישווק בגרסה הבכירה Performance Package עם 275 כ״ס ודיפרנציאל מוגבל החלקה נשלט אלקטרונית.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

יונדאי i30N היא המוצר הראשון של חטיבת הביצועים N של יונדאי ועל פיתחו של הדגם היה אחראי מהנדס בכיר בחטיבת M של ב.מ.וו, מה שמראה על הכוונות הרציניות של יונדאי עם חטיבת הביצועים N שלה. חלק מתהליך הפיתוח של הדגם כלל נסיעה של ל-9600 ק"מ על מסלול הנורבורגרינג הגרמני, כלומר מעל ל-400 הקפות מלאות של המסלול – לא מעט!.

 

2019 יונדאי i30N האצ׳בק
יונדאי i30N האצ׳בק.

כאמור, בישראל הדגם ישווק בגרסתו הבחירה עם חבילת ה- Performance. זו מצוידת במנוע 2.0 ליטר טורבו, עם תזמון שסתומים מתקדם e-CVVT, בהספק מרבי של 275 כ״ס ב-6,000 סל״ד (לעומת 250 כ״ס בדגם הבסיס) ומומנט מרבי של 36 קג״מ בין 1,500-4,700 סל״ד. המנוע משודך לתיבת 6 הילוכים ידנית המעבירה את הכוח אל הגלגלים הקדמיים דרך דיפרנציאל מוגבל החלקה. לדגם נתון תאוצה 0-100 קמ״ש של 6.1 שניות ומהירות מרבית של 250 קמ״ש.

 

יונדאי i30 N תא הנוסעים
עיצוב אירופאי מאופק.

הדגם מצויד כסטנדרט במערכת בולמים אדפטיבית, שלושה מצבי כיול normal, sport, sport+, ובבורר מצבי נהיגה N Grin Control System, כפתור על גלגל ההגה, המאפשר בחירה מבין 5 מצבי כיול שונים למנוע, היגוי, בולמים ועוד. על גלגל ההגה ימצא הנהג כפתור נוסף ניתן לתכנות המאפשר לקבוע מראש שני מצבים שונים שניתן לעבור ביניהם בלחיצת כפתור אחת.

 

2019 יונדאי i30N
מראה אגרסיבי גם מאחור.

רשימת האבזור בשתי גרסאות המרכב זהה וכוללת, בין היתר: מולטימדיה ״8 הכולל מערכותApple Car Play וAndroid Auto-, משטח טעינה אלחוטי, חישוקי סגסוגת ״19 עם צמיגי Pirelli p-zero, מערכת בקרת שיוט, מראה מרכזית נוגדת סינוור, מצלמת חניה אחורית, חיישני חניה קדמיים ואחוריים, כוונון חשמלי מושבים קדמיים, זכרון כוונון מושב נהג ומראות צד, מושבים קידמיים מחוממים, גלגל הגה מחומם, מערכת בקרת אקלים מפוצלת הכוללת פתחי מיזוג אחוריים, דיבורית BT, ריפוד מושבים מעור משולב אלקנטרה, כריות מתכווננות להארכת מושבים קדמיים חיישן אורות וגשם, חלונות אחוריים כהים, חלון גג חשמל פנורמי ועוד.

 

בנוסף נמצא מערכות בטיחות מתקדמות כולל בקרת סטייה מנתיב אקטיבית, בלימה אוטונומית אור גובה אוטומטי ועוד. 2019 יונדאי i30N - מפרט טכני מלא להורדה.

 

יונדאי i30N - מחירון:

i30N פאסטבק - 249,900 ₪

i30N האצ׳בק - 239,900 ₪

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (6)

קבל התראות על תגובות חדשות:
  • נתן

    קניתי במוו 320i ב 249.000, למה לקחת יומדאי כזה באותו מחיר?

    כתובת URL מקוצרת:
  • ארמגדון

    כנראה היבואן לא קיבל מלאי, והחליט לעשות מכה על כל הפרייארים שכן יחליטו לרכוש את הרכב.
    מקווה שרנו לא יעשו את אותה הטעות, עם המגאן RS טרופי החדשה.

    כתובת URL מקוצרת:
  • שי

    ארמגדון

    לאדון ארמגדון - אין מצב בעולם, שימכרו כאן מגאן RS טרופי. מה שימכר כאן זו גרסת CUP.

    כתובת URL מקוצרת:
  • שי

    קצת צניעות ליריית פתיחה בקטגוריה. מתקרבים למחיר ההזוי של הסיביק Type R? יותר יקרים מגולף GTI ולאון קופרה? הייתם מתחילים במחוזות ה- 308GTI, ניחא...

    כתובת URL מקוצרת:
  • רוני

    מחירים הזויים. כשלון מובטח מראש.

    כתובת URL מקוצרת:
  • משה

    מעדיף גולף. קצת הגזמתם יונדאי ....

    כתובת URL מקוצרת: