כבר בישראל: רנו גרנד קופה [מגאן סדאן החדשה]

2017 רנו גרנד קופה
רנו גרנד קופה - מחליפת הפלואנס שתשווק בקרוב בישראל.

רנו גרנד קופה היא מחליפת הפלואנס אשר תשווק בקרוב בישראל, עם מנוע 1.2 טורבו 130 כ"ס או 1.5 טורבו דיזל אוטו' עם צריכת דלק משולבת של 26.3 ק"מ לליטר.

 

בחלק מאולמות התצוגה של רנו בישראל (וסביר להניח שגם בדרך לכמה חברות ליסינג) כבר תוכלו לראות את רנו גרנד קופה החדשה, זה השם תחתיו תשווק בקרוב בישראל (ובעוד כמה מדינות) רנו מגאן סדאן 2017 החדשה המחליפה את הפלואנס. מחירים? עדיין אין ברשותנו אך סביר להניח כי הדגם ישמור על רמת מחירים דומה לזו של הפלאונס.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

המגאן סדאן החדשה, כלומר הגרנד קופה, תשווק בישראל עם מבחר של שני מנועים: 1.2 טורבו עם 132 כ"ס ו-20.9 קג"מ המשודך לתיבת שבעה הילוכים EDC כפולת מצמדים או 1.5 טורבו דיזל עם המוכר עם 110 כ"ס ו-25.5 קג"מ המשודך לתיבת שישה הילוכים EDC כפולת מצמדים.

 

רנו גרנד קופה - מבחר המנועים
דגם 1.2TCE EDC 130 1.5dCi 110 EDC
נפח (סמ”ק) 1198 1461
הספק (כ”ס/סל”ד) 132/5500 110/4000
מומנט (קג”מ/סל”ד) 20.9/2000 25.5/4000
תיבת הילוכים EDC EDC
מספר הילוכים 7 6
ביצועים
0-100 קמ”ש (שניות) 10.9 12.5
מהירות מרבית (קמ”ש) 200 190
צריכת דלק
עירונית 6.8 4.1
בינעירונית 4.7 3.6
משולבת 5.4 3.8

 

קרסו מוטורס, יבואנית רנו, צפויה לשווק את הגרנד קופה (לפחות לפי משרד התחבורה) בשתי רמות גימור: Zen הבסיסית ו-Intense הבכירה יותר. ברשימת האבזור נוכל למצוא מולטימדיה מקורית "8.7 עם דיבורית BT ולוח מחוונים דיגיטלי (עם תצוגה משתנה), שליטה מההגה על השמע והטלפון, תאורת אווירה משתנה, בלם יד חשמלי, בקרת שיוט ומגביל מהירות, חיישני תאורה וגשם, תא נוסעים בשני גוונים, בקרת אקלים מפוצלת עם יציאות לאחור, חישוקי סגסוגת "17, תאורה ראשית בטכנולוגיית LED ועוד.

 

בתחום הבטיחות, למיטב הבנתנו, הדגם מצויד באופן חלקי במערכות בטיחות מקוריות, ללא בקרת שיוט אדפטיבית לדוגמה, ולפחות בחלק מהדגמים תותקן מערכת מובילאיי. כל הדגמים מצוידים במצלמת רוורס.

 

את הפרטים המלאים על הגרנד קופה/מגאן סדאן החדשה, תוכלו לקרוא בקישור.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (3)

קבל התראות על תגובות חדשות:
  • יוני

    מדוע רנו לא משתמשת במנוע המוצלח של ניסן קשקאי. 1.6 ליטר 130 כ"ס ומומנט של 31 קג"מ. לעומת הדיזל של רנו 1.5 ליטר 110 כ"ס ומומנט של 25.5 קג"מ. ?

    כתובת URL מקוצרת:
  • יוני

    יוני

    הוא קיים, אך בשלב זה הוא משודך לתיבה ידנית בלבד.

    כתובת URL מקוצרת:
  • אמיר

    למה המגאן הרגילה (האצ'בק) לא נמכרת בארץ?
    האם עכשיו כן יתחילו למכור אותה? או שימכרו רק את הסדאן הנ"ל?

    כתובת URL מקוצרת: