כלמוביל פותחת שלושה מרכבי מכירה ושירות חדשים ליונדאי ומיצובישי בראשון מערב, מודיעין ונצרת עלית.

כלמוביל סוכנות מודיעין

כלמוביל יבואנית יונדאי בישראל מדווחת על פתיחתם של שלושה מרכזי מכירה ושירות חדשים של יונדאי ומיצובישי בבעלות פרטית שיפתחו ברבעון הראשון של שנת 2015. האולמות יוקמו בהתאם לסטנדרטים ולאמות המידה הבינלאומיים של יונדאי ומיצובישי.

 

בנצרת עלית יוקמו מרכזי שירות ומכירה עבור יונדאי ומיצובישי. המרכזים ישרתו את תושבי אזור הצפון והמגזר הערבי. המבנה בשטח של כ – 2,000 מ"ר יכלול אולמות תצוגה שישתרעו על פני 700 מטר רבוע והשאר יוקצה למרכזי שירות.

 

במערב ראשון לציון, באזור התעשייה המערבי המרכז סביבו פעילות עסקית רבה יוקם אולם תצוגה יונדאי שישתרע על שטח של כ – 400 מ"ר. שטח נוסף יוקצה למתחם טרייד אין ללקוחות. בסמוך אליו יוקם מרכז שירות על שטח של 2,300 מ"ר אשר יכיל מרכז שירות חדשני מלא לשני מותגי הרכב יונדאי ומיצובישי.

 

באזור התעשייה החדש של מודיעין נפתח לפני כשבועיים מרכז מכירה ושירות של יונדאי המתפרש על שטח של 1,200 מ"ר, מתוכו 400 מ"ר לאולם תצוגה.

 

דוידי פיאמנטה, מנכ"ל קבוצת הרכב הפרטי בכלמוביל מציין כי "כמותגים מובילים בשוק הרכב בישראל אנו מרחיבים את פרישת מרכזי המכירה והשרות מאילת ועד קריית שמונה על מנת להיות קרובים יותר ללקוחותינו. המרכזים החדשים עומדים בסטנדרטים הגבוהים של היצרנים".

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.