כל הפרטים על טויוטה ראב4 החדש - מחירון ומפרט טכני

2019 טויוטה ראב4 החדש
טויוטה ראב4 החדש.

הראב4 החדש ישווק עם מנועים חדשים, 2.0 ליטר 175 כ״ס או 2.5 ליטר היברידי 218 כ״ס, עם מערכות בטיחות מתקדמות כסטנדרט ולראשונה, עם אופציה להנעה כפולה גם בדגם ההיברידי. 

 

בקרוב ישווק בישראל הראב 4 החדש של טויוטה, דור חמישי לקרוסאובר הקומפקטי/בינוני של טויוטה, זה שלמעשה המציא את הסגמנט הזה, פלטפורמה של רכב כביש במראה של רכב שטח, עוד לפני שקראו לו כך. הראב 4 החדש ישווק בישראל עם מנוע 2.0 ליטר בנזין או 2.5 ליטר היברידי, בחמש רמות גימור ובמחירים החל מ-169,900 שקל ועד ל-196,900 שקל - מחיר הפתיחה של הדגם ההבירידי נמוך ב-20,000 שקל לעומת הדגם היוצא.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

2019 ראב4 החדש - מחירון:

2.0 ליטר EXPLORE 4X4 אוטו׳ - 176,900 שקל

2.5 ליטר היברידי E-VOLVE 2X4 אוטו׳ - 169,900 שקל

2.5 ליטר היברידי E-XPERIENCE 2X4 אוטו׳ - 176,900 שקל

2.5 ליטר היברידי E-XPERIENCE 4X4 אוטו׳ - 184,900 שקל

2.5 ליטר היברידי E-MOTION 2X4 אוטו׳ - 191,900 שקל

2.5 ליטר היברידי E-MOTION SKY 2X4 אוטו׳ - 196,900 שקל

 

 

2019 טויוטה ראב4 החדש
ראב4 החדש.

הראב4 החדש מבוסס על פלטפורמת TNGA המודולרית החדשה של טויטה, קשיחה ומתקדמת משמעותית מזו של הדגם היוצא. לראב 4 החדש אורך של 4,600 מ״מ, רוחב של 1,855 מ״מ, גובה של 1,685 מ״מ ובסיס גלגלים של 2,690 מ״מ. לעומת הדגם היוצא מדובר בתוספת של 10 מ״מ לרוחב ולגובה ו-30 מ״מ לבסיס הגלגלים. נפח תא המטען (עד גובה המושב האחורי) עומד על 580 ליטר, לעומת 501 ליטר בדגם היוצא.

 

ראב4 החדש - מנועים, ביצועים וצריכת דלק:

כמו הדגם היוצא, הראב4 החדש ישווק עם מנוע בנזין 2.0 ליטר אטמוספרי או 2.5 ליטר היברידי. למרות הדמיון, מדובר ביחידות הנעה, מנועים ותיבת הילוכים, חדשות לחלוטין, מתקדמות, חזקות וחסכוניות יותר.

 

2019 טויוטה ראב4 החדש
יחידות הנעה חדשות.

2.0 ליטר בנזין: מנוע ה-2.0 ליטר שבדגם הוא מסדרת Dynamic Force החדשה של טויוטה הכוללת מערכת הזרקת דלק חדשה, מערכת תזמון שסתומים מתקדמת (VVT-IE), מחזור גזי פליטה EGR ויחס דחיסה גבוה יותר של 13:1. נתונים אלו מאפשרים למנוע לפעול בנצילות תרמית גבוהה של 40%.

 

המנוע משודך לתיבת הילוכים רציפה CVT, חדשה גם היא עם הילוך ראשון קשיח ואין ספור שיפורים לעומת התיבה הקודמת. שיפורים האמורים להציע יציאה זריזה יותר מהמקום, פעולה שקטה ומהירה יותר ותחושה של נסיעה בתיבת הילוכים רגילה עם יתרונות צריכת הדלק של תיבה רציפה.

 

למנוע ה-2.0 ליטר הספק מרבי של 175 כ״ס ב-6,600 סל״ד ומומנט מרבי של 21.2 קג״מ בין 4,400-5,200 סל״ד (לעומת 151 כ״ס ו-19.9 קג״מ במנוע הקודם). המנוע משודך כסטנדרט לתיבת הילוכים CVT רציפה והנעה כפולה 4X4. עם מנוע זה לדגם נתון תאוצה 0-100 קמ״ש של 11.0 שניות, מהירות מרבית של 190 קמ״ש וצריכת דלק משולבת של 16.9 ק״מ לליטר בתקן WLTP החדש.

 

2019 טויוטה ראב4 החדש
לראשונה בדגם, הנעה היברידית עם אופציה להנעה כפולה.

2.5 ליטר היברידי: גם יחידת ההנעה ההיברידית 2.5 ליטר חדש לחלוטין, גם כאן מנוע הבנזין הוא ממשפחת מנועי Dynamic Force (כאן ביחס דחיסה של 14:1 ונצילות של 41%). מנוע ה-2.5 ליטר מייצר הספק מרבי של 178 כ״ס ומומנט מרבי של 22.5 קג״מ בין 3,600-5,200 סל״ד והמנוע החשמלי מייצר הספק מרבי של 118 כ״ס ומומנט מרבי של 20.6 קג״מ. זאת לעומת 155 כ״ס ו-21.4 קג״מ ו-141 ו-27.5 קג״מ בדגם היוצא, בהתאמה.

 

למערכת ההיברידית הספק כולל של 218 כ״ס (עם הנעה קדמית), מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ״ש של 8.4 שניות, מהירות מרבית של 180 קמ״ש וצריכת דלק משולבת של 21.7 ק״מ לליטר - שיפור משמעותי לעומת ה-17.9 ק״מ לליטר של הדגם היוצא (בתקן WLTP).

 

2019 טויוטה ראב4 החדש
שפע של אבזור ומערכות בטיחות מתקדמות.

ראב4 החדש - אבזור ובטיחות:

בכל רמות הגימור נמצא את הדור השני למערכת הבטיחות המתקדמת TOYOTA SAFETY SENSE. זו כוללת בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל ורוכבי אופניים ואופנועים, אור גבוה אוטומטי, בקרת סטייה מנתיב אקטיבית עם שמירה על מרכז הנתיב, זיהוי תמרורים ובקרת שיוט אדפטיבית. רמת הגימור הבכירה E-MOTION כוללת בנוסף ניטור שטח מת כולל תנועה חוצה מאחור.

 

דגם הבנזין ישווק ברמת גימור אחת EXPLORE 4X4 ואילו הדגם ההיברידי יוצע בארבע רמות גימור שונות. רמת הגימור EXPLORE 4X4 כוללת, בין היתר: תאורת LED מלאה, חיישני תאורה וגשם, חלונות כהים מאחור, חיישני חניה אחוריים, קיפול חשמלי למראות הצד, חישוקי סגסוגת ״17, צג ״7 בלוח המחוונים, מולטימדיה מקורית ״8, מערכת ניווט WAZE, מצלמה אחורית, שלוש כניסות USB - שתיים מאחור, כפתור התנעה, בלם יד חשמלי, מראה מרכזית מתכהה אוטומטית, בקרת אקלים מפוצלת עם יציאות לאחור ועוד.

 

2019 טויוטה ראב4 החדש לוח מחוונים
מסך 7 אינץ׳ בלוח המחוונים.

רמת הגימור E-VOLVE - רמת הגימור הבסיסית של הדגם ההיברידי - לא כוללת שמשות כהות, פנסי ערפל אחוריים בלבד, ללא חיישני חניה מקוריים, מצלמה בהתקנה מקומית, ללא חיישן גשם, צג ״4.2 בלוח המחוונים, מצלמה אחורית בהתקנה מקומית וללא מראה מרכזית מתכהה אוטומטית.

 

רמת הגימור E-XPERIENCE מוסיפה על רמת הגימור EXPLORE 4X4 דלת תא מטען חשמלית, משטח טעינה אלחוטי וריפודים מבד מהודר.

 

רמת הגימור E-MOTION מוסיפה לרשימה חישוקי סגסוגת ״18, ריפוד דמוי עור, כיוון חשמלי למושב הנהג, גג בצבע שחור (דו-גווני) חימום במושבים הקדמיים, פתיחה של דלת תא המטען ללא מגע ושתי כניסות USB נוספות מלפנים.

 

רמת הגימור E-MOTION SKY, לא קשה לנחש, מוסיפה חלון גג חשמלי, אך לא כוללת גלגל חלופי קומפקטי (ערכת תיקון) ולא כוללת ניטור שטח מת.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (4)

קבל התראות על תגובות חדשות:
  • אלמוני

    תומר,
    אתה לא מבין כלום. עדיף שתשתוק.
    קניתי והאוטו מעולה!!!

    כתובת URL מקוצרת:
  • אורח לרגע

    לא ברור למה צריך לבחור בין אביזרי בטיחות לגג שמש. מי שרוצה גג שמש צריך לוותר גם על התראת שטח מת במראות (כמו שכתוב בכתבה) שזה אביזר בטיחות חשוב במיוחד וגם, מה שלא רשום, על עצירת הרכב במקרה של תנועה חוצה מאחור.

    לא מבין את שיקול הדעת של היבואן - מה קשורים אביזרי הבטיחות הללו לאותה רמת גימור עם הבדל גג שמש

    כתובת URL מקוצרת:
  • נהגוס

    סוף סוף הגיע הגיפ הטוב ביותר שקיים במחיר נורמלי לחלוטין ובאיכות שרק טויוטה יודעת לייצר
    נקווה שהרכב גם נאה למראה ותוך שנה מיום הגעתו יהפוך לגיפון הנמכר ביותר

    כתובת URL מקוצרת:
  • תומר

    נהגוס

    1."הג'יפ הטוב ביותר.." בלה בלה בלה..
    2."תוך שנה.." עוד קשקוש..
    3."איכות שטויוטה יודעת.." חח קטעים איתך.
    עזוב אתה לא מבין בתחום!

    כתובת URL מקוצרת: