כל הפרטים על טויוטה C-HR החדש 2020

2020 טויוטה C-HR החדש
ליטוש לנוסחה מצליחה.

טויוטה C-HR המחודש מצטייד במערכת הנעה היברידית נוספת, 2.0 ליטר 184 כ"ס, במערכת מולטימדיה חדשה עם הרחבה לאנדרואיד ואפל, מערכות בטיחות משודרגות והבטחה לחווית נסיעה שקטה ונוחה יותר.

 

כחודש לאחר שחשפה לראשונה את דגמי 2020 המחודשים של הקרוסאובר C-HR, טויוטה מספקת לנו את כל הפרטים הטכניים על הדגם אותו היא תחל בקרוב לשווק באירופה ואותו אנחנו מצפים לפגוש כאן בישראל בתחילת 2020. טויוטה C-HR הוא סיפור הצלחה. עם מסירות של מעל ל-400,000 יחידות באירופה מאז שהוצג לראשונה בשנת 2016, טויוטה יכולה לטפוח לעצמה על השכם על התעוזה בעיצוב הדגם ובעיקר, על הפיתוח המתמיד של מערכות הנעה היברידיות שהופכת בשנים האחרונות לפופולריות יותר ויותר באירופה, על חשבון מנועי הדיזל.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

דגמי 2020 של טויוטה C-HR זכו לעיצוב מעודכן ומלוטש יותר הכולל עיצובים חדשים לפגושים מלפנים ומאחור ויחידות תאורה קדמיות ואחוריות מעודכנות המבוססות על תאורת LED. בידוד רעשים משופר יחד עם כיול מחדש להיגוי ולמתלים יספקו לפי טויוטה חווית נסיעה חלקה ושקטה יותר יחד עם יכולות דינאמיות גבוהות יותר.

 

2020 טויוטה C-HR
עיצוב חדש לחזית ופנסים מעודכנים.

תא הנוסעים לא השתנה במיוחד, אך בטויוטה מציינים כי בכל מקום בו הנהג נוגע בדלתות נמצא מעתה חומרים רכים למגע. כיוון גובה נוסף גם למושב הנוסע וכאופציה ניתן לבחור בריפודי עור וכיוון חשמלי למושבים הקדמיים. C-HR החדש זכה למערכת מולטימדיה "8 חדשה הכוללת הרחבה לאנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי (לראשונה בטויוטה), חיוג ישיר e-call למוקד חירום וחיבור קבוע לרשת האינטרנט לטובת עדכוני מערכת. עם מתיחת הפנים לדגם, טויוטה מציעה עם הדגם חומרי גימור חדשים ושילובי צבעים חדשים לריפודי המושבים ופס הקישוט לאורך הדשבורד והדלתות, בהתאם לרמת הגימור.

 

2020 טויוטה C-HR תא הנוסעים
מולטימדיה חדשה עם כפתורים פיזיים והרחבה לאנדרואיד ואפל.

הדגמים ההיברידיים כוללים את אפליקציית MyT המאפשרת, לדוגמה, לאתר את הרכב באמצעות הסלולרי, לעדכן יעד במערכת הניווט, לקבל תזכורת לטיפול ברכב ועוד. לקוחות הדגם יוכלו לשדרג את חווית הסאונד באמצעות מערכת JBL שתוכננה במיוחד עבור הדגם וכוללת 9 רמקולים. מעבר לכך נוכל למצוא את כל האבזור המוכר מהדגם הנוכחי, בהתאם לרמת הגימור, כולל משטח טעינה אלחוטי, בקרת אקלים מפוצלת, מפתח חכם, בלם יד חשמלי עם מצב HOLD, מראה מרכזית מתכהה אוטומטית ועוד.

 

2020 טויוטה C-HR החדש
יחידת הנעה היברידית 2.0 ליטר חדשה נוספה לדגם.

2020 טויוטה C-HR - מנועים, ביצועים וצריכת דלק:

טויוטה C-HR המחודש ממשיך עם שתי יחידות ההנעה המוכרות לנו מהדגם הנוכחי, 1.2 טורבו 116 כ"ס ו-1.8 היברידי 122 כ"ס, ומצרף שתי יחידות הנעה חדשות, כולל 2.0 ליטר היברידי עם הספק מרבי של 184 כ"ס. יחידת ההנעה ההיברידית החדשה עושה שימוש במנוע ה-2.0 ליטר DYNAMIC FORCE החדש של טויוטה המוכר לנו מהראב4 החדש, אך בגרסה המיועדת להנעה היברידית עם יחס דחיסה גבוה יותר של 14:1 פעולה במחזור אטקינסון ונצילות יוצאת דופן של 41%.

 

1.8 היברידי: שילוב של מנוע 1.8 ליטר המייצר 98 כ"ס ו-14.5 קג"מ עם מנוע חשמלי בהספק של 71 כ"ס ו-16.6 קג"מ. יחדיו הם יוצרים יחדית הנעה בהספק מרבי של 122 כ"ס, מספיק לנתון 0-100 קמ"ש של 11.0 שניות, מהירות מרבית של 170 קמ"ש וצריכת דלק משולבת של 20-20.4 ק"מ לליטר בתקן WLTP או 26.3 ק"מ לליטר בתקן הקודם.

 

סוללת הניקל-מטאל של יחידת ההנעה הזו הוחלפה עם מתיחת הפנים בסוללת ליתיום-יון קטנה וקלה יותר המאפשרת לפי טויוטה הולכת זרם גבוה יותר למנוע חשמלי וכתוצאה מכך הפחתה של השימוש במנוע הבנזין.

 

2020 טויוטה C-HR החדש
C-HR החדש.

2.0 היברידי: שילוב של מנוע 2.0 ליטר המייצר 152 כ"ס ו-19.4 קג"מ עם מנוע חשמלי בהספק של 107 כ"ס ו-20.6 קג"מ. יחדיו הם יוצרים יחידת הנעה בהספק מרבי של 184 כ"ס, מספיק לנתון 0-100 קמ"ש של 8.2 שניות, מהירות מרבית של 180 קמ"ש וצריכת דלק משולבת של 18.5-18.9 ק"מ לליטר בתקן WLTP או 23.2-25 ק"מ לליטר בתקן הקודם. דגם זה מצויד בסוללת ניקל-מטאל.

 

1.2 טורבו: מנוע 1.2 ליטר המייצר הספק מרבי של 116 כ"ס בין 5,200-5,600 סל"ד ומומנט מרבי של 18.85 קג"מ בין 1,500-4,000 סל"ד. מנוע זה משודך לתיבת הילוכים ידנית או CVT רציפה, מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 10.8 שניות עם תיבה אוטו' או 10.9 שניות עם תיבה ידנית, מהירות מרבית של 185 קמ"ש או 190 קמ"ש בהתאמה וצריכת דלק משולבת של 13.7 ק"מ לליטר עם תיבה אוטו' או 14.5 ק"מ לליטר עם תיבה ידנית (בתקן WLTP). את דגם זה ניתן לקבל עם עם הנעה כפולה AWD.

 

2.0 אטמוספרי: עבור מזרח אירופה, טויוטה מציעה עם הדגם גם מנוע 2.0 ליטר בהספק של 148 כ"ס ומומנט של 19.3 קג"מ. מנוע זה משודך לתיבת הילוכים רציפה, מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 10.9 שניות, מהירות מרבית של 195 קמ"ש וצריכת דלק משולבת של 14.5 ק"מ לליטר (בתקן NDEC הקודם).

מערכות בטיחות חדשות:

טויוטה C-HR המחודש, כמו זה הנוכחי, ישווק עם מערכת הבטיחות TSS שזכתה למספר חידושים ושדרוגים. ברמות הגימור הבכירות המערכת כוללת כעת תאורה ראשית אדפטיבית, התראה על תנועה חוצה מאחור עם בלימה אוטונומית ומערך של חיישנים היקפיים (INTELLIGENT CLEARANCE SONAR) המזהים כל מכשול בסביבת הרכב, בזמן תמרוני חנייה, ומאפשרים בלימה אוטונומית של הרכב לפני התנגשות.

 

2020 טויוטה C-HR החדש
מערכות בטיחות חדשות.

מערכת הבלימה האוטונומית שודרגה וכמו בקורולה החדשה היא מסוגלת לזהות רכבים והולכי רגל גם בלילה. בנוסף נמצא את המערכות המוכרות מהדגם הנוכחי: בקרת שיוט אדפטיבית, בקרת סטייה מנתיב אקטיבית, אור גבוה אוטומטי, ניטור שטח מת בצידי הרכב, מערכת זיהוי תמרורים ומערכת קדם התנגשות המתריעה על סכנת התנגשות מ-10 קמ"ש עד למהירות המרבית. מערכת נוספת שהותקנה בדגם היא מערכת S-IPA, מערכת איתור והכוונה למקום חניה - סוג של מערכת חניה אוטומטית.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (6)

קבל התראות על תגובות חדשות:
  • משה כהן

    "בידוד רעשים משופר יחד עם כיול מחדש להיגוי ולמתלים"

    משפט קבוע שמופיע תמיד בכל רכב מחודש. לא ניתן לכייל את המתלים ולשים בידוד מלכתחילה?

    כתובת URL מקוצרת:
  • יוסף

    רכב צפוף!לכל המובנים, גם לנוסעים בחלק הקדמי.והמחיר יקר בטירוף.גשו ללמוד מה למזדה CX5 יש להציע.בסכום הזה.לצערי רכב לא מוצלח!!

    כתובת URL מקוצרת:
  • יוסי

    טויוטה רכב אמין ויעיל
    בדגם הנוכחי מדובר בעיקר בקיץ במנוע חלש ומרעיש וכמובן נוסיף את בעיית המושב האחורי הצפוף מאוד ולא נוח
    אמנם הרכב מאוד יפה ומרשים בצורתו אבל רק לשני הנוסעים מקדימה יש נוחות סבירה ליושבים מאחור ממש לא נוח ולא נעים( חשוך וצפוף)
    ועכשיו העיקר מדוע הרכב חייב להיות יקר ב 10% יותר ממתחריו מוגזם ולא רלוונטי מחיר הרכב

    כתובת URL מקוצרת:
  • שמואל

    מחיר של 130000שח היה עושה אותו להיט אבל 145000שח כאשר עדיין הבעיות הרגילות של מושב אחורי צפוף בשילוב חלונות אחוריים קטנים וגבוהים כולל תא מטען קטנטן גורם ללקוחות לוותר על הקניה.

    כתובת URL מקוצרת:
  • סמי

    שמואל

    בערך אלו היו הסיבות כשויתרנו אחרי נסיעת מבחן. הייתי מוסיף גם מנוע חלש. בנסיעה בתוך העיר הרגיש בסדר, אבל אחרי טויוטה נסענו לבדוק את אטקה 1.5 ועניין של טויוטה נסגר. בסוף בחרנו ברכב אחר, אבל אטקה חשפה את חולשת הCHR

    כתובת URL מקוצרת:
  • גיל

    סמי

    לך תמכור את האטקה. אחרי שלוש שנים ירידת ערך של 50 אחוז

    כתובת URL מקוצרת: