כל הפרטים על יונדאי סנטה פה החדש 2018

2018 יונדאי סנטה פה החדש
יונדאי סנטה פה החדש.

יונדאי סנטה פה החדש גדול, איכותי ומרווח יותר לנוסעים והוא מצויד במערכות בטיחות מתקדמות בדגש על הורים לילדים קטנים. היצע המנועים כולל מנוע 2.0 טורבו 235 כ"ס ושני מנועי דיזל בהספקים של 186-202 כ"ס, כולם עם תיבת 8 הילוכים אוטו'. 

 

לאחר שסיפקה לנו הצצה מוקדמת לדגם בתחילת החודש, יונדאי השיקה אמש בשוק הבית הדרום קוריאני את הסנטה פה החדש, דור רביעי לרכב הפנאי 5-7 מושבים הגדול של החברה המתחרה בסורנטו של קיה, באדג' של פורד ועוד.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

יונדאי העניקה לסנטה פה החדש עיצוב המיישר קו עם שפת העיצוב החדשה של המותג, אותה פגשנו לדוגמה בקונה ובמיוחד ב- NEXO (רכב המימן החדש של יונדאי). המראה מוחצן ומודרני ואין ספק כי יונדאי עשתה עבודה טובה בסגמנט בו הנראות מהווה חלק חשוב ומהותי. בתא הנוסעים נוכל למצוא עיצוב רענן ומודרני, גם אם לא פורץ דרך, המגובה בחומרים איכותיים ועשירים למראה, בידוד רעשים משופר, שדה ראיה משופר ושימוש נרחב בעור עבור דיפון תא הנוסעים וגימור מתכתי.

 

יונדאי סנטה פה החדש 2018 תא הנוסעים
קפיצת מדרגה מרשימה של עיצוב, איכות וטכנולוגיה לעומת הדגם היוצא.

ברשימת אבזור הנוחות נוכל למצוא לוח מחוונים וירטואלי עם מסך "7 (אופציה) עם תצוגה משתנה וצבעים משתנים בהתאם למוד הנהיגה הנבחר, תצוגה עילית צבעונית, מולטימדיה "8 עם זיהוי קולי מתקדם המתעדכן באמצעות חיבור לענן, בקרת אקלים מפוצלת עם יציאות לכל שורות המושבים,דלת תא מטען חשמלית עם פתיחה ללא מגע, מצלמת 360 מעלות, משטח טעינה אלחוטי, זיכרונות ועיסוי במושבים הקדמיים יחד עם חימום לשתי שורות המושבים, גלגל ההגה ועוד.

 

הסנטה פה החדש מבוסס על פלטפורמה חדשה (שדרג של זו הנוכחית?) הכוללת פי 2.5 יותר נקודות ריתוך ועושה שימוש נרחב יותר בפלדה מתקדמת. התוצאה של זה השיפור ההתנגדות למתיחה ב-14.3% וההתנגדות לפיתול ב-15.4% לעומת הדגם היוצא. הסנטה פה החדש גדול ומרווח יותר מהדגם היוצא ועם אורך של 4,770 מ"מ, רוחב של 1,890 מ"מ, גובה של 1,680 מ"מ ובסיס גלגלים של 2,765 מ"מ הוא בעיקר ארוך ב-70 מ"מ מהדגם היוצא ועם תוספת של 65 מ"מ לבסיס הגלגלים.

ביונדאי מבטיחים שיפור במרווח ליושבים בשורה ההשנייה שלישית, כולל במרווח הראש המוגבל למדי בדגם הנוכחי. בנוסף, לחיצה פשוטה על כפתור במושבי השורה השנייה תאפשר קיפול מהיר של המושבים לטובת כניסה נוחה לשורה השלישית. נפח תא המטען בדגם גדל ב-50 ליטר לכדי נפח של 625 ליטר, אך במצב של 7 מושבים הנפח עדיין סמלי בלבד ועומד על 130 ליטר.

 

סנטה פה החדש תא הנוסעים
מרווח יותר לנוסעי השורה השלישית יחד עם כניסה נוחה וקלה יותר.

שני מנועי בנזין ושני מנועי דיזל:

יונדאי תשווק את הסנטה פה החדש עם מבחר של ארבעה מנועים, שני מנועי בנזין ושני מנועי דיזל. כל המנועים משודכים לתיבת 8 הילוכים אוטו' חדשה וחלק מהדגמים מצוידים בתיבת 6 הילוכים ידנית ובמערכת הנעה כפולה. מנוע הבסיס הוא מנוע 2.4 ליטר GDI המוכר בהספק מרבי של 185 כ"ס, מעליו נמצא מנוע 2.0 ליטר טורבו בהספק מרבי של 235 כ"ס ב-6,000 סל"ד ומומנט מרבי של 36.0 קג"מ בין 1,350-3,500 סל"ד. בשוק האירופאי יוצע רק מנוע ה-2.4 ליטר עם תיבת 6 הילוכים ידנית והנעה קדמית או כפולה (צריכת דלק של 10.7 ק״מ לליטר), מנוע ה-2.0 ליטר טורבו המיועד בעיקר לשוק האמריקאי משודך כסטנדרט לתיבת 8 הילוכים אוטו׳ ולהנעה כפולה.

 

מנוע הדיזל הבסיסי הוא מנוע חדש בנפח של 2.0 ליטר e-VGT אשר יוצע בשני הספקים של 150 כ״ס או 185 כ"ס ב-4,000 סל"ד ומומנט מרבי של 41.0 קג"מ בין 1,750-2,750 סל"ד. מנוע הדיזל הבכיר הוא גרסה מעודכנת של מנוע ה-2.2 ליטר טורבו דיזל המוכר לנו מהדגם הנוכחי. למנוע זה הספק מרבי של 202 כ"ס ב-3,800 סל"ד ומומנט מרבי של 45.0 קג"מ בין 1,750-2,750 סל"ד. את כל מנועי הדיזל ניתן לקבל עם תיבת 6 הילוכים ידנית והנעה קדמית או כפולה או עם תיבת 8 הילוכים אוטו׳ והנעה כפולה. צריכת הדלק עם מנוע ה-2.0 ליטר דיזל עומדת על 17.6-15.8 ק״מ לליטר בהתאם למנוע ותצורת ההנעה/תיבת ההילוכים.

 

מערכת ההנעה הכפולה בדגם (HTRAC) פחות מיועדת לשטח ויותר לשיפור האחיזה בכביש. היא כוללת דיפרנציאל מרכזי נשלט אלקטרונית המחלק את המומנט בין הציר הקדמי לאחורי וכן שליטה על בנפרד על הבלמים בכל גלגל. לרשות הנהג שלוש מצבי כיול לבחירה: ECO המעביר את רוחב המומנט לגלגלים הקדמיים לטובת צריכת הדלק, COMFORT המעביר אחוז מסוים מהמומנט לגלגלים מאחור ו-SPORT המעביר 37%מהמומנט לציר האחרי לטובת ניהוג חד יותר. המערכת כוללת בנוסף מצב SMART המתאים את התנהגות המערכת בהתאם לסגנון הנהיגה של הנהג.

מערכת למניעת שכחת של ילדים במושב האחורי ופתיחה מסוכנת של הדלתות מאחור:

יונדאי ציידה את הסנטה פה החדשה במבחר מרשים גדול של מערכות בטיחות מתקדמות, כולל מספר מערכות חדשות העושות את הופעת הבכורה שלהן בדגם. לטובת ההורים, יונדאי ציידה את הדגם במערכת למניעת שכחת ילדים ברכב. ברגע שדלת הנהג נפתחת, הרכב ישמיע צליל והודעה קולית לתזכורת ובמידה והנהג בכל זאת סגר את הדלת ונעל את הרכב, החיישנים בתא הנוסעים (אולטרסוני) יזהו תנועה ברכב ויפעלו צליל התראה, את אורות החירום ולקוחות המחוברים לשירות BlueLink של יונדאי, אף יקבלו מסרון למכשיר הסלולרי.

 

יונדאי סנטה פה החדש מערוכת בטיחות מתקדמות
הדלת האחורית לא תיפתח עם ישנה סכנה מתקרבת.

בנוסף למערכת זו יונדאי מציגה מערכת חשובה לא פחות אשר מונעת יציאה של ילדים/נוסעים מהדלתות האחוריות במקרה בו רכב מאחור קרוב מידי וישנה סכנה לדריסה (פועלת בשחרור נעילת ילדים מצד הנהג). יחד עם מערכות אלו הדגם מצויד בבלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל, בקרת שיוט אדפטיבית עם עצור/סע והיגוי אקטיבי להשארת הרכב במרכז הנתיב, בקרת סטייה מנתיב אקטיבית, ניטור שטחים מתים כולל תנועה חוצה מאחור ובלימה במקרה הצורך (גם במעבר נתיב כאשר הרכב מאחור קרוב מידי).

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (6)

קבל התראות על תגובות חדשות:
  • יוקי

    הרכב הזה נראה כאילו סובל מטחורים!!!

    כתובת URL מקוצרת:
  • דודו - תשובה למוסה

    ההשוואה היא צורך הכרחי כי הרכב החדש יהיה בחזקתי בין 3-5 שנים וזו השקעה רצינית
    לראב 4 יתרון כרכב מתקדם היברידי
    הראב 4 חסכונית ואמינה יותר- נסיון מוכח של טויוטהה
    הראב 4 ניראה מגושם אך בהחלט הוא לא ניחן בזריזות וקלילות מפתיעה
    חסכון חסכון חסכון כבר אמרתי הוצאת דלק ואחזקה הרבה יותר זולה על פני תקופה ארוכה החיסכון עשרות אלפי שקלים
    מחיר רכישה הראב 4 זול ב30-40 אלף שח זה סכום ניכבד

    כתובת URL מקוצרת:
  • מוסה

    ההשוואה לראב4 לא נכונה ,זה לא אותה קטגוריה,
    תראה תמונות: 7 מושבים, איכות ועיצוב פנים ברמה גבוהה
    תשווה את הראב שלך לטוסון
    אני התלבטי בין ראב4 וטוסון בסוף קניתי x3 בן שנתיים

    לגבי הסנטה פה החדש: אהבתי את העיצוב, אני לא יכול לא לראת קווי עיצוב חיצוניים דומים לבמוו
    רק לא אהבתי את הגריל, קצת מרעיש

    כתובת URL מקוצרת:
  • דודו שבחר טויוטה

    והמחיר יהיה 230-250 אלף שח
    מטורף ב200 אלף שח קונים טויוטה ראב 4 היברידית
    חסכונית יותר ,חזקה יותר ,מרווחת יותר ,אמינה יותר ,נוחה יותר והעיקר אמינה חסכונית יעילה יפה ושומרת ערך
    אולי היונדאי יותר יפה אבל הרבה יותר יקרה לא חסכונית לא היברידית לא מתקדמת
    נו ברור רק טויוטה

    כתובת URL מקוצרת:
  • טויטה ראב4 = טוסון. איך מרווחת יותר?

    דודו שבחר טויוטה

    טויטה ראב4 = טוסון. איך מרווחת יותר?

    כתובת URL מקוצרת:
  • SAM

    דודו שבחר טויוטה

    הבנו שאתה סוכן של טויוטה..תפסיק לבלבל בביצים טוב שלו קיבלת אורגזמה בתגובה שלך.. עלק מרווחת יותר שווה יותר חזקה יותר נוחה יותר
    ראב 4 האוטו הכי לא משתלם תמורה למחיר יקר רמת גימור בסיסית אין באוטו כלום לאומת אחרים בקטגוריה המאזדה CX-5 לוקחת את כולם ובגדול בכל אספקט ולי לאומתך אין כל קשר לטויוטה אני נוסע על MG350

    כתובת URL מקוצרת: