כל הפרטים על מאזדה CX-30 - בקרוב בישראל

מאזדה CX-30
מאזדה CX-30 - הקרוסאובר הקומפקטי החדש של מאזדה.

מאזדה CX-30, הקרוסאובר הקומפקטי החדש של מאזדה אותו נפגוש בהמשך השנה בישראל, מצויד בכל הטכנולוגיה העדכנית ביותר של מאזדה ובתא נוסעים מאובזר ואיכותי במיוחד.

 

לאחר שחשפה מוקדם יותר השנה בתערוכת ז'נבה את הקרוסאובר CX-30 החדש, מאזדה מוכנה להתחיל בשיווק הדגם באירופה. לישראל, מאזדה CX-30 יגיע לקראת סוף 2019 מהסיבה שדלק מוטורס ממתינה לשילובו של מנוע SKYACTIV-X החדש בדגם (ולמפרט ייחודי לשוק הישראלי), זו גם הסיבה לעיכוב בשיווק מאזדה 3 החדשה בישראל שכן רק עתה היא זכתה לקבל את המנוע המתקדם הזה.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

מאזדה CX-30 הוא הקרוסאובר הראשון של מאזדה לעשות שימוש בטכנולוגיה החדשה/עדכנית שהוצגה לראשונה עם מאזדה 3 החדשה, זה כולל את הפלטפורמה החדשה, מערכות בטיחות ונוחות חדשות, מנועים מעודכנים עם מערכת מיקרו היברידית כולל כמובן מנוע Skyactiv-X החדש, אופציה להנעה כפולה עם כל המנועים ותא נוסעים המציג עיצוב נקי ואיכות חומרים גבוהה מהמקובל בסגמנט.

 

2019 מאזדה CX-30
עיצוב מודרני ועדכני.

מאזדה CX-30 נכנס לחלל, הקטן, בין מאזדה CX-5 הגדול יותר לבין מאזדה CX-3 הקטן יותר, כלומר מתחרה מול רכבים כגון טויוטה C-HR, סקודה קאמיק, ומזנב ברכבים כגון קיה ספורטאז' וניסאן קשקאי. הדגם מבוסס על הפלטפורמה של מאזדה 3 החדשה (עם מתלה אחורי מסוג קורת פיתול) ועם מידות של 4,395 מ״מ אורך, 1,795 מ״מ רוחב, 1,540 מ״מ גובה ובסיס גלגלים של 2,655 מ״מ, אתם יכולים להבין כי מדובר בדגם שיהיה מרווח באופן מספק עבור 4 נוסעים בוגרים ועם נפח תא מטען מספק של 430-1406 ליטר, הוא גם יכול לשרת משפחה 2+2 מבלי להתפשר משמעותית על השימושיות.

 

2019 מאזדה CX-30
שלא כמו ה-CX-3 הדגם מרווח גם למשפחה צעירה עם מושבי בטיחות ועגלה בתא המטען.

מנועים, ביצועים וצריכת דלק:

מאזדה CX-30 ישווק עם מבחר של שני מנועי בנזין ומנוע דיזל אחד, את כולם ניתן לקבל עם הנעה קדמית או כפולה i-Activ AWD, עם תיבת 6 הילוכים ידנית או אוטומטית. שני מנועי הבנזין נעזרים במערכת מיקרו-היברידית (M Hybrid) במתח של 24V לחיסכון נוסף בצריכת הדלק, בעיקר בנסיעה עירונית. מנוע הבנזין הבסיסי, 2.0 ליטר Skyactiv-G המוכר, מצויד בנוסף במערכת ניתוק שני צילינדרים המאפשרת למנוע לפעול בזמן שיוט על בסיס שני צילינדרים בלבד, בכדי לחסוך עוד כמה טיפות של דלק. כל מנועי הבנזין משודכים למערכת GVC Plus לחידוד הניהוג ברכב.

 

מאזדה CX-30
מנוע SKYACTIV-X מתקדם והנעה כפולה כאופציה.

מנועי הבנזין:

2.0 ליטר Skyactiv-G: מנוע 2.0 ליטר אטמוספרי בהספק של 122 כ"ס ב-6,000 סל"ד ומומנט מרבי של 21.7 קג"מ ב-4,000 סל"ד. מנוע זה פועל ביחס דחיסה גבוה של 13:1 והוא מספק בדגם נתוני ביצועים 0-100 קמ"ש של 11.2 שניות עם הנעה קדמית או 11.7 שניות עם הנעה כפולה ומהירות מרבית של 186 קמ"ש או 182 קמ"ש בהתאמה. צריכת דלק משולבת (WLTP): קדמית - 15.15 ק"מ לליטר, כפולה - 13.7 ק"מ לליטר; צריכת דלק משולבת (NDEC): קדמית - 18.2 ק"מ לליטר, כפולה - 16.7 ק"מ לליטר. ניתן להניח כי בישראל, הדגם ישווק במפרט מקומי מיוחד עם גרסת 165 כ"ס למנוע זה. 

 

2.0 ליטר Skyactiv-X: מנוע 2.0 ליטר אטמוספרי הפועל ביחס דחיסה גבוה במיוחד של 16.3:1 המייצר הספק מרבי של 180 כ"ס ב-6,000 סל"ד ומומנט מרבי של 22.8 קג"מ ב-3,000 סל"ד. זאת בהשוואה ל-165 כ"ס ב-6,000 סל"ד ומומנט מרבי של 21.4 קג"מ ב-4,000 סל"ד עם מנוע ה-2.0 ליטר של הדגם הנוכחי הפועל ביחס דחיסה של 14:1. בשלב זה, מאזדה לא חושפת את נתוני הביצועים או צריכת הדלק עם מנוע זה.

 

עדכון: מאזדה מספקת לנו כעת את נתוני הביצועים וצריכת הדלק של הדגם עם מנוע ה- Skyactiv-X: עם תיבת 6 הילוכים אוטו' לדגם נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 8.8 שניות עם הנעה קדמית או 9.2 שניות עם הנעה כפולה, מהירות מרבית של 204 קמ"ש וצריכת דלק משולבת (WLTP) של 15.4 ק"מ לליטר עם הנעה קדמית או 14.3 ק"מ לליטר עם הנעה כפולה; צריכת דלק משולבת (NDEC - קודם): קדמית - 19.2 ק"מ לליטר, כפולה - 17.8 ק"מ לליטר.

 

דיזל:

1.8 ליטר Skyactiv-D: מנוע 1.8 ליטר טורבו דיזל בהספק מרבי של 116 כ"ס ב-4,000 סל"ד ומומנט מרבי של 27.5 קג"מ בין 1,600-2,600 סל"ד. מנוע זה מספק בדגם נתוני ביצועים 0-100 קמ"ש של 12.6 שניות עם הנעה קדמית או 13.5 שניות עם הנעה כפולה ומהירות מרבית של 183 קמ"ש או 179 קמ"ש בהתאמה. צריכת דלק משולבת (WLTP): קדמית - 16.7 ק"מ לליטר, כפולה - 15.15 ק"מ לליטר; צריכת דלק משולבת (NDEC): קדמית - 20 ק"מ לליטר, כפולה - 19.2 ק"מ לליטר.

 

מאזדה CX-30 תא הנוסעים
מאזדה עומדת מאחורי השאיפה שלה להחשב כמותג פרימיום.

תא הנוסעים - אבזור ובטיחות:

מאזדה העניקה לדלתות עיצוב ייחודי, אך הדשבורד נלקח בשלמותו, כמעט ללא כל שינוי, ישירות ממאזדה 3 החדשה. העיצוב הנקי בו מושלבים חומרים באיכות גבוהה מעניקים לתא הנוסעים מראה של רכב פרימיום - ברמות הגימור הגבוהות נמצא עיטוף עור בדשבורד ובדלתות. חלקה העליון של הקונסולה בין המושבים עטופה מחומר רך בכדי שלנהג יהיה נוח להשעין את הברך. במרכז הדשברוד, ובגובה העיניים של הנהג, נמצא את מערכת המולטימדיה "8.8 העדכנית של מאזדה, הכוללת מסך מפוצל לתפעול של שתי אפליקציות במקביל, ספר נהג והרחבה לאנדרואיד אוטו' ואפל קאר-פליי. בנוסף נמצא את גלגל ההגה החדש של מאזדה, תצוגה עילית, לוח מחוונים חדש עם מסך "7 במרכזו, בקרת אקלים מפוצלת עם יציאות לאחור, מערכת שמע של BOSE עם 12 רמקולים (מאזדה מתגאה בתכנון הרב שהושקע במערכת השמע) , אופציה לדלת תא מטען חשמלית עם פתיחה ללא מגע ועוד.

 

מאזדה CX-30 תא הנוסעים
שפע של מערכות נוחות ובטיחות.

מאזדה מציינת כי היא השקיע רבות בתכנון תא הנוסעים ובממשק אדם-מכונה, החל ממושבים במבנה ארגונומי ותנוחת נהיגה אידיאלית המתקבלת גם באמצעות טווח רחב לכיוון ההגה, קורות A קדמיות צרות ומראות צד בדלתות לשדה ראייה רחב יותר, פיזור כפתורים לפי סדר החשיבות והמרחק מכף היד ועוד. בנוסף, מאזדה מציינת כי היא השקיע רבות בתחום בידוד הרעשים והפחתת הרעידות (NVH). יחד עם תכנון חדש לחלוטין למתלים ומעבר לצמיגים בעלי דופן רכה במקום קשיחה, מאזדה מבטיחה נסיעה נוחה ושקטה יותר ממה שקיבלנו עד היום מדגמי מאזדה השונים (שלא הצטיינו בתחום זה).

בתחום הבטיחות, מאזדה CX-30 ישווק עם מערכת I-ACTIVSENSE משודרגת. כסטנדרט, הדגם ישווק באירופה עם בלימה אוטונומית הכוללת זיהוי הולכי רגל, אור גובה אוטומטי, ניטור שטח מת כולל תנועה חוצה מאחור ומערכת בקרת סטייה מנתיב אקטיבית, זיהוי תמרורים ומגביל מהירות משולב, התראה על עירנות הנהג ובקרת שיוט אדפטיבית. כאופציה, מאזדה מציעה גם בלימה אוטונומית גם בנסיעה לאחור, תאורת LED ראשית אדפטיבית, מצלמת 360 מעלות, בקרת שיוט אדפטיבית עם תמיכה בנהיגה בפפקקים או בכביש המהיר (שמירה על מרכז הנתיב) והתראה על תנועה חוצה גם מלפנים (כניסה בטוחה לצומת או חניה צפופה).

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (15)

קבל התראות על תגובות חדשות:
  • רון

    עלאקקק ישראלים לא פראיירים חחחחחחח בינתיים קונים אותם אז בואו ונגיד הישראלים שקרנים השאלה שלי מה תהייה קריאת ״ הריקול ״ שלה חכו - בסבלנות או כמה חודשים מנחש - בעיית כרית. אוויר או בלמים !

    כתובת URL מקוצרת:
  • סמי

    באירופה חלוקה לפי מפרט/ גרסה מקבילה לזה של ה3. מחיר כ8% מעל ה3. מכאן CX30 עם מפרט של ה3 ספורט למשל שעולה 136 צפויה להימכר בכ 147. אותה ה 3 נמכרת ב0 קמ ב 20K הנחה. אם הCX30 תופיע שם במחיר עד 130K- אשקול. אבל הקומבינות עם תמחור לפרטי/ ליסינג עושות רושם ....

    כתובת URL מקוצרת:
  • דויד

    השקיעו כל כך הרבה משאבים במנוע החדש והוא לא מביא שום שינוי רציני.
    יש לי תחושה שהמנוע הזה לא יהיה סיפור הצלחה גדול כמו שמאזדה קיוותה.

    כתובת URL מקוצרת:
  • אלי תל אביב

    לא ברור התמחור ההזוי של מאזדה. חלק גדול הולך ל"0 ק"מ" גומר את השוק יד שניה לרכב. למה לא לתמחר במחיר נמוך מלכתחילה. חלם בהנהלת יבואן מאזדה!

    כתובת URL מקוצרת:
  • משה

    מאזדה cx3 עולה 145 אלף , ומאזדה cx5 מתחיל ב169 אלף .
    זאת אומרת שהרכב יעלה בסביבות 155 אלף שח .
    תימחקו גבוהה , גם ככה מאזדה בארץ בקרשים .

    כתובת URL מקוצרת:
  • עמית

    רכב פנאי בינוני תפס חזק מתאים מאוד לישראלים ולאורח החיים המשפחתי שיש פה. אוטוטו יהיו הרבה יותר רכבים כאלה על הכביש כמו גם הסטלוס של קיה שהולך להיות להיכנס כבן טיפוחיו של הספורטאז' ועוד כל מיני... אני רואה לרכבי הפנאי הבינוניים הצלחה מאוד גדולה בשוק במיוחד בישראל.

    כתובת URL מקוצרת:
  • אופיר

    אוכלת דלק ואיטית מדי.

    כתובת URL מקוצרת:
  • דרום 1974

    אופיר

    נהגת בדגם הנ''ל ?

    כתובת URL מקוצרת:
  • שי

    דרום 1974

    כנראה הוא משווה לcx5 שאכן כבדה וזוללת ,
    בעליות לירושלים הסוזוקי קרוס עלתה כמו טיל ביחס לcx5 (מניסיון)

    כתובת URL מקוצרת:
  • נפתלי

    שמואל הנביא יודע כבר את המחירים , בוא נחכה ונראה .
    בכל אופן נראה מרשים ביותר וימכר טוב כמו כל מאזדה.

    כתובת URL מקוצרת:
  • רוני

    גם אני כמו רוב הישראלים אוהב רכבי פנאי אז נחמד שהשוק שלהם גדל וימשיך לגדול בשנה הקרובה. ואגב קיה הוציאו את הסלטוס בקטגוריה הזאת של הפנאי הבינוני והבנתי שהוא ימכר בתור האח הקטן של הספורטאז׳

    כתובת URL מקוצרת:
  • שמואל

    לפי התמונות אין שום פרימיום בעיצוב פנים ועדיין המחיר בטוח יהיה מעל 160אלף למנוע 2 ליטר, 180כס
    איך אומרים, פראיירים לא מתים רק מתחלפים.

    כתובת URL מקוצרת:
  • יריב

    שמואל

    תקרא מבחנים ראשונים לדגם באירופה, הם ממש מתלהבים מהרמה של תא הנוסעים ומשווים את האיכות לאודי ו-ב.מ.וו.

    כתובת URL מקוצרת:
  • אבי

    יריב

    הגזמתה,קראתי אתרים בחול,אף אחד לא משווה את זה לאודי,או במוו,אבל זה שיפור עצום למזדה,שאפו להם,אבל כרגיל אצל מזדה אין מנועים,נראה איך יהיה המנוע החדש הוא אומנם לא חזק כמו טורבו,אבל שיפור ענק למנועים הישנים

    כתובת URL מקוצרת:
  • טסטר

    יריב

    זה עדיין לא אומר שהם אאודי או במו..
    המחיר של רכב כזה צריך להיות 135 לא יותר

    כתובת URL מקוצרת: