כל הפרטים על סקודה קאמיק 2020

סקודה קאמיק
סקודה קאמיק.

סקודה קאמיק הוא קרוסאובר משפחתי מרווח, אך קטן וזול יותר מהקארוק, המצויד בכל מה שצריך בכדי להפוך ללהיט מכירות כתחליף למשפחתית הממוצעת.

 

סקודה קאמיק (Kamiq) הוא הקרוסאובר הקומפקטי החדש של סקודה אותה חשפה החברה בתחילת השנה ובקרוב היא תחל בשיווקו באירופה, לישראל הדגם צפוי להגיע רק בתחילת 2020. הקאמיק שייך לזן חדש של קרוסאוברים עירוניים-קומפקטיים והוא יתחרה בעיקר מול דגמים כגון מאזדה CX-30 וקיה סלטוס, את שני האחרונים נפגוש בישראל בחודשים הקרובים/תחילת השנה הבאה.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

הקאמיק, וכך גם קיה סלטוס ומאזדה CX-30, פותחים למעשה תת סגמנט חדש של קרוסאוברים, גדולים ומרווחים יותר מקרוסאובר עירוני ממוצע אך קטנים במעט מאלו הקומפקטיים (קארוק, ספורטאז' וכו'). אלו דגמים שקל להסתדר איתם בעיר בזכות מידות אורך קצרה יחסית, אך הם מרווחים, גדולים ושימושיים מספיק למשפחה צעירה, במיוחד בהשוואה לקרוסאוברים עירוניים. עם העלייה במחירי הקרוסאוברים הקומפקטיים לגזרת ה-150 אלף שקל ומעלה, דגמים חדשים אלו יכנסו בדיוק למשבצת המחיר שהתפנתה, כלומר במחיר הצפוי לעמוד בטווח של 130 עד 150 אלף שקל.

 

סקודה קאמיק
קומפקטי באורכו אך מרווח במיוחד לנוסעים.

הקאמיק מבוסס על סקודה סקאלה, המשפחתית האצ'בק החדשה של סקודה המחליפה את הראפיד, מה שמעניק לדגם מידות גדולות מאלו של קרוסאובר עירוני ממוצע, כדוגמת הארונה של סיאט, וקרוב יותר לקרוסאובר קומומפקטי, כדוגמת הקארוק של סקודה. לקאמיק אורך של 4,241 מ״מ, רוחב של 1,793 מ״מ, גובה של 1,531 מ״מ, בסיס גלגלים רחב של 2,651 מ״מ ונפח תא מטען של 400 ליטר עד 1,395 ליטר, נתונים המאפשרים לדגם לשמש בקלות כקרוסאובר משפחתי מרווח ושימושי. למעשה, בסקודה מציינים כי מרווח הרגליים בדגם גדול מזה של הקארוק והאוקטביה - שני דגמים המספקים מרווח רגליים מצוין במושב האחורי. 

 

 

סקודה קאמיק
תא הנוסעים נלקח ישירות מהסקאלה.

סקודה קאמיק - מנועים, ביצועים וצריכת דלק:

סקודה תשווק את הקאמיק עם מבחר של שלושה מנועים, שני מנועי בנזין ודיזל אחד. בשלב הראשון היצע המנועים יכלול את מנוע הבנזין 1.0TSI ומנוע הדיזל 1.6TDI, בהמשך יצטרף להיצע גם מנוע ה-1.5TSI המוכר מדגמים רבים של סקודה, עם 150 כ"ס ו-25.5 קג"מ. הקאמיק משווק עם הנעה קדמית בלבד ועם תיבת 5-6 הילוכים ידנית או 7 הילוכים DSG כפולת מצמד.

 

קאמיק 1.0TSI: מנוע שלושה צילינדרים טורבו בנפח של 1.0 ליטר בהספק מרבי של 115 כ"ס ומומנט מרבי של 20.4 קג"מ בין 2,000-3,500 סל"ד. עם מנוע זה ותיבת DSG לדגם נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 10.0 שניות, מהירות מרבית של 193 קמ"ש וצריכת דלק משולבת של 20 ק"מ לליטר. דגם זה מוצע גם בגרסת 95 כ"ס עם תיבת 5 הילוכים ידנית.

 

קאמיק 1.6TDI: מנוע ארבעה צילינדרים טורבו דיזל בנפח של 1.6 ליטר בהספק מרבי של 115 כ"ס ומומנט מרבי של 25.5 קג"מ בין 1,500-3,250 סל"ד. עם מנוע זה ותיבת DSG לדגם נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 10.4 שניות, מהירות מרבית של 192 קמ"ש וצריכת דלק משולבת של 23.2 ק"מ לליטר.

 

לקוחות הדגם יוכלו לבחור "בשלדת ספורט" הכוללת בולמים בעלי שני מצבי קשיחות - רגיל וספורט - והנמכת מרכב של 10 מ"מ. בשוק האירופי, הקאמיק ישווק גם בגרסת הנעה בגז, 1.0 G-TEC עם 90 כ"ס ו-14.8 קג"מ. הקאמיק מבוסס על פלטפורמת MQB-A0 המשמשת את הרכבים הקטנים יותר בקבוצת פולקסווגן (כמו הפולו החדשה), כך שמאחור נמצא מתלה פשוט מסוג קורת פיתול בלבד ולכן גם אין אופציה להנעה כפולה.

 

סקודה קאמיק
משטח חלונות גדול מעניק לנוסעים תחושה אוורירית במיוחד.

אבזור ובטיחות:

תא הנוסעים של הקאמיק נלקח בשלמותו מהסקאלה, ללא כל שינוי משמעותי. בכל הקשור לאיכות חומרים, זהו תא נוסעים אולי קצת פחות איכותי מזה של האוקטביה, אך איכותי משמעותית מזה שתמצאו בראפיד וכרגיל אצל סקודה, הכל מהודק ומוצק ומעניק תחושה כוללת של איכות. בזכות קורת A קדמית צרה וזקופה, קורת C אחורית צרה למדי ומשטחי חלונות גדולים, הקאמיק מעניק לנוסעים תחושה של תא נוסעים מרווח ואוורירי. מושב הנהג גבוה רק 36 מ"מ מזה שבסקאלה, כך שאל תצפו לישיבה גבוהה ושלטת כמו בקארוק ובטח של כמו בקודיאק.

 

סקודה קאמיק תא הנוסעים
מגוון אפשרויות לשילובי צבעים וריפודים בתא הנוסעים.

ברמת הגימור הבכירה נוכל למצוא, בין היתר: מושבים בריפוד עור (מלאכותי) או עור משולב באלקנטרה, לוח מחוונים דיגיטלי "10.25 עם 5 ממשקי תצוגה לבחירה, מולטימדיה "9.2 עדכנית עם eSIM לחיבור קבוע לרשת האינטרנט ללא צורך בכרטיס SIM נוסף לרכב (מאפשר גם שליטה מרחוק על הרכב באמצעות אפליקציה סלולרית), הרחבה לאנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי, חימום להגה, מושבים קדמיים ואחוריים ולשמשה הקדמית, מושב נהג חשמלי, חלון גג פנורמי, עד 4 כניסות USB טייפ C, תאורת אווירה LED, מפתח חכם, בקרת אקלים מפוצלת עם יציאה לאחור, משטח טעינה אלחוטי, דלת לתא מטען חשמלית, תאורת מחוונים דינאמית ועוד שלל פטנטים שימושיים של סקודה כגון מטריה נשלפת מדלת הנהג, מגן נשלף לדלתות, וו גרירה נשלף, משפך מתקפל למיכל נוזל השמשות, רשתות בתא המטען ועוד.

 

סקודה קאמיק רמת גימור ספורט
רמת גימור ספורט. מרווח הרגליים מאחור לא פחות ממצוין.

כבר מרמת הגימור הבסיסית Ambition, סקודה תאפשר לרוכשים שילובי צבעים שונים של חומרי הגימור כגון פס הקישוט המרכזי. רמת הגימור Style הבכירה יור מוסיפה אפשרויות נוספות כולל צבע בהיר למושבי העור, תקרה כהה ואופציה לחבילת ספורט עם מושבי ספורט וחישוקים בעיצוב ייחודי. כל זה מצטרף לבחירה מבין 13 גוונים שונים למרכב החיצוני ושמונה עיצובים שונים לחישוקי הסגסוגת בגדלים של "16 עד "18.

אל רשימת האבזור המכובדת סקודה הוסיפה רשימה מכובדת לא פחות של מערכות בטיחות מתקדמות. הקאמיק ישווק כסטנדרט עם בלימה אוטונומית, התראה על עייפות הנהג ובקרת סטייה מנתיב אקטיבית. ברמות הגימור הגבוהות יותר נוכל למצוא בנוסף מערכת ניטור שטח מת מתקדמת המזהה רכבים מתקרבים כבר ממרחק של 70 מטר, מערכת ניטור תנועה חוצה מאחור, בקרת שיוט אדפטיבית 0-210 קמ״ש, מערכת חניה אוטומטית, 9 כריות אוויר, אור גבוה אוטומטי, תאורת LED מלאה ועוד. הקאמיק עדיין לא נבחן מבחני הריסוק, אך הסקאלה, עליה מבוסס כאמור הקאמיק, השיגה ציונים מרשימים במבחני הריסוק של ארגון Euro NCAP.

 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (9)

קבל התראות על תגובות חדשות:
  • אחד העם

    ההצלחה תלויה במחיר , לכל סוגי הקרוסאוברים נמצא מכוניות דרום קוריאניות מוצלחות , ויפניות מעט יקרות יותר

    כתובת URL מקוצרת:
  • סמי

    כתב התבלבל בקצת בפילוג לסגמנטים. קמיק הוא מקביל לארונה, CX3, 2008 וכדומה וקצר מי CX30 בכ 15 סמ. CX30 הוא חצי סגמנט למעלה שיכול לכלול גם את CHR, HRV, שהם מעט גדולים וגבוהים מקמיק ויתר ג'יפונים עירוניים. ב 130 אלף אף אחד לא יקנה את קמיק 1.0 למרות שהוא רכב מאוד נחמד

    כתובת URL מקוצרת:
  • שי

    אגב את השם מבטאים שקודה עם שין ולא סקודה,
    יש שתי נקודות מעל הs וכך מבטא אותו היצ****.

    כתובת URL מקוצרת:
  • אייל

    שי

    צודק 100%
    הגיע הזמן שיבואן שקודה בישראל שממש לא מבין את המנטליות של החב' שאותה הוא משווק ידייק...וגם יפסיק לקרוע במחירים ההזויים .
    לשם השוואה: קארוק ספורט RS עולה 130,000 ש"ח (33,000 יורו) ואני נוסע עליה שם,מה שבישראל יעלה לכל הפחות 230,000 ש"ח (59,000 יורו)

    כתובת URL מקוצרת:
  • עידו כסלו

    שי

    אל תהיה מתחכם בכוח. גם מאזדה מבטאים אחרת, וגם את קיה ביטאו אחרת עד לא מזמן. בכל מקום בו לא מדברים בדיאלקט של ארץ המקור, היצרנית בוחרת את ההגייה לפי מה שמתאים לשוק. ברוב העולם מבטאים את השמות כמאזדה וסקודה. בקיצור, אל תהיה דביל ותאמר ״שקודה״ מול כולם. תנוח.

    כתובת URL מקוצרת:
  • אייל

    עידו כסלו

    אתה ממש אבל ממש טועה ומטעה-כל העולם אומר שקודה (כולל הבריטים) רק בישראל אומרים וכותבים סקודה.
    שקודה=שם משפחתו של המהנדס הצ'כוסלובקי של חב' שבתחילת דרכה מכרה רכבים וציוד מכני לצבאות.

    פירוש המילה שקודה=חבל וגם נזק/טעות.

    כתובת URL מקוצרת:
  • אביב

    שי

    השאלה איך מבטאים ״פלצן יהיר״

    כתובת URL מקוצרת:
  • שי

    אביב

    למה אתה מרגיש נחות ?
    אף אחד לא מתייהר תזרום עם מידע כללי ותהיה שמח אחי...

    כתובת URL מקוצרת:
  • דרום 1974

    שי

    הקטע שפרוש המילה "שקודה" בשפת היצ**** זה "חבל".
    כמו חבל על הכסף ?

    כתובת URL מקוצרת: