לובינסקי טרייד מציגה מסלול רכישה חדש לרכב יד שנייה 'לובינסקי מושלם' הכולל שנתיים אחריות יבואן מלאה, רכב חליפי וטיפולים לפי מפרט היצרן.

לובינסקי טרייד

לובינסקי טרייד, מקבוצת לובינסקי יבואנית פיג'ו, סיטרואן ו- MG בישראל, תציע החל מסוף השבוע מסלול לרכישת רכב יד שנייה תחת הסלוגן 'לובינסקי מושלם', קנייה 'ללא דאגות' שנולד בכדי להסיר את החששות המאפיינים רוכשי רכב יד שניה כגון הוצאות טיפול בלתי צפויות, היסטורית הרכב ועוד.

 

המסלול החדש המסלול החדש של לובינסקי טרייד יעניק שנתיים אחריות מבית היבואן על כלל המכלולים, טיפולי יצרן למשך שנתיים, אספקת רכב חליפי בזמן טיפול במוסך, מוקד שירות הפעיל 24/7, ליווי אישי צמוד של נציג החברה לאורך שנות האחריות על הרכב ופרישת תשלומים ל-36 חודשים.

 

אביעד כהן, מנהל 'לובינסקי טרייד': "במחקרים שערכנו על ענף רכישת מכוניות מיד שנייה, ניתחנו את החששות שעולים בקרב הרוכשים כשהם מחפשים רכב. מצאנו שרבים דואגים מאי הוודאות לגבי ההיסטוריה של הרכב, וכמובן מהתוצאות הבלתי צפויות של כניסה למוסך עם רכב שאינו חדש. לחששות אלו ואחרים גיבשנו פתרונות נקודתיים, ולהם הוספנו מעטפת שרות שמעניקה חוויה של 'נהג ליסינג', חף מדאגות של אחריות, מימון, הוצאות, טיפולים ותקלות".

 

לובינסקי מושלם:

• שנתיים אחריות יבואן מלאה.

• שנתיים טיפולים לפי מפרט היבואן

• רכב חליפי- בשהות של יותר מ 48 שעות במוסך

• מוקד 24/7 המספק עזרה ומידע בנוגע לטיפולים, תקלות ושירות

• ליווי של נציג אישי לאורך כל הדרך לאחר הרכישה- נציג אישי מטעם החברה זמין למענה על שאלות ובקיא בפרטי הלקוח.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.