מנכ"ל למבורגיני מאשר שלקראת 2017, למבורגיני תציג את רכב הפנאי החדש שלה שיתבסס על הקונספט אורוס.

בתערוכת בייג'ין 2012, למבורגיני חשפה את האורוס (URUS) - קונספט לרכב פנאי ספורטיבי של המותג האיטלקי-גרמני. כבר בשנה שעברה, למבורגיני "השמיע קולות" על כוונתה לייצר את הדגם ובתערוכת דטרויט האחרונה מנכ"ל למבורגיני, סטיבן ווינקלמן, אמר בראיון לאתר בלומברג שהחברה תביא את הדגם לייצור בעוד כשלוש שנים.

 

מדוע ממתינים בלמבורגיני פרק זמן כזה ארוך? לפי ווינקלמן "ב-2017 שוק רכבי הפנאי היוקרתיים יהיה מוכן לקבל רכב שכזה". בנוסף לכך, רכב הפנאי העתידי של למבורגיני יתבסס על הפלטפורמה החדשה של רכבי הפנאי הגדולים של קבוצת פולקסווגן (PL73) ובתור לקבל את אותה פלטפורמה נמצאים רכבים אחרים של קבוצת פולקסווגן כגון אודי Q7 החדש שיוצג בהמשך השנה, פולקסווגן טוארג הבא וכן דגמים נוספים.

 

את רכב הפנאי העתידי של למבורגיני צפוי לשרת מנוע V8 כפול מגדשי טורבו בהספק של מעל ל-600 כ"ס, אך סביר להניח שעד שדגם זה יכנס לפס הייצור, יתווסף לו מנוע חשמלי לטובת הפחתת פליטת ה-CO2 ועמידה בתקנות הזיהום ההולכות ומחמירות.

 

האורוס לא יהיה רכב הפנאי הראשון של למבורגיני, את הבכורה כבר תפס רכב השטח הענק LM002 שיוצר בין השנים 1986-1993. ה-LM002 היה בעל עיצוב של האמר ולמעשה כמו ההאמר, תוכנן בראש ובראשונה עבור הצבא (האיטלקי במקרה זה). בניגוד להצלחה של ההאמר בשוק האזרחי, הדגם של למבורגיני היה כישלון שיווקי מוחלט.

 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.