למבורגיני אורוס 2018 נחשף - השור עולה על עקבים

2018 למבורגיני אורוס
השור האיטלקי עולה על עקבים - למבורגיני אורוס.

למבורגיני אורוס מצויד במנוע V8 טווין טורבו עם 650 כ"ס, 3.6 שניות 0-100 קמ"ש ועם אורך של 5.11 מטר, הוא ישיג בקלות את אפקט השופוני גם בלי נהמת המנוע.

 

כארבע שנים לאחר שהוצג כקונספט, למבורגיני חושפת את גרסת הייצור של הקרוסאובר הראשון שלה (אם נתעלם מה-LM002), הלמבורגיני אורוס, הרכב שאמור לאכול את הקאיין טורבו "העממי" של פורשה לארוחת בוקר, אך גם לעלות כפול ממנו.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

בחזיתו של האורוס (Urus) אנחנו פוגשים את אותו מנוע 4.0 ליטר טווין טורבו V8 המשרת את הקאיין טורבו של פורשה, אך כמובן עם שינויים רבים אותם הכניסו במנוע המהנדסים של למבורגיני. התוצאה היא הספק מרבי של 650 כ"ס ומומנט מרבי של 86.6 קג"מ, תוספת של 100 כ"ס לעומת הקאיין. תחנת הכוח הזו, מסוגלת להאיץ את האורוס מעמידה ל-100 קמ"ש בזמן של 3.6 שניות, ואם תמשיכו ללחוץ על דוושת התאוצה, לאחר 12.8 שניות תחצו את קו ה-200 קמ"ש. המהירות המרבית בדגם עומדת על 305 קמ"ש ובמהלך השנה הבאה, הדגם יוצע גם בגרסת פלאג-אין היברידית.

כל הכוח עובר על ארבעת הגלגלים דרך תיבת 8 הילוכים אוטו' ומערכת הנעה כפולה המסוגלת להעביר, בהתאם לצורך, עד 70% מהמומנט לציר הקדמי ועד 87% לציר האחורי. במצב נסיעה רגיל, יחד ההנעה הוא 40/60 לטובת הציר האחורי. בציר האחורי, למבורגיני התקינה את מערכת ההיגוי האחורית שהוצגה עם האוונטדור S החדשה.

 

למבורגיני אורוס תא הנוסעים
אווירת תא טייס.

לרשות הנהג בורר מצבי נהיגה בעל 6 מצבים הנעה: כביש, ספורט, מסלול, שלג (Neve), שטח (Terra) וחול (Sabbia). שלושת המצבים האחרונים, כוללים הגבה אוטומטית של המרכב לטובת הגדלת מרווח הגחון. בנוסף לכך, ישנו מצב Ego המאפשר לנהג התאמה אישית עם שליטה עם המתלים, היגוי, היגוי, תיבת הילוכים, תגובות מנוע ומערכת בקרת היציבות.

 

האורוס מבוסס על פלטפורמת MLB Evo של קבוצת פולקסווגן, פלטפורמה המשרתת דגמים כגון ה-Q7 של אודי, הקאיין של פורשה ותשרת בשנה הבאה, לדוגמה, גם את הטוארג החדש של פולקסווגן. קצת קשה לחוש זאת מהתמונות, אך האורוס הוא רכב גדול מאוד, ענק למעשה, עם אורך של 5,112 מ"מ, רוחב של 2,016 מ"מ, גובה של 1,638 מ"מ ובסיס גלגלים של 3,003 מ"מ. משקל הדגם עומד על 2200 ק"מ, קל יותר מהקאיין טורבו החדש.

 

כפי שהעיצוב החיצוני מתכתב עם הדגמים העדכניים של למבורגיני, כך גם תא הנוסעים הממשיך את אווירת "תא הטייס" המאפיין את הדגמים של המותג וכמובן גם מוטיב המשושה אותו ניתן למצוא בפתחי המיזוג, ברקמת המושבים במחזיקי הכוסות ועוד. אם עד היום רוכשי למבורגיני יכלו לאחסן ברכב לא יותר מתיק קטן, האורוס לעומת זאת מציע תא מטען מרווח בנפח של 616 ליטר, 1,596 ליטר עם קיפול המושבים מאחור.

כפי שאתם יכולים לצפות, רשימת האבזור, הסטנדרטי ובטח שזו האופציונאלית, ארוכה ועשירה וכוללת מערכות בטיחות מתקדמות, מושבי ספורט חשמליים עם עד 18 אפשרויות כיוון, מולטימדיה מתקדמת עם הרחבה למכשירי אנדרואיד ו-iOS ועוד.

 

מחירו של האורוס בשוק האמריקאי יעמוד על החל מ-$200,000, כ-$75,000 יותר ממחיר הבסיס של הקאיין טורבו.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (1)

קבל התראות על תגובות חדשות:
  • איתי

    ואאאאאאוו!!!! פשוט וואאאאוו! אין מילים. איזה עיצוב חד, פרופורציות נכונות, וגם תא הנוסעים נראה מעולה. שיחקו אותה למבורגיני!

    כתובת URL מקוצרת: