לנצ'יה נולדה מחדש בתערוכת ז'נבה עם הצגתם של לא פחות מ-6 דגמים, אך 4 מתוכם הם בסך הכל מיתוג מחדש של דגמי קרייזלר.

לנציה תמא ופלאביה בתערוכת זנבה

אין ספק שלנצ'יה נולדה מחדש בתערוכת ז'נבה ה-81. שישה דגמים חדשים הציגה לנצ'יה בתערוכת ז'נבה, כאשר 4 מתוכם, תמא, פלאביה סדאן ופלאביה קבריולט ולנצ'יה גרנד וויג'ר, לא רק מבוססים על דגמי קרייזלר 200,300 וגרנד וויג'ר בהתאמה, אלא הם בדיוק אותו הדבר רק עם סמל שונה וכיול מתלים בטעם אירופאי. זו האסטרטגיה של קרייזלר-לנצ'יה, לשווק את קרייזלר (שלא שצליחה באירופה) תחת המותג לנצ'יה.

 

אמנם אין זה דבר חדש בתעשיית הרכב, שיצרן חולקת פלטפורמה עם יצרן אחר ואף ממתג דגם מסיום עבור יצרן אחר, אך להציג כמעט את כל ליין הדגמים החדשים שאמורים להביא את לנצ'יה לתקומה מחדש, זה כבר משהו שאנו רואים אותו בפעם הראשונה בתעשיית הרכב. האם זו הברקה שיווקית של מנכ"ל פיאט,סרג'יו מרקיונה? רק ימים יגידו, למרות שההיסטוריה מראה שלא. כך יצא שלמרות הצגתם של 4 דגמים חדשים לחלוטין, זו הייתה ההצגה הכי משעממת בתערוכה, לראות 4 רכבים מוכרים של יצרן לא סקסי כמו קרייזלר, בסך הכל עם סמל חדש בחרטום.

תכירו את הדגמים החדשים של לנצ'יה

 

מנכ"ל לנצ'יה-קרייזלר, אוליבר פרנסואה, אמר על המתחרים מגרמניה ש-”יש קהל לקוחות גדול המחפש אלטרנטיבה לחוסר הצבעוניות של הרכבים הגרמניים" עוד הוסיף המנכ"ל: "היום, הלב של לנצ'יה התחיל לפעום מחדש..” . אם לנצ'יה אכן הייתה שומרת על המסורת שלה ומשקיעה באמת בהקמת המותג מחדש, אפילו על בסיס הפלטפורמה של קרייזלר, אך עם רכבים חדשים באמת כמו שהקהל מצפה מלנצ'יה, יתכן והייתה אמת בדבריו, אך לנצ'יה/פיאט, בחרה בדרך הקצרה לאחר אין ספור ניסיונות להחיות את המותג בעשרים השנים האחרונות, זו לא לנצ'יה שכולם היו רוצים לראות, זו פשוט עוד מותג רכב, זה הכל.

 

לכל חובבי לנצ'יה באשר הם וגם אלו שלא, לא ממש רואים בלנצ'יה "החדשה" לנצ'יה של ממש, זה פשוט לא מספיק משכנע. עם מערך שיווק נכון, יתכן שלנצ'יה תזכה למכירות סבירות באירופה, אך הרוכשים לא יצעדו לאולמות התצוגה בגלל שזו לנצ'יה, אלא פשוט כי זו אלטרנטיבה שיכולה להיות מעניינת עם תמחור נכון.

{iframe width="576" hight="350"}http://www.youtube.com/embed/HctzvwzWhlg?rel=0{/iframe}

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.