סקודה קאמיק GT
קאמיק GT.
סקודה קאמיק GT
קאמיק GT.

סקודה מציגה עוד קרוסאובר קופה ייעודי לשוק הסיני, הפעם זו גרסת קופה לקאמיק.

 

כשנה לאחר שהציגה את הקודיאק GT, גרסת קופה 5 מושבים לקודיאק המיועדת לשוק הסיני בלבד, סקודה מציגה את הקאמיק GT שגם, מיועד לשוק הסיני בלבד. סקודה קאמיק הוא הקרוסאובר המשפחתי החדש של סקודה המבוסס על סקודה סקאלה, מרווח למשפחה כמעט כמו הקארוק אך זול יותר. את הקאמיק אנו צפויים לפגוש בישראל במהלך המחצית הראשונה של 2020.

 

לפני הכל, נזכיר כי למרות השם הדומה, הקאמיק לשוק הסיני שונה למדי מהדגם המיועד לשאר העולם, החל מהעיצוב החיצוני ועד חמידות הדגם ועיצוב תא הנוסעים. לקאמיק GT אורך של 4,409 מ"מ גובה של 1,606 מ"מ, רוחב של 1781 מ"מ ובסיס גלגלים של 2,610 מ"מ, כלומר גבוה יותר ב-13 מ"מ וארוך יותר ב-19 מ"מ ובמילים אחרות, עיצוב "הקופה" הושג רק באמצעות שינוי העיצוב בחלקו האחורי של הדגם.

 

סקודה קאמיק GT
קאמיק GT - לשוק הסיני בלבד.

היצע המנועים בדגם שונה מזה האירופאי ולא מרשים במיוחד: 1.5 ליטר אטמוספרי בהספק של 111 כ"ס ו-14.8 קג"מ או 1.2 טורבו TSI בהספק של 115 כ"ס ו-20.4 קג"מ. המנוע האטמוספרי משודך לתיבת 6 הילוכים אוטו', מנוע ה-TSI לתיבת 7 הילוכים DSG.

רשימת האבזור של הדגם כוללת תאורת LED מלאה, מולטימדיה "8 עם אנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי, מפתח חכם, בקרת אקלים, ריפודים מהודרים ועוד.

 

סקודה קאמיק GT
תא נוסעים שונה מהגרסה האירופית.
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.