2019 לקסוס ES בישראל - מחיר החל מ-289,000 שקל

2019 לקסוס ES החדשה
לקסוס ES.

לקסוס ES 300H ההיברידית נוחתת בישראל כמחליפה ללקסוס GS, מצוידת במערכת הנעה היברידית 218 כ״ס עם צריכת דלק של 22.7 ק״מ לליטר, ברשימת אבזור ארוכה ובמחיר תחרותי במיוחד.

 

לקס מוטורס, יבואנית דגמי לקסוס בישראל, השיקה הבוקר את לקסוס ES בישראל, מכונית הסאלון הנעה קדמית של לקסוס אשר תחליף בישראל ובאירופה את לקסוס GS כמכונית הסאלון של לקסוס המתחרה מול דגמים כגון אודי A6, ב.מ.וו סדרה 5, מרצדס E קלאס ועוד, אך זולה מהם משמעותית עם מחיר התחלתי של 289000 שקל.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

לקסוס ES, אשר הוצגה בדגם חדש (דור שביעי) בחודש אפריל האחרון, תשווק בישראל עם יחידת הנעה היברידית 2.5 ליטר בלבד, בשתי רמות גימור, עם חבילת בטיחות מתקדמת מלאה ובמחיר של החל מ-289 אלף שקל לרמת הגימור הבסיסית פרימיום ועד ל-314 אלף שקל לרמת הגימור הבכירה.

דרור גורלניק, מנכ"ל לקסוס ישראל, אמר היום: "ה-ES החדשה מהווה ביטוי נוסף למגמת העיצוב החדשה של לקסוס ולמחויבותה לייצר כלי רכב המספקים רמות גבוהות יותר של חיבור רגשי ותשוקה. זאת, בין היתר, באמצעות עיצוב דינאמי ומושך, אבזור עשיר וטכנולוגיה מתקדמת. מדובר במכונית מרווחת, שקטה ובטוחה יותר מאי פעם, עם ביצועים משופרים ואיכות הרכבה וגימור שניתן למצוא רק לעתים נדירות בפלח שוק זה".

 

לקסוס ES החדשה 2018
מרשימה למראה.

דגם ES הוא אחד הדגמים הוותיקים של לקסוס והושק במקביל ל-LS, אך בניגוד לזו האחרונה שעל פיתוחה עמלו 1,400 מהנדסים ונועדה להתחרות מול מרצדס S קלאס בשוק האמריקאי - והצליחה בכך, לקסוס ES לעומתה הייתה, עד לדור השישי שלה, בסך הכל גרסה מפוארת ויוקרתית של לקסוס לטויוטה קאמרי. בשני הדורות האחרונים לקסוס ES חולקת מכלולים עם מכונית הסאלון של טויוה, האבלון, ובדור הנוכחי החדש היא מבוססת על פלטפורמת TNGA החדשה של טויוטה בגרסת GA-K.

 

ללקסוס LS אורך של 4,960 מ"מ, רוחב של 1,865 מ"מ ובסיס גלגלים של 2,870 מ"מ, גדולה משמעותית מהדגם היוצא ואף גדולה יותר מלקסוס GS אותה היא מחליפה אצלינו. במידת האורך והרוחב היא דומה למתחרות שלה, אך בסיס הגלגלים של קצר יותר בכ-50-100 מ״מ.

 

לקסוס es תא הנוסעים
איכותי, מרווח ומאובזר.

לקסוס ES משווקת בארה״ב גם עם מנוע V6 בהספק של 305 כ״ס, אך בישראל הדגם ישווק רק בדגם ES 300H ההיברידית עם יחידת הנעה המוכרת לנו מהקאמרי החדשה על בסיס מנוע 2.5 ליטר. ההספק הכולל של המערכת עומד על 215 כ״ס, מספיק לנתון תאוצה 0-100 של 8.9 שניות ולמהירות מרבית של 180 קמ״ש. צריכת הדלק המשולבת בדגם עומדת על 22.7 ק״מ לליטר. מנוע הבנזין בדגם מייצר נתונים של 178 כ״ס ו-22.5 קג״מ, המנוע החשמלי מייצר הספק של 120 כ״ס ומומנט של 20.2 קג״מ.

 

תא הנוסעים של לקסוס ES לא מנסה להתחנף לאירופאים ושומר על מסורת העיצוב היפנית של המותג L-Finesse. מעבר לחומרים איכותיים, מרווח מצוין ושפע של אבזור נוחות, נוכל למצוא גם מערכת מולטימדיה חדשה עם מסך ״8 או ״12.3 ומסך ״7 נוסף בלוח המחוונים. ה״קרניים״ שצמחו בצידי לוח המחוונים מאפשרות שליטה מהירה על בורר מצבי הנהיגה ובקרת היציבות מבלי להסיר את הידיים מההגה.

 

לקסוס es
מערכות בטיחות מתקדמות כסטנדרט.

כל הרמות הגימור של ה-ES מצוידות במערכת הבטיחות המתקדמת של לקסוס Lexus Safety System+ 2.0 הכוללת בקרת שיוט אדפטיבית, בלימה אוטנומית עם זיהוי הולכי רגל ורוכבי דו גלגלי, בקרת סטייה מנתיב אקטיבית, ניטור שטחים מתים כולל תנועה חוצה מאחור, מערכת זיהוי תמרורים, תאורה ראשית אדפטיבית LED עם אור גבוה אוטומטי ועוד. לקסוס ES זכתה לציון של 5 כוכבים במבחני הריסוק של ארגון Euro NCAP ונבחרה לרכב הבטוח ביותר לשנת 2018 בקטגוריה בה היא מתחרה.

לקסוס ES 300h תשווק כאמור בשתי רמות גימור, רמת הגימור Premium הבסיסית כוללת בין היתר את חבילת הבטיחות של לקסוס LSS+ (דור שני), מסך מולטימדיה 8.0 אינץ' הנשלט באמצעות ממשק המגע החדש של לקסוס ובנוסף מסך 7.0 אינץ' צבעוני בלוח השעונים, מערכת שמע היקפית הכוללת 10 רמקולים, פנסים קדמיים בטכנולוגיית LED, עוקבי פנייה עם מערכת שטיפת פנסים, מושבים בריפוד עור מלא, מושבים קדמיים מתכווננים חשמלית, מחוממים ומאווררים. מושב הנהג כולל חבילת זיכרונות ומערכת Easy Access לכניסה ויציאה נוחה, שמשות אקוסטיות מפחיתות חדירת רעשים, וילון אחורי חשמלי, חיישן תאורה, חיישן גשם, חיישני חנייה אחוריים וקדמיים מקוריים, מצלמת רוורס, בורר מצבי נהיגה, העברת הילוכים ספורטיבית מההגה, חישוקי מגנזיום 18 אינץ', מכסה מנוע אקטיבי להגנה על הולכי רגל וחלון גג חשמלי.

 

רמת גימור High Premium כוללת, בנוסף, מסך מולטימדיה בגודל 12.3 אינץ' עם נגן DVD, מצלמה פנורמית 360 מעלות, פנסים קדמיים בעיצוב Triple LED עם מערכת אורות גבוהים אדפטיביים ומטען אלחוטי לטלפון הנייד. לקסוס ES - מפרט טכני מלא להורדה.

 

2019 לקסוס ES - מחירון:

לקסוס ES 300h הבירידי Premium - החל מ-289,000 ₪

לקסוס ES 300h היברידי High Premium - החל מ-314,000 ₪

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (3)

קבל התראות על תגובות חדשות:
  • Brian

    learn how to play with the new online casinos presents land based casino

    כתובת URL מקוצרת:
  • א

    המחיר זול יחסית כיוון שהמיסוי נכנס לקטגוריה היברידית בניגוד לעבר
    משמע 30% מס במקום 83% מס ממנו מופחת מס ירוק. לרכב יוקרה זה הרבה כסף
    לשם המחשה היבואן רוכש ב120,000
    מיסוי היברידי לפי ייצור ביפן כולל 7%
    30% 36000
    7% 8400
    הפחתת בטיחות 2000-
    סהכ 162400
    מעמ 27500
    סהכ כולל 190000

    אם לא היברידי אבל דירוג 2
    120000
    83% 99600
    הפחתה דרגה 2 זיהום- 15000-
    הפחתת בטיחות 2000-
    7% 8400
    סהכ 211000
    מעמ 36000
    סהכ כללי 247000

    מאידך ניתן לקנות ביבוא אישי במוו 530e במחיר דומה .היברידית נטענת עםצפחות אבזור

    כתובת URL מקוצרת:
  • אלעד

    ההסבר למחיר בתוך הכתבה - מדובר בסך הכל בטויוטה אבלון בתחפושת...

    כתובת URL מקוצרת: