לקסוס LC 500 נחתה בישראל – מחיר החל מ-725,000 שקל

2018 לקסוס LC
לקסוס LC.

מכונית הגראן טוריסמו היוקרתית והמרהיבה של לקסוס נוחתת בישראל, תשווק בדגם LC 500 בנזין ו-LC 500h היברידית. 

 

לקסוס ישראל מודיעה על תחילת השיווק של לקסוס LC, מכונית הקופה 2+2 החדשה והיוקרתית של לקסוס אשר תשווק בשתי גרסאות ההנעה של הדגם: LC 500 עם מנוע 5.0 ליטר V8 עם 477 כ"ס ו- LC 500h ההיברידית עם הספק כולל של 359 כ"ס. מחיר הדגם בישראל החל מ-725,000 שקל. 

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

לקסוס LC היא המכונית הראשונה של לקסוס בישראל לעשות שימוש בפלטפורמת ההנעה אחורית GL-A המודולרית והחדשה של המותג, פלטפורמה שהיא קשיחה יותר מזו של מכונית העל של לקסוס, ה-LFA, שהייתה בעלת פלטפורמה עשויה מקרבון. משקל הבסיס של הדגם עומד על 1935 ק"ג לדגם הבנזין ו-1985 ק"ג לדגם ההיברידי, חלוקות המשקל עומדת על 52/48 לטובת הציר האחורי.

לקסוס LC 500 מצוידת האותו מנוע V8 אטמוספרי המוכר לנו מה- RC F וה- GS F, עם הספק מרבי של 477 כ"ס ב-7,100 סל"ד ומומנט מרבי של 55.0 קג"מ ב-4,800 סל"ד. המנוע משודך לתיבת ה-10 הילוכים אוטו' החדשה של לקסוס והוא מספק בדגם נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 4.7 שניות ומהירות מרבית של 270 קמ"ש. צריכת הדלק המשולבת בדגם זה עומדת על 8.2 ק"מ לליטר.

 

לקסוס LC 500h ההיברידית עושה שימוש במערכת הנעה היברידית חדשה הנקראת בלקסוס Multi Stage Hybrid. מערכת ההנעה הזו דומה למערכות ההנעה ההיברידיות האחרות של המותג, כלומר שילוש בין מנוע בנזין (V6) למנוע חשמלי, סוללה (אחורית) ותיבת e-CVT. מה שעושה את ההבדל הוא שכל המומנט עובר לגלגלים מאחור דרך תיבת 4 הילוכים אוטומטית פלנטרית המותקנת על הציר האחורי. השילוב הזה, הנעזר בכוח מחשוב רב, מאפשר התאמה בין הסל"ד למיקום דוושת התאוצה לטובת תחושה טבעית יותר כמו ברכב עם תיבת הילוכים רגילה, יחד עם תגובת דוושה מידית יותר כראוי לרכב ספורט GT וכן אפשרות לנסיעה על בסיס הסוללה בלבד במהירויות גבוהות מבעבר.

 

למערכת ההנעה ההיברידית מנוע 3.5 ליטר V6 בהספק מרבי של 299 כ"ס ומומנט מרבי של 35 קמ"ג ומנוע חשמלי בהספק של 179 כ"ס ומומנט מרבי של 31 קג"מ. ההספק הכולל של המערכת עומד על 359 כ"ס, מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 5.0 שניות ומהירות מרבית של 250 קמ"ש, יחד עם צריכת דלק משולבת של 15.6 ק"מ לליטר.

 

לקסוס LC תא הנוסעים
מרשימה מכל זווית.

מה שמבדיל משמעותית את דגם הבנזין מהדגם ההיברידית היא תוספת של חבילת היא חבילת ה-Fuji Circuit Performance, על שם מסלול המרוצים היפני, אשר כוללת ספוילר אחורי נשלף, דיפרנציאל אחורי מוגבל החלקה, מערכת היגוי אחורי – 4 wheel steering ומערכת היגוי משתנה – VGRS. בשני הדגמים נמצא בולמים אדפטיביים ובורר מצבי נהיגה המאפשר לנהג בחירה מבין מספר מצבי כיול.

 

לקסוס LC תא הנוסעים
לא רק העיצוב החיצוני מרהיב, תא הנוסעים מרהיב לא פחות.

מערכות בטיחות סמי-אוטונומיות מתקדמות:

ה-LC משלבת מספר טכנולוגיות בטיחות אקטיבית סמי-אוטונומיות, המקנות לרכב את הציון המרבי של משרד התחבורה (8): מערכת לסיוע במצבי חירום הכוללת מתיחת חגורות הבטיחות, הגברת עוצמת הבלימה ובלימה אוטונומית – pre-crash safety, בקרת שיוט אדפטיבית, אורות גבוהים אוטומטיים – Automatic High Beam, מערכת התראה על סטייה מנתיב הכוללת פונקציית שמירה על מרכז נתיב – Lane keep assist, מערכת לזיהוי עצמית בשטח המת – Blind Spot Monitor, מערכת לזיהוי רכבים והתראה בעת יציאה מחניה ברוורס – Rear cross traffic alert ו- 8 כריות אוויר.

לקסוס LC – אבזור ומחירון:

גרסת ה-LC 500h כוללת בין היתר: מושבי עור חשמליים הכוללים זיכרונות וכניסה קלה למושב האחורי, מערכת להפחתת רעשי רקע, העברת הילוכים ספורטיבית מההגה באמצעות ידיות העשויות מגנזיום, פנסי LED ייחודיים, ממשק מולטימדיה חדש הכולל מסך "10.3 במרכז הדשבורד ומסך "8 נוסף המשמש כלוח השעונים. לראשונה, המערכת כוללת גם ממשק בשפה העברית ומציעה DVD ו- 12 רמקולים. בקרת אקלים מתקדמת הכוללת טכנולוגיית Nano E לטיהור האוויר ברכב ואת פונקציית ה- Climate Concierge המנטרת את טמפרטורת הגוף של הנוסעים וקובעת את עוצמת המיזוג בהתאמה מדויקת, כמו גם את הקירור והחימום של המושבים, גג זכוכית, ידיות דלת נשלפות בעת זיהוי מפתח ה-Keyless, חישוקי סגסוגת קלה חלולים לשיפור בידוד רעשי הכביש בקוטר "20 ומערכת מתלים אדפטיביים. מחיר: 725,000 ₪.

 

לקסוס LC - מפרט טכני מלא להורדה.

 

גרסת הבנזין, ה-LC 500, כוללת בנוסף: מושבים ספורטיביים בריפוד Alcantara, גג עשוי קרבון להפחתת משקל הרכב והנמכת מרכז הכובד, חישוקי סגסוגת קלה בקוטר "21, לוחיות סף דלת עשויות סיבי קרבון ועוד. גולת הכותרת באבזור ה- LC500 היא חבילת ה-Fuji Circuit Performance על שם מסלול המרוצים היפני, אשר כוללת ספוילר אחורי נשלף, דיפרנציאל אחורי מוגבל החלקה, היגוי אחורי – 4 wheel steering ומערכת היגוי משתנה - VGRS. מחיר: 795,000 ₪.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (1)

קבל התראות על תגובות חדשות:
  • אלעד

    עיצוב פשוט מדהים - מבחוץ ומבפנים

    כתובת URL מקוצרת: